Gastronomia w mieście

Główne forum, poświęcone wątkom dotyczących Kalisza.
Awatar użytkownika
glootech
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: 31 sie 2006, o 14:44
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: glootech » 23 lip 2017, o 19:12

Heniek pisze:Zajrzałem dziś z ciekawości na kaliski rynek i z żalem stwierdzam, że podobnie jak w roku ubiegłym restauratorzy idą ekstremalnie na łatwiznę robiąc ogródki piwne po tzw. taniości. Jeśli ktoś nie wie o czym mówię, niech przejedzie się zobaczyć jak to wygląda w Ostrowie. U nas gołe stoliki i krzesła, w Ostrowie każdy ogródek to właściwie strefa autonomiczna, oddzielona od przechodniów parkanami bądź innymi pomysłowymi ogrodzeniami, nie rzadko przyozdobionymi donicami z kwiatami itp. itd.
O ile dobrze pamiętam, to zmiana nastąpiła za czasów Krzysztofa Zientala. Zlikwidowano wówczas (słusznie zresztą) płotki i podesty. Rynek to przestrzeń publiczna, wspólna. Ogródki nie wydzielone, na poziomie ziemi zachęcają do tego żeby usiąść i coś zamówić. Wydzielanie "przestrzeni autonomicznych na rynku" odstrasza gości. Żeby ogródek był ładny, nie musi odgradzać się od reszty rynku ;)
Polecam przejechać się do Poznania - jeden wydzielony ogródek przy drugim, wygląda to okropnie, a do tego niepraktyczne, bo blokuje ścieżki komunikacyjne na rynku.

Calif
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 30 wrz 2016, o 11:23
Lokalizacja: Kalisz

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: Calif » 24 lip 2017, o 11:04

Na browarnej powstała kawiarnia "Kawa u Przyjaciół", wkrótce otwarcie - róg sukienniczej a browarnej

Silence
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 18 maja 2017, o 13:52

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: Silence » 24 lip 2017, o 11:41

Gdzie można dobry kebab zamówić ?
Jedyny kebab smaczny i DOBRZE NAŁOŻONY był własnie po tym sex shopie. Zrobiłem kiedyś zdjęcia przekroju kebaba w Zahirze tam już ledwo co mięsa nakładaj. Pisałem w tej sprawie z właścicielem, ale niewiele to dało. Jak znajdę, to wstawię zdjęcia.

kaczorkalisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1564
Rejestracja: 31 mar 2009, o 14:47
Lokalizacja: XXV lecia

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: kaczorkalisz » 24 lip 2017, o 20:40

Silence pisze:
Gdzie można dobry kebab zamówić ?
Jedyny kebab smaczny i DOBRZE NAŁOŻONY był własnie po tym sex shopie. Zrobiłem kiedyś zdjęcia przekroju kebaba w Zahirze tam już ledwo co mięsa nakładaj. Pisałem w tej sprawie z właścicielem, ale niewiele to dało. Jak znajdę, to wstawię zdjęcia.

a ten na 3 maja juz zamkniety? o ktorym Zahirze piszesz? Ten na Jozefa i ten na Czaszkowskiej roznia sie. Tam na Jozefa syf, miejsca malo i gorsze porcje.

Silence
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 18 maja 2017, o 13:52

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: Silence » 24 lip 2017, o 21:46

Tak zamknęli.. jedyny porządny kebab z zajebistymi sosami i z taka porcja mięsa wielka jak stodoła został zamknięty :( Porównanie mam tylko z tym na Józefa. Porcje małe strasznie małe, tak oszczędzali, ze ja już tam np nie kupuje dosłownie NIC. Zahir na Józefa jest do zamknięcia jak dla mnie. Jeszcze raz zamówię na Jozefa zrobię zdjęcie i wstawię im na profil na fb żeby sie ludzie opamiętali i utarli im nosa za te zagrywki.

Awatar użytkownika
gawronik13kalisz
Moderator
Moderator
Posty: 5296
Rejestracja: 4 lis 2009, o 18:24
Lokalizacja: CALISIA

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: gawronik13kalisz » 24 lip 2017, o 21:48

Silence pisze:Tak zamknęli.. jedyny porządny kebab z zajebistymi sosami i z taka porcja mięsa wielka jak stodoła został zamknięty :( Porównanie mam tylko z tym na Józefa. Porcje małe strasznie małe, tak oszczędzali, ze ja już tam np nie kupuje dosłownie NIC. Zahir na Józefa jest do zamknięcia jak dla mnie. Jeszcze raz zamówię na Jozefa zrobię zdjęcie i wstawię im na profil na fb żeby sie ludzie opamiętali i utarli im nosa za te zagrywki.
Ale na Czaszkowskiej zupełnie co innego wg mnie. Samo to, że lokal zachęca do tego, żeby tam posiedzieć, to mięsa jest na prawdę sporo i całość smakuje bardzo dobrze.
Już nawet Trębacz płacze z herbu, bo na to co się dzieje z miastem nie starcza mu nerwów!®

kaczorkalisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1564
Rejestracja: 31 mar 2009, o 14:47
Lokalizacja: XXV lecia

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: kaczorkalisz » 24 lip 2017, o 21:53

Silence pisze:Tak zamknęli.. jedyny porządny kebab z zajebistymi sosami i z taka porcja mięsa wielka jak stodoła został zamknięty :( Porównanie mam tylko z tym na Józefa. Porcje małe strasznie małe, tak oszczędzali, ze ja już tam np nie kupuje dosłownie NIC. Zahir na Józefa jest do zamknięcia jak dla mnie. Jeszcze raz zamówię na Jozefa zrobię zdjęcie i wstawię im na profil na fb żeby sie ludzie opamiętali i utarli im nosa za te zagrywki.
dlugo nie byl ten lokal na 3 Maja. Moze ich zrujnowalo to ze bylo 24h? Jednak w Kaliszu nie prowadzi sie takiego nocnego zycia jak w wiekszych miastach.

Sprobuj Zahira na Czaszkowskiej. Minusem jest to ze nie ma dowozu a jak zamawiasz telefonicznie to dopiero biora sie za zamowienie jak przyjdziesz i zaplacisz :mrgreen: dla mnie parodia, to po co udostepniaja telefon z zamowieniem? Robia tak zeby nie bylo sytuacji ze klient zamowi i nie przyjdzie...

Awatar użytkownika
gawronik13kalisz
Moderator
Moderator
Posty: 5296
Rejestracja: 4 lis 2009, o 18:24
Lokalizacja: CALISIA

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: gawronik13kalisz » 24 lip 2017, o 21:54

Na 3 Maja podobno narzekali na parking. A w sumie na jego brak... może otworzy w innym miejscu?>
Już nawet Trębacz płacze z herbu, bo na to co się dzieje z miastem nie starcza mu nerwów!®

Awatar użytkownika
ochotnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1650
Rejestracja: 5 sie 2009, o 17:08
GG: 9270210
Lokalizacja: Śródmieście I
Kontakt:

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: ochotnik » 24 lip 2017, o 22:12

Nie, telefon jest po to żeby złożyć zamówienie wcześniej i odebrać jedzenie nie czekając. Czas oczekiwania w tamtym Zahirze bywa bardzo długi. Kiedy czekałem z kolegami na zamówienie około 40 minut.

Silence
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 18 maja 2017, o 13:52

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: Silence » 24 lip 2017, o 23:53

A niech stracę :) Zamowie na Jana Pawła i na Czaskowskiej przekroje, zrobię foty obu przekrojonych i dodam trzecie zdjęcie z bylego juz kebaba na 3 maja
może otworzy w innym miejscu?
Chyba nie, na drzwiach wisi kartka z napisem "zamknięte na stałe" Szkoda, ze nie ma kontaktu z właścicielem ehh teraz Zahir będzie nas walił w rogi konkretnie z tymi porcjami, bo konkurencja się zmniejsza Dodatkowo kebab na 3 maja miał takie sosy od których uszy sie zawijały

Awatar użytkownika
ochotnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1650
Rejestracja: 5 sie 2009, o 17:08
GG: 9270210
Lokalizacja: Śródmieście I
Kontakt:

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: ochotnik » 25 lip 2017, o 00:01

Jadłem raz na 3 Maja. Cena z 2 zł droższa niż w innych miejscach za zbliżony kebab, ale mięsa sporo, chociaż sam samk z butów nie wywalał, aczkolwiek jedzenie nie najgorsze. W Zahirze mają dobre sosy i mięso chociaż cenowo też drożej.
Parę razy jadłem w Habiby na Śródmiejskiej i tam jest poprawnie i cenowo też korzystnie. Jednak trudno mi powiedzieć, żebym jakoś mocno ten lokal polecał. Dla mnie lepszy od Euro kebab obok i tyle.

kaczorkalisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1564
Rejestracja: 31 mar 2009, o 14:47
Lokalizacja: XXV lecia

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: kaczorkalisz » 25 lip 2017, o 15:39

ochotnik pisze:Nie, telefon jest po to żeby złożyć zamówienie wcześniej i odebrać jedzenie nie czekając. Czas oczekiwania w tamtym Zahirze bywa bardzo długi. Kiedy czekałem z kolegami na zamówienie około 40 minut.
o ktorym Zahirze mowisz? bo ja mowie o tym na Czaszkowskiej. Dzwonisz i zamawiasz a oni dopiero zamowienie na kuchnie daja jak przyjdziesz i zaplacisz. Nie tylko ja tak mialem bo ludzie im na FB pisza a oni tlumacza sie ze klienci za pozno przychodza i maja zimne :) dla mnie to glupie tlumaczenie bo to klienta sprawa kiedy po to przyjdzie. Przyjdzie za pozno i bedzie mial zimne, jego sprawa
ochotnik pisze:Jadłem raz na 3 Maja. Cena z 2 zł droższa niż w innych miejscach za zbliżony kebab, ale mięsa sporo, chociaż sam samk z butów nie wywalał, aczkolwiek jedzenie nie najgorsze. W Zahirze mają dobre sosy i mięso chociaż cenowo też drożej.
Parę razy jadłem w Habiby na Śródmiejskiej i tam jest poprawnie i cenowo też korzystnie. Jednak trudno mi powiedzieć, żebym jakoś mocno ten lokal polecał. Dla mnie lepszy od Euro kebab obok i tyle.
Habib testowalem. Za ta cene za malo miesa. Sama surowka prawie

obywatel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: 27 wrz 2014, o 15:33
Lokalizacja: Kalisz

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: obywatel » 26 lip 2017, o 16:52

https://www.google.pl/maps/@51.7642105, ... 312!8i6656" onclick="window.open(this.href);return false;

tutaj niedługo otwarcie pizzerii - La Dolce Vita

Calif
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 30 wrz 2016, o 11:23
Lokalizacja: Kalisz

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: Calif » 26 lip 2017, o 17:07

Dla mnie bomba, świetny punkt. Niedługo będzie fontanna itd it. Ogólnie dobry pomysł. Oby tylko fajne wnętrza tam były bo takich brakuje w naszych pizzeriach. Taki lokal z klimatem... :D

obywatel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: 27 wrz 2014, o 15:33
Lokalizacja: Kalisz

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: obywatel » 27 lip 2017, o 15:04

Zamiast Palmirki kolejny kebab - https://www.facebook.com/ROLLO-KEBAB-1887841858144128/" onclick="window.open(this.href);return false;

Silence
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 18 maja 2017, o 13:52

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: Silence » 27 lip 2017, o 18:04

Jadł ktoś tam ? godziny otwarcia i zamkniecia?

kaczorkalisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1564
Rejestracja: 31 mar 2009, o 14:47
Lokalizacja: XXV lecia

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: kaczorkalisz » 27 lip 2017, o 23:42

obywatel pisze:Zamiast Palmirki kolejny kebab - https://www.facebook.com/ROLLO-KEBAB-1887841858144128/" onclick="window.open(this.href);return false;
juz otwarte jest? To miejsce to jakas ma fatum bo byly juz tam 2 kebaby i nie wytrzymaly.

obywatel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: 27 wrz 2014, o 15:33
Lokalizacja: Kalisz

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: obywatel » 28 lip 2017, o 09:00

kaczorkalisz pisze:
obywatel pisze:Zamiast Palmirki kolejny kebab - https://www.facebook.com/ROLLO-KEBAB-1887841858144128/" onclick="window.open(this.href);return false;
juz otwarte jest? To miejsce to jakas ma fatum bo byly juz tam 2 kebaby i nie wytrzymaly.
4 sierpnia bodaj otwarcie.

Dawiol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 20 lut 2017, o 18:45

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: Dawiol » 28 lip 2017, o 11:20

Czemu jeszcze nie wystartował a na fb są już opinie że jest super kebab ? ;

Awatar użytkownika
jasiek20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3515
Rejestracja: 3 kwie 2009, o 13:08
Lokalizacja: Kalisz/Wrocław/Warszawa

Re: Gastronomia w mieście

Post autor: jasiek20 » 28 lip 2017, o 11:25

Dawiol pisze:Czemu jeszcze nie wystartował a na fb są już opinie że jest super kebab ? ;
Buzz marketing :lol: :lol: :lol:
"To pięknie, gdy człowiek jest dumny ze swego miasta, lecz jeszcze piękniej, gdy miasto może być z niego dumne".

— Abraham Lincoln

ODPOWIEDZ