Rozkład jazdy pociągów 2009/2010

Główne forum, poświęcone wątkom dotyczących Kalisza.
sector-ostrow
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1270
Rejestracja: 16 kwie 2007, o 11:36
Lokalizacja: --------------

Rozkład jazdy pociągów 2009/2010

Nieprzeczytany post autor: sector-ostrow » 2 gru 2009, o 22:48

Z dobrch wiadomości - od połowy grudnia, gdy wejdzie nowy rozkład jazdy będziemy mieli 5 par pociągów dziennie do Warszawy, w tym aż 4 Intercity TLK (szkoda, ze nie IC) i jeden IR, ktory ma zejść poniżej 4h na trasie Ostrów - Warszawa.

Dodatkowo będzie bezpośredni TLK z Kalisza do Sczecina.
Z Ostrowa połącenia TLK do Szczecina, Świnoujścia, Gdyni, Terespola, Zakopanego i Krakowa.

Awatar użytkownika
ochotnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2004
Rejestracja: 5 sie 2009, o 17:08
GG: 9270210
Lokalizacja: Śródmieście I

Nieprzeczytany post autor: ochotnik » 3 gru 2009, o 10:42

Rzeczywiście nie wygląda to żle.

szymkalisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1879
Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
Lokalizacja: W-w Różanka

Nieprzeczytany post autor: szymkalisz » 3 gru 2009, o 21:18

Każdy pociąg inny niż OSO, IR i KM zarządzany jest przez PKP Intercity, wie to "Incercity" jest zbędne przez TLK bo tak dla przypomnienia - od 13 nie ma ani jednego POSP.
Pociąg Kalisz-Szczecin to kursujący już rok temu Łódż - Szczecin. Z nowości to dawna Prosna teraz TLK i numerek z Wrocławia przez Warszawę do Terespola. Nie tylko z Ostrowa (ale i też z Kalisza) dotrzemy do Gdyni poc. relacji Wrocław - Gdynia.
Ten IR on będzie kursował wtedy gdy nie kursował będzie 1 TLK, czyli de facto schodzimy do 4 połączeń/doba.
Szkoa tylko, że nikt nie pomyślał o pociągu Sieradz - Mazury (IR) co by go dac z Kalisza/Ostrowa.
Następną mądrą rzeczą to są poc. OSO. Wiem, że POZnan* nie pała do nas miłością, ale to mała przesada, gdy z Kalisza do Wrocławia są 4 poc./doba, podczas gdy z Ostrowa odchodzą co 2 h (tak jak do Poznania).
Nie wiem czy Sector wiesz, ale będziecie mięli drugie IR Poznań - Śląsk.

sector-ostrow
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1270
Rejestracja: 16 kwie 2007, o 11:36
Lokalizacja: --------------

Nieprzeczytany post autor: sector-ostrow » 3 gru 2009, o 21:27

Niestety na osateczną wersję będziemy musili jeszcze poczekać. Moga się pojawić jeszcze zmiany. Jak znam życie na naszą niekorzyść :cry:

szymkalisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1879
Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
Lokalizacja: W-w Różanka

Nieprzeczytany post autor: szymkalisz » 3 gru 2009, o 21:41

Na stronie Przewozów Regionalnych jest oficjalna prezentacja z siecią połączeń IR (2009/10 oczywiście)

K-man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10961
Rejestracja: 5 lis 2007, o 21:17
Lokalizacja: Rypinek Kalisz Wielkopolska Wschodnia

Nieprzeczytany post autor: K-man » 8 gru 2009, o 10:37

Wolne Miasto Jego Królewskiej Mości i Rzeczypospolitej Kalisz

Pawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2938
Rejestracja: 13 kwie 2006, o 21:48

Nieprzeczytany post autor: Pawel » 8 gru 2009, o 21:50

Jeśli do tego dołożyć plany zamykania w nocy ostrowskiego dworca to można mówić o całkowitym upadku kolei w tym miesicie.

Awatar użytkownika
milo
Moderator
Moderator
Posty: 5400
Rejestracja: 24 lis 2008, o 02:30

Nieprzeczytany post autor: milo » 8 gru 2009, o 21:57

Równają do naszego poziomu w dziedzinie kolei.
Gdyby wybudowano KDP to w Ostrowie zostanie troche osobówek.
"Ani chwili przerwy w rozwoju Ostrowa."
autor anonimowy

sector-ostrow
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1270
Rejestracja: 16 kwie 2007, o 11:36
Lokalizacja: --------------

Nieprzeczytany post autor: sector-ostrow » 8 gru 2009, o 22:58

Dworzec w Ostrowie będzie zamykany na 3 godziny w okresie zimowym. Zreszą rok temu było tak samo. W okresie letnim pociągi jeżdżą też w nocy i wtedy dworzec jest czynny 24h.

A co do "upadku", to za parę dni wchodzi nowy rozkład jazdy w którym zwiekszyła sie dość znacznie liczba pociągów. Np. 14 par do Poznania, 9 do Wrocławia, 5 do Warszawy. W ogólnym rozrachunku w nowym rozkładzie mamy na dobe (wliczając w to pociągi okresowe) 20 kursów TLK Intercity oraz 6 kursów IR. Oczywiście nie licząc osobówek.

Nie jest to zły wynik patrząc na inne miasta węzłowe, które nie leżą przy tych najgłówniejszych szlakach osobowych.
Musimy przyjąć do wiadomości, ze kolei w Polsce jest w dołku i ilość pociągów od wielu lat systematycznie spada. Coraz więcej ludzi ma samochody i transport osobowy pzreniósł się na drogi. Kiedyś tyle samochodów nie jeżdziło i wtedy kolej triumfowała.
Od wchodzącego w życie rozkładu widac namiastke konkurencji między PR i Intercity. Kiedy wejdą kolejny przewożnicy i zwiększy sie konkurencja, być może sie cos polepszy w temacie kolei. Zobaczymy.
zgoda buduje, niezgoda rujnuje

Pawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2938
Rejestracja: 13 kwie 2006, o 21:48

Nieprzeczytany post autor: Pawel » 9 gru 2009, o 00:30

W jednym rozkładzie przybywa pociągów by za kilka miesięcy część zlikwidować czy przesunąć na inne trasy.
Mnie dziwi to zamykanie dworca bądż co bądż węzłowej stacji.Pora roku nie ma tutaj znaczenia.To są pseudoklasyczności.Wstydzili by się tak to tłumaczyć.

szymkalisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1879
Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
Lokalizacja: W-w Różanka

Nieprzeczytany post autor: szymkalisz » 9 gru 2009, o 15:48

Z Ostrowa się zwiększyła. My mamy 5 do Wrocka i chyba też 5, albo 4 do Poznania ;/
Przecież do Wrocka powinno zamiast z Ostrowa jeszcze z Kalisz z 5 odchodzić, zamiast z Ostrowa do Leszna to z Kalisza, zamiast z Jarocina do Ostrowa to z Jarocina do Kalisza.

gawron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: 2 maja 2006, o 15:20
Lokalizacja: Kalisz

Nieprzeczytany post autor: gawron » 10 gru 2009, o 23:45

szymkalisz pisze:do Leszna to z Kalisza
Był taki wynalazek i woził powietrze. Owszem, szynobus jedzie z Leszna do Ostrowa, ale bardzo możliwe, że w pełnej relacji kursuje nim stosunkowo niewiele osób.

szymkalisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1879
Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
Lokalizacja: W-w Różanka

Nieprzeczytany post autor: szymkalisz » 11 gru 2009, o 18:26

Wiem że jeżdził taki, więc go przywołuję. Z Ostrowa do Leszna się opłaca, ale przedłużenie linii o jakieś 25 km tak, żeby jeżdził on pomiędzy trzema, silnie rozwijającymi się miastami aglomeracji kalisko-ostrowskiej jest nieopłacalne.
Chyba od 2004 mówi się o szynobusie Opatówek - Kalisz - Ostrów - Odolanów! To jest żałosne. Oczywiście najważniejszy jest Poznań i do Poznania aglomeracja tegoż miasta musi mieć super dojazd, a reszta woj. to komunikacyjny zaścianek (może z wyjątkiem Konina, Piły i Ostrowa)

gawron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: 2 maja 2006, o 15:20
Lokalizacja: Kalisz

Nieprzeczytany post autor: gawron » 11 gru 2009, o 21:41

szymkalisz pisze:Wiem że jeżdził taki, więc go przywołuję. Z Ostrowa do Leszna się opłaca, ale przedłużenie linii o jakieś 25 km tak, żeby jeżdził on pomiędzy trzema, silnie rozwijającymi się miastami aglomeracji kalisko-ostrowskiej jest nieopłacalne.
Przedkładając nawet cele społeczne nad ekonomię, to przy obecnym systemie rozliczeniowym między różnymi przewożnikami (a właściwie jego brakiem) nikt nie będzie zaiwaniał na peryferyjnie położony dworzec kolejowy tylko po to, żeby dojechać do Ostrowa szynobusem, a nie bezpośrednim autobusem.
Chyba od 2004 mówi się o szynobusie Opatówek - Kalisz - Ostrów - Odolanów! To jest żałosne. Oczywiście najważniejszy jest Poznań i do Poznania aglomeracja tegoż miasta musi mieć super dojazd, a reszta woj. to komunikacyjny zaścianek (może z wyjątkiem Konina, Piły i Ostrowa)
Znowu jakieś dziwne ideologizowanie z pominięciem rzetelnej analizy. Słowo Poznań wyłącza trzeżwe myślenie?

Awatar użytkownika
Gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6804
Rejestracja: 23 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Tylko Kalisz

Nieprzeczytany post autor: Gumiś » 12 gru 2009, o 15:03

Wielkie zmiany rozkładu pociągów w Polsce

Wielkie zmiany czekają na przełomie roku pasażerów pociągów. Jutro wchodzi w życie nowy rozkład jazdy, kończą swój żywot pociągi pospieszne, pojawi się coraz więcej promocji i tańszych przejazdów. A od stycznia z ofensywą ruszają Tanie Linie Kolejowe.
Składy TLK zastąpią dotychczasowe pociągi pospieszne. Przewożnik wprowadza pięć taryf promocyjnych. Przykładowo, bilet 2 kl. z Krakowa do Warszawy będzie kosztował 35 zł. Tańsze będą bilety powrotne, a 25 dnia każdego miesiąca TLK zorganizuje wyprzedaże wybranych biletów. Kupione w sieci bilety będą o 5 procent tańsze. Miejscówkę będzie można dokupić za 10 zł, ale tylko w 1 kl.

Nowe połączenia wprowadzone przez TLK - w serwisie Biznes.onet.pl

Za kilka miesięcy, kiedy zakończą się wszystkie remonty, czas podróży z Krakowa do Warszawy spadnie poniżej 150 minut. Na razie bezproblemowo dojedziemy ze stolicy do Katowic, remonty na odcinku do Krakowa i do Trójmiasta wciąż trwają i będą utrudniać podróż.

Coraz więcej będzie także niedrogich składów InterRegio. Przewozy Regionalne wprowadzają kartę dla stałych klientów. Każdemu, kto kupi bilet normalny lub ulgowy, pozwoli oszczędzić ok. 30% ceny biletów jednorazowych i ok. 15% ceny biletów odcinkowych miesięcznych. Normalna cena półrocznej karty to 99 zł, a rocznej - 169 zł.

Pojawi się także kilka nowych połączeń międzynarodowych obsługiwanych przez PKP InterCity. Zimą pojedziemy do alpejskiego Villach, a latem nad Balaton i na bułgarskie wybrzeże Morza Czarnego. W kraju więcej będzie połączeń nocnych, m.in. z Gdyni i Warszawy do Krakowa i z Warszawy do Zakopanego.

13 grudnia zacznie obowiązywać nowy rozkład jazdy. Pasażerowie TLK znajdą w nim 23 nowości i dodatkowe połączenia. Zobacz je już dzisiaj.

• Nowość: połączenie Białystok-Zakopane - nocne w sezonie zimowym i letnim

• Nowość: połączenie Białystok-Świnoujście - dzienne w sezonie wakacyjnym

• Lublin-Kołobrzeg - całoroczne połączenie w porze dziennej (dotychczas tylko nocne wakacyjne)

• Lublin-Świnoujście - całoroczne połączenie w porze nocnej oraz nowe połączenie wakacyjne w porze dziennej (dotychczas tylko nocne wakacyjne)

• Kraków-Warszawa-Gdynia - dodatkowe połączenie nocne w weekendy, uzupełniające ofertę pociągu Monciak-Krupówki (zwiększenie puli miejsc do siedzenia o ponad 100%)

• Warszawa-Bydgoszcz-Hel - dodatkowe połączenie nocne w okresie wakacji (w 2009 r. było tylko jedno)

• Połączenie pociągów Kmicic (Katowice-Białystok) i Biebrza (Białystok-Gdynia) w jedną relację Katowice-Gdynia. Dzięki temu powstaje całoroczne połączenie z Katowic i Warszawy do Ełku, Giżycka i na Mazury

• Nowość: Wrocław-Łódż-Terespol - bezpośrednie połączenie z Wrocławia i Łodzi do Terespola

• Nowość: Warszawa-Lublin-Rzeszów - całoroczne połączenie w porze dziennej

• Dodatkowe połączenie nocne Warszawa-Zakopane w okresie szczytów przewozowych

• Nowość: Lublin-Zakopane - sezonowe połączenie dzienne

• Warszawa-(CMK)-Kraków - dodatkowa, czwarta, para pociągów TLK (dotychczas 3 pary)

• Nowość: pociąg co 2 godz. z Warszawy do Częstochowy w porze dziennej

• Dodatkowe połączenie Warszawa-Częstochowa-Katowice w porze dziennej

• Połączenie relacji Gdynia-Warszawa i Warszawa-Wrocław - przybywa nowy pociąg Gdynia-Wrocław; dodatkowe połączenie z Gdyni do Łodzi

• Dodatkowe połączenie Gdynia-Zielona Góra w porze dziennej (dotychczas tylko jedno)

• Dodatkowe połączenie z Warszawy do Poznania w piątki i z Poznania do Warszawy w poniedziałki

• Całoroczne połączenie Bydgoszcz-Kołobrzeg (obecnie tylko w wakacje)

• Dodatkowe połączenie Bydgoszcz-Warszawa w niedzielę w godzinach wieczornych

• Zmiana relacji pociągu Przemyśl-Poznań-Kołobrzeg na Przemyśl-Poznań-Słupsk-Gdynia (powrót połączeń Poznań-Słupsk-Koszalin - 2 pary pociągów)

• 5 par dodatkowych pociągów na trasie Kraków-Katowice-Wrocław w porze dziennej

• Dodatkowe połączenie Warszawa-Łódż-Wrocław w porze dziennej

• Nowość: Przemyśl-Kraków-Wrocław-Jelenia Góra w porze dziennej przez cały rok

Obrazek
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........

Awatar użytkownika
Crossmen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 589
Rejestracja: 3 paź 2008, o 10:40
Lokalizacja: Kalisz

Nieprzeczytany post autor: Crossmen » 12 gru 2009, o 17:43

No jestem ciekawy jak to będzie działało bo jestem stałym użytkownikiem PKP

sobieray-3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6822
Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną

Nieprzeczytany post autor: sobieray-3 » 13 gru 2009, o 19:28

Z nowego SRJP - inter REGIO :
Poc.nr 16120 - odj.z Warszawy Wschodniej o godz. 15.38, przyj. do Wrocławia o godz. 22.13
Stacje pośrednie to m.inn.: Warszawa Centralna (15.50), Warszawa Zachodnia (15.54), Żyrardów (16.23), Skierniewice (16.38), Koluszki (17.04), Łódż widzew (17.20), Łódż Kaliska (17.39/17.55), Pabianice (18.12), Zduńska Wola (18.46), Sieradz (19.01), Kalisz (19.42), Ostrów Wlkp. (20.08),............
Termin kursowania pociągu –codziennie
Poc.nr 61120 - odj.z Wrocławia o godz. 5.30, przyj. do Warszawy Wschodniej o godz. 12.17.
Stacje pośrednie to m.inn.: .................Ostrów Wlkp. (7.37), Kalisz (7.59), Sieradz (8.39), Zduńska Wola (8.55), Pabianice (9.27), Łódż Kaliska (9.45/9.59), Łódż Widzew (10.22), Koluszki (10.44), Skierniewice (11.08), Żyrardów (11.24), Warszawa Zachodnia (11.55), Warszawa Centralna (12.10).
Termin kursowania pociągu –codziennie
Cena biletu wg taryfy interREGIO to 42,00 zł –bilet normalny a 26,46 zł –bilet z 37% zniżką.
Czas przejazdu 6 godz. 13 min.
Kto da więcej :)?

[ Dodano: Nie, 13.12.2009, 21:43 ]
Dołożę jeszcze poxiagi pozostałe Warszawa - Wrocław i powroty z tablicy 200 :

http://www.umwd.dolnyslask.pl/fileadmin ... roclaw.pdf
,, Najłatwiej niszczyć. Trudniej zachować to, co godne zachowania.''
Wisława Szymborska

gawron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: 2 maja 2006, o 15:20
Lokalizacja: Kalisz

Nieprzeczytany post autor: gawron » 14 gru 2009, o 00:13

Niestety wyjazdy z Wrocławia w kierunku Kalisza są ułożone beznadziejnie. Osobówka oraz IR wyjeżdżają między 13:30 a 14:30 i przyjeżdżają do nas w odstępie półgodzinnym. O 15:50 startuje zaś TLK i jest to ostatni bezpośredni pociąg w kierunku Łodzi...

sobieray-3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6822
Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną

Nieprzeczytany post autor: sobieray-3 » 19 gru 2009, o 17:30

W necie natrafiłem na kika rozkładów pociągów interREGIO :

http://wojtynski.fm.interii.pl/tabele%20IR2.pdf

[ Dodano: Pon, 21.12.2009, 20:28 ]
Z PKP nie będzie nam jednal lekko, do śmierci jesteśmy skazani na naukę. I nareszcie koniec z przyzwyczajeniami. Przed każdą podróżą należy sprawdzać rożkład, a i tak dostaniemy po kieszeni :

http://wyborcza.pl/1,97654,7371512,Rewo ... jesz_.html

[ Dodano: Wto, 22.12.2009, 21:43 ]
Nadchodzą także nowqe czasy w komuynkacji międzynarodowj, a spólki PKP mogą już poprostu niuepodążać. A możt i do Polskie wejdzie THALYS ?

http://www.rfi.fr/actupl/articles/120/article_9467.asp

W niedzielę, 13 grudnia tego roku otwarty został dla konkurencji transport kolejowy, pozwalając funkcjonować w ruchu międzynarodowym pociągom różnych linii kolejowych z różnych krajów Unii Europejskiej. Podkreślmy, że chwilowo dotyczy to jedynie ruchu międzynarodowego, ale wkrótce konkurencja obejmie także ruch wewnętrzny w 27 krajach członkowskich UE


[ Dodano: Pią, 01.01.2010, 12:08 ]
Dzisiaj zaserwuję Kolegom odjazdy ze stacji KALISZ GŁÓWN :
KALISZ – Odjazdy




Rozkład ważny do 11.12.2010

stacja
odjazdy

GDYNIA
14.02[9]RF

JELENIA GÓRA
9.39[2]RF

ŁÓDŹ KALISKA
6.14[4], 7.11[6]RF, 8.11[14], 10.22[12], 11.17, 12.06[10]RF, 14.02[9]RF,
16.07[15], 16.37[5][11], 17.20, 18.00RF, 19.11, 19.41RF

OSTRÓW WLKP.
7.05[7], 7.15[1], 8.06, 8.53[15], 9.39RF, 10.33, 13.37[3]RF, 15.43,
17.45[17]RF, 17.33, 17.58[8], 19.05[12], 19.32, 21.41[13]RF

POZNAŃ
7.05[7], 7.15[1], 8.06RF, 10.33,15.43[16], 17.33

SZCZECIN
8.06RF

TERESPOL
7.11[6]RF

WARSZAWA
7.11[6]RF, 10.22[12], 12.06[10]RF, 14.02[9]RF, 18.00RF

WROCŁAW
8.53[15], 9.39RF, 13.37[3]RF, 17.45[17]RF, 17.58[8], 19.05[12],
21.41[13]RF

ZDUŃSKA WOLA
6.14[4], 7.11[6]RF, 8.11, 10.22[12], 11.17, 12.06[10]RF, 14.02[9]RF,
16.07[15], 16.37[5], 17.20, 18.00RF, 19.11, 19.41RF



Legenda:
[1] - kursuje w (D) oprócz: 24, 28 - 31.XII, 2. IV, 4.VI
[2] - kursuje 17.XII- 3.I, 29.I - 28.II, 30.IV - 3.V, 31.V - 25.IX
[3] - kursuje (1) - (6) oprócz: 25, 26.XII, 1, 2.I, 5.IV
[4] - kursuje codziennie, oprócz: 25-27.XII, 1-3.I, 4.IV, 2.V, 4.VI, 12.XI
[5] - kursuje w (5) oprócz: 25.XII, 1.I, 5.IV, 12.XI dodatkowo kursuje: 23.XII, 2.VI, 10.XI, pociąg
przyspieszony, zatrzymuje się na stacjach: Opatówek, Sieradz, Zduńska Wola, Łask, Kolumna,
Pabianice
[6] - kursuje (1)-(6) oprócz:25.XII, 1.I, 5.IV
[7] - kursuje w (C), oraz 24, 28 - 31.XII, 2.IV, 4.VI
[8] - kursuje w (7) opprócz: 27.XII, 4.IV, 2.V, 31.X, dodatkowo kursuje: 5.IV, 3.V, 1.XI, pociąg przyspieszony,
zatrzymuje się na stacjach: Nowe Skalmierzyce, Ostrów Wlkp., Odolanów, Międzybórz Syc.,
Twardogóra Syc., Oleśnica Rataje, Wrocław Sołtysowice, Wrocław Nadodrze, Wrocław Mikołajów
[9] - kursuje (1) - (5) i (7) oprócz: 24-25, 31.XII, 1.I, 4.IV
[10] - kursuje codziennie oprócz: 25-26.XII, 1-2.I, 4.IV
[11] - na odcinku Zduńska Wola - Łódż Kaliska zatrzymuje się tylko na stacjach: Łask, Kolumna,
Pabianice
[12] - kursuje codziennie oprócz: 25.XII, 1.I, 4.IV
[13] - kursuje (1)-(5) i (7) oprócz: 24, 31.XII, 4.IV
[14] - nie zatrzymuje się na p.o. Lublinek
[15] - kursuje w(D) oprócz: 4.VI, 12.XI, oraz dodatkowo kursuje 30-31.X, 1.XI
[16] - do Ostrowa Wlkp. kursuje codziennie, na odcinku Ostrów Wlkp. - Poznań kursuje codziennie,
oprócz: 24-26, 31.XII, 1-2.I, 1, 3, 6.IV, 1.V, 3.VI, 11.XI
[17] - kursuje codziennie, oprócz: 24-25, 31.XII, 1.I, 4.IV
(C) – kursuje w soboty, niedziele i święta
(D) – kursuje od poniedziałku do piątku, oprócz świąt
(1)...(7) – poszczególne dni tygodnia
RF – rezerwacja fakultatywna ( obowiązuje od 1.I. 2010 )
kolor czerwony – pociąg TLK, przewożnik PKP Intercity
kolor niebieski – pociąg INTERregio, przewożnik Przewozy Regionalne sp. z o.o.
Kolorki pewnie nie wyjdą , ale można je uzyskać ze żródła MK ;

http://www.ok-kolej.pl/readarticle.php?article_id=38

Oto adres do reklamacji w Regio :
,,Przewozy Regionalne'' Sp.z o.o.
Wielkopolski Zakład Przewozów
ul.Dworcowa 1 61 801 P)ZNAŃ
Dział ds Reklamacji
,, Najłatwiej niszczyć. Trudniej zachować to, co godne zachowania.''
Wisława Szymborska

ODPOWIEDZ