Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Szlakiem Bursztynowym
- ochotnik
- Użytkownik
- Posty: 2004
- Rejestracja: 5 sie 2009, o 17:08
- GG: 9270210
- Lokalizacja: Śródmieście I
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Nie, po prostu zamieszczą później nowy artykuł, gdzie to podadzą mino iż mogą wiedzieć to od dawna. Jest powód do napisania zupełnie nowej informacji, która naboje nowe odsłony.
- jasiek20
- Użytkownik
- Posty: 7143
- Rejestracja: 3 kwie 2009, o 13:08
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław/Warszawa
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
W tym roku Miasto chce przystąpić do opracowania projektu, co wraz z uzyskaniem decyzji zajmie co najmniej rok. – Na realizację inwestycji zamierzamy natomiast aplikować o pieniądze unijne – mówi Krzysztof Gałka, zastępca dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu. – Planujemy pozyskać je z dwóch źródeł: dla pierwszego odcinka Trasy Bursztynowej: od ul. Łódzkiej przez Moniuszki, do Warszawskiej – z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, natomiast dla drugiego odcinka: od ul. Warszawskiej do Szerokiej (to już droga krajowa) – z Centrum Unijnych Projektów Transportowych.
Krzysztof Gałka dodaje, że cała inwestycja powinna zostać zrealizowana do 2020 roku.
http://www.faktykaliskie.pl/jest-decyzj ... rsztynowej" onclick="window.open(this.href);return false;
Krzysztof Gałka dodaje, że cała inwestycja powinna zostać zrealizowana do 2020 roku.
http://www.faktykaliskie.pl/jest-decyzj ... rsztynowej" onclick="window.open(this.href);return false;
"To pięknie, gdy człowiek jest dumny ze swego miasta, lecz jeszcze piękniej, gdy miasto może być z niego dumne".
— Abraham Lincoln
— Abraham Lincoln
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Inwestycja ma zostać zrealizowana do 2020r?
To jest jakiś chory żart?
Plany od bardzo bardzo dawna istnieją....
Jednak z taką prędkością realizacji to te miasto niema szans się rozwinąć.
To jest jakiś chory żart?
Plany od bardzo bardzo dawna istnieją....
Jednak z taką prędkością realizacji to te miasto niema szans się rozwinąć.
Ostatnio zmieniony 5 sty 2016, o 23:34 przez Vocatont, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Trasa Bursztynowa przez ulicę Moniuszki
http://www.calisia.pl/articles/trasa-bu ... -moniuszki" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.calisia.pl/articles/trasa-bu ... -moniuszki" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
http://www.calisia.pl/articles/mieszkan ... 2-na-tyncu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Widzę, że w każdym artykule dotyczącym mpzp poruszany jest temat drogi krajowej nr 12 przez os. Tyniec. Niektórzy nawet widzą w planie drogę szybkiego ruchu klasy GP. Należałoby to sprostować. Z tego co wiem Miasto Kalisz nie planuje budowy drogi krajowej nr 12 przez os. Tyniec. Planowane połączenie TB z ul. Sikorskiego ma mieć status drogi gminnej/powiatowej jeśli się nie mylę. Ma to być miejska ulica klasy Z lub G, podobna do TB i podobnie jak w przypadku TB ma być wprowadzony zakaz dla pojazdów ciężarowych w ruchu tranzytowym.
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
A bajki dzieci czytają.
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Pytanie kto pisze te bajki
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
http://www.kalisz.pl/pl/q/aktualnosci/z ... oju-miasta
Chyba nie zapomnieli o tej inwestycji jeszcze
Chyba nie zapomnieli o tej inwestycji jeszcze
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Znów na forum ożywił się nieco temat dotyczący budowy nowego osiedla na Tyńcu. Dlatego, a propos tego tematu, podpytuję co z naszą kaliską ramą komunikacyjną? Wcześniej jasiek pisał m.in. o tym, że jeszcze w 2016 roku miały ruszyć prace projektowe. Są jakieś oficjalne informacje?
- damianfarba
- Użytkownik
- Posty: 1139
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 10:46
- Lokalizacja: Majków
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
A to osiedle na Tyńcu to kto taki chętny inwestor do budowy.. Antczak, Mazek, S&O, Kazimierczak .... może Novum ?
Nie znasz dnia ani godziny ! ..?
to czas kupić zegarek i kalendarz
to czas kupić zegarek i kalendarz
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Miasto uchwaliło nowy plan, żeby przyciągnąć inwestorów na ten teren. Żadna firma się jeszcze nie zaangażowała, choć te 3 bloki z tego wątku można już chyba pod to podpiąć.
- jasiek20
- Użytkownik
- Posty: 7143
- Rejestracja: 3 kwie 2009, o 13:08
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław/Warszawa
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
A czy coś wiadomo choćby o połączeniu ul.Wyspiańskiego do Stawiszyńskiej? No i Włókniarzy do Sikorskiego. Czy te łączniki mają być realizowane równolegle z trasą przez Moniuszki?
"To pięknie, gdy człowiek jest dumny ze swego miasta, lecz jeszcze piękniej, gdy miasto może być z niego dumne".
— Abraham Lincoln
— Abraham Lincoln
- jasiek20
- Użytkownik
- Posty: 7143
- Rejestracja: 3 kwie 2009, o 13:08
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław/Warszawa
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Zapytałem u źródła czyli w MZDiK jak to wszystko wygląda. Odpowiedzią dziele się z Wami
"Obecnie trwa opracowanie dokumentacji projektowej na budowę nowego połączenia drogowego realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Połączenie dróg krajowych na odcinku od Godebskiego do ul. Łódzkiej”. Zakres dokumentacji obejmuje odcinek od ul. Szerokiej do ul. Łódzkiej (połączenie z ul. Łódzką w obrębie skrzyżowania ze Szlakiem Bursztynowym). Projektowany odcinek stanowi kontynuację dogi wybudowanej na odcinku od ul. Stawiszyńskiej (rondo Wiceadmirała Świrskiego) do ul. Szerokiej. Zadanie, z uwagi na przewidywane wysokie koszty, planowane jest do realizacji w etapach. Zakłada się w pierwszej kolejności realizację fragmentu od ul. Łódzkiej do ul. Warszawskiej (planowana budowa ronda w rejonie skrzyżowania ul. Warszawskiej z ul. Moniuszki). Następnie planowana jest realizacja etapu obejmującego odcinek od ul. Warszawskiej do ul. Szerokiej wraz z rozbudową al. Gen Sikorskiego. Rozpoczęcie realizacji odcinka Łódzka –Warszawska możliwe będzie najwcześniej w 2018r. W tym celu wymagane będzie zabezpieczenie w Budżecie Miasta Kalisza niezbędnych środków finansowych.
Niezależnie od powyższego, w roku ubiegłym opracowana została dokumentacja projektowa obejmująca budowę ul. Wyspiańskiego na odcinku od ul. Staffa do ul. Stawiszyńskiej (rondo Wiceadmirała Świrskiego). W bieżącym roku planowane jest uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej uzyskiwanej w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Powyższa decyzja jest niezbędna do rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych. Uzyskanie decyzji stanowić będzie również podstawę do podjęcia starań w celu zabezpieczenia przez Miasto niezbędnych środków finansowych na realizację inwestycji. Jednocześnie informuję, że w budżecie Miasta Kalisza na 2017 rok nie zostało ujęte zadanie obejmujące budowę tego odcinka ul. Wyspiańskiego."
"Obecnie trwa opracowanie dokumentacji projektowej na budowę nowego połączenia drogowego realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Połączenie dróg krajowych na odcinku od Godebskiego do ul. Łódzkiej”. Zakres dokumentacji obejmuje odcinek od ul. Szerokiej do ul. Łódzkiej (połączenie z ul. Łódzką w obrębie skrzyżowania ze Szlakiem Bursztynowym). Projektowany odcinek stanowi kontynuację dogi wybudowanej na odcinku od ul. Stawiszyńskiej (rondo Wiceadmirała Świrskiego) do ul. Szerokiej. Zadanie, z uwagi na przewidywane wysokie koszty, planowane jest do realizacji w etapach. Zakłada się w pierwszej kolejności realizację fragmentu od ul. Łódzkiej do ul. Warszawskiej (planowana budowa ronda w rejonie skrzyżowania ul. Warszawskiej z ul. Moniuszki). Następnie planowana jest realizacja etapu obejmującego odcinek od ul. Warszawskiej do ul. Szerokiej wraz z rozbudową al. Gen Sikorskiego. Rozpoczęcie realizacji odcinka Łódzka –Warszawska możliwe będzie najwcześniej w 2018r. W tym celu wymagane będzie zabezpieczenie w Budżecie Miasta Kalisza niezbędnych środków finansowych.
Niezależnie od powyższego, w roku ubiegłym opracowana została dokumentacja projektowa obejmująca budowę ul. Wyspiańskiego na odcinku od ul. Staffa do ul. Stawiszyńskiej (rondo Wiceadmirała Świrskiego). W bieżącym roku planowane jest uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej uzyskiwanej w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Powyższa decyzja jest niezbędna do rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych. Uzyskanie decyzji stanowić będzie również podstawę do podjęcia starań w celu zabezpieczenia przez Miasto niezbędnych środków finansowych na realizację inwestycji. Jednocześnie informuję, że w budżecie Miasta Kalisza na 2017 rok nie zostało ujęte zadanie obejmujące budowę tego odcinka ul. Wyspiańskiego."
"To pięknie, gdy człowiek jest dumny ze swego miasta, lecz jeszcze piękniej, gdy miasto może być z niego dumne".
— Abraham Lincoln
— Abraham Lincoln
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
No to teraz będą protesty na Majkowie. Chyba władze im nie ulęgną. To połączenie już się prosiło od dłuższego czasu.jasiek20 pisze: Niezależnie od powyższego, w roku ubiegłym opracowana została dokumentacja projektowa obejmująca budowę ul. Wyspiańskiego na odcinku od ul. Staffa do ul. Stawiszyńskiej (rondo Wiceadmirała Świrskiego). W bieżącym roku planowane jest uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej uzyskiwanej w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Powyższa decyzja jest niezbędna do rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych. Uzyskanie decyzji stanowić będzie również podstawę do podjęcia starań w celu zabezpieczenia przez Miasto niezbędnych środków finansowych na realizację inwestycji. Jednocześnie informuję, że w budżecie Miasta Kalisza na 2017 rok nie zostało ujęte zadanie obejmujące budowę tego odcinka ul. Wyspiańskiego."[/i]
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Dobrze, że coś nie coś ruszyło. Niemniej to kolejna tak długo planowana inwestycja. Zobaczcie ile lat ma wątek.
Szkoda, że naszej okołośródmiejskiej ramy nie domknięto od razu po wybudowaniu, albo wraz z wybudowaniem trasy TS. Ktoś się orientuje dlaczego zawczasu tego nie zrobiono? Domyślam się, że chodziło o środki. Ale skoro było nas wtedy stać na wybudowanie nowej drogi to dlaczego nie pociągnięto od razu dalej tematu, przecież TB też była już w planach.
Szkoda, że naszej okołośródmiejskiej ramy nie domknięto od razu po wybudowaniu, albo wraz z wybudowaniem trasy TS. Ktoś się orientuje dlaczego zawczasu tego nie zrobiono? Domyślam się, że chodziło o środki. Ale skoro było nas wtedy stać na wybudowanie nowej drogi to dlaczego nie pociągnięto od razu dalej tematu, przecież TB też była już w planach.
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7ikrvu1Rboc[/youtube]
I ciągle "zrobimy" ale bez żadnej daty...cóż ważne że pamiętają że chcą to zrobić
I ciągle "zrobimy" ale bez żadnej daty...cóż ważne że pamiętają że chcą to zrobić
- jasiek20
- Użytkownik
- Posty: 7143
- Rejestracja: 3 kwie 2009, o 13:08
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław/Warszawa
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Ostatnie 4 lata Pęcherza to zero nowych ulic w Kaliszu. Teraz 4 lata Sapińskiego też zapowiadają brak rozwoju układu komunikacyjnego w mieście. Niestety 8 lat zmarnowanych w tym temacie.
"To pięknie, gdy człowiek jest dumny ze swego miasta, lecz jeszcze piękniej, gdy miasto może być z niego dumne".
— Abraham Lincoln
— Abraham Lincoln
- jasiek20
- Użytkownik
- Posty: 7143
- Rejestracja: 3 kwie 2009, o 13:08
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław/Warszawa
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Mógłby ktoś wrzucić artykuł z Życia Kalisza lub napisać jak tam się z tego tłumaczą...?
"O przedłużeniu Szlaku Bursztynowego od ul. Łódzkiej do ul. Warszawskiej mówi się od kilkunastu lat. Tyle tylko, że wciąż niewiele się w tej sprawie robi.
Przypomnijmy, że najpierw zbudowano odcinek Szlaku Bursztynowego od ul Łódzkiej do ul. Częstochowskiej. Później – w 2010 r. – przedłużono go do rejonu dworca PKP. Jednak pierwotny plan zakładał, że ta – jak nazywał ją były wiceprezydent Daniel Sztandera – wewnętrzna obwodnica Kalisza stworzy spójny układ komunikacyjny z drugą wewnętrzną obwodnicą, czyli trasą biegnącą od Dobrzeca w kierunku ul. Warszawskiej. Nie doszło do tego do tej pory, mimo upływu wielu lat i końca 12-letnich rządów ekipy prezydenta Janusza Pęcherza. Radny Sławomir Chrzanowski dowiedział się niedawno, że „w Kaliszu powstanie całkiem sporo skrzyżowań o ruchu okrężnym”. – To dobra wiadomość, ponieważ ronda przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zainteresowała mnie jednak szczególnie informacja, że większość tych skrzyżowań powstanie dzięki przedłużeniu Szlaku Bursztynowego w kierunku ulicy Warszawskiej. Na razie jednak inwestycja ta nie jest realizowana, chociaż wielu mieszkańców jej oczekuje – napisał radny do prezydenta i poprosił o informację, kiedy wreszcie doczekamy się połączenia Łódzkiej z Warszawską po obrzeżach osiedla Tyniec."
"O przedłużeniu Szlaku Bursztynowego od ul. Łódzkiej do ul. Warszawskiej mówi się od kilkunastu lat. Tyle tylko, że wciąż niewiele się w tej sprawie robi.
Przypomnijmy, że najpierw zbudowano odcinek Szlaku Bursztynowego od ul Łódzkiej do ul. Częstochowskiej. Później – w 2010 r. – przedłużono go do rejonu dworca PKP. Jednak pierwotny plan zakładał, że ta – jak nazywał ją były wiceprezydent Daniel Sztandera – wewnętrzna obwodnica Kalisza stworzy spójny układ komunikacyjny z drugą wewnętrzną obwodnicą, czyli trasą biegnącą od Dobrzeca w kierunku ul. Warszawskiej. Nie doszło do tego do tej pory, mimo upływu wielu lat i końca 12-letnich rządów ekipy prezydenta Janusza Pęcherza. Radny Sławomir Chrzanowski dowiedział się niedawno, że „w Kaliszu powstanie całkiem sporo skrzyżowań o ruchu okrężnym”. – To dobra wiadomość, ponieważ ronda przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zainteresowała mnie jednak szczególnie informacja, że większość tych skrzyżowań powstanie dzięki przedłużeniu Szlaku Bursztynowego w kierunku ulicy Warszawskiej. Na razie jednak inwestycja ta nie jest realizowana, chociaż wielu mieszkańców jej oczekuje – napisał radny do prezydenta i poprosił o informację, kiedy wreszcie doczekamy się połączenia Łódzkiej z Warszawską po obrzeżach osiedla Tyniec."
"To pięknie, gdy człowiek jest dumny ze swego miasta, lecz jeszcze piękniej, gdy miasto może być z niego dumne".
— Abraham Lincoln
— Abraham Lincoln