Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Kalisz: Wykonanie robót budowlanych - remont budynku łącznika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 227329 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu , ul. Wrocławska 12/14, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7681700, fax. 062 7665550.
* Adres strony internetowej zamawiającego: puskalisz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych - remont budynku łącznika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku łącznika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu. Zakres prac: remont dachu oraz roboty malarkie i posadzkowe. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar robór oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy pzp, o udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy pzp..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą: 1) oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, ważne na dzień otwarcia ofert; 4) Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, ważne na dzień otwarcia ofert; 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym zgodnie z art. 44 pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: puskalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu ul. Wrocławska 12-14; 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu ul. Wrocławska 12-14; 62-800 Kalisz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Remont I Urzędu Skarbowego w Kaliszu
Skarbowy w remoncie
3 lutego, 2011 - 08:40 rc.fm
Drugi Urząd Skarbowy w Kaliszu przechodzi gruntowny remont. Ten wewnątrz, związany z wiosennym zalaniem pomieszczeń po awarii sieci wodociągowej, już został zakończony. Wysuszono stropy, wymieniono sufity i pomalowano prawie wszystkie pomieszczenia.
"Teraz przyszedł czas na tę zewnętrzną stronę - tynkowanie i malowanie" - powiedział Radiu Centrum Józef Białek, naczelnik Urzędu przy ul. Targowej: "Mam nadzieję, że po tym zewnętrznym remoncie, ten zabytkowy budynek odzyska należny mu blask i stanie się taką architektoniczną perełką w centrum miasta. Urząd zostanie otynkowany i pomalowany, niestety nie zostanie ocieplony - brak funduszy. Prace będą kosztować około 180 000 złotych."
Prace mają się zakończyć w maju tego roku.
rc.fm
Gdzieś był wątek o remoncie II urzędy skarbowego ale nie mogę znależć i wrzuciłem tutaj .
Z tego co wiem to już trwa remont w pierwszym urzędzie skarbowym
3 lutego, 2011 - 08:40 rc.fm
Drugi Urząd Skarbowy w Kaliszu przechodzi gruntowny remont. Ten wewnątrz, związany z wiosennym zalaniem pomieszczeń po awarii sieci wodociągowej, już został zakończony. Wysuszono stropy, wymieniono sufity i pomalowano prawie wszystkie pomieszczenia.
"Teraz przyszedł czas na tę zewnętrzną stronę - tynkowanie i malowanie" - powiedział Radiu Centrum Józef Białek, naczelnik Urzędu przy ul. Targowej: "Mam nadzieję, że po tym zewnętrznym remoncie, ten zabytkowy budynek odzyska należny mu blask i stanie się taką architektoniczną perełką w centrum miasta. Urząd zostanie otynkowany i pomalowany, niestety nie zostanie ocieplony - brak funduszy. Prace będą kosztować około 180 000 złotych."
Prace mają się zakończyć w maju tego roku.
rc.fm
Gdzieś był wątek o remoncie II urzędy skarbowego ale nie mogę znależć i wrzuciłem tutaj .
Z tego co wiem to już trwa remont w pierwszym urzędzie skarbowym
Andrzej
I US wyremontowany sala OK odmieniona. Przenosimy do zrealizowanych
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;