Zapytałem się o promocję na autobusach wewnątrz miasta, Pani Zmarzła odp:
Szanowni Państwo,
zasięg każdej kampanii promocyjnej (lokalny, regionalny, ogólnopolski czy międzynarodowy) zależy od tematu i celu, jaki chcemy osiągnąć. Na ich podstawie dobierana jest grupa odbiorców działań promocyjnych.
W przypadku oklejenia autobusów KLA i PKS reklamą w ramach kampanii „Kalisz – przestrzeń dla profesjonalistów" naszym celem jest zachęcenie młodych ludzi – mieszkańców naszego miasta i okolic do wyboru kształcenia zawodowego w placówkach oświatowych na terenie Kalisza. Ma to bezpośredni związek z sytuacją na rynku pracy i dużym zapotrzebowaniem firm inwestujących w Kaliszu na wykwalifikowanych pracowników. Tego typu promocję realizujemy we współpracy z kaliskimi szkołami zawodowymi i przedsiębiorcami.
Wykorzystywanie do tej konkretnej kampanii nośników reklamowych w innych miastach mija się z celem – młodzież wybierająca szkołę ponadgimnazjalną, a mieszkająca w Warszawie czy Gdańsku nie jest naszą grupą docelową.
Miasto Kalisz będzie realizowało różne kampanie promocyjne, w tym takie, które będą skierowane do odbiorców w innych miastach i regionach kraju.
Z poważaniem, Elżbieta Zmarzła, Rzecznik Prasowy