Kaliskie drogi żelazne

&y M
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 55
Rejestracja: 28 sty 2006, o 16:40
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: &y M » 17 lut 2006, o 17:49

Co prawda tu stoi na stacji w Trzebini.Ale probuje przymierzyc go do kaliskiej rzeczywistosci.
Tak , to SA132 , ktory moze bedzie jezdzil w relacji Poznan Gl. - Kalisz Gl.... a moze nawet do Sieradza.Moze samorzadowcy wreszcie wsluchaja sie w glos ludu???

http://www.klobo.2-0.pl/news/news47.jpg

Pozdrawiam &y M :D
,,Anormalność przewlekła staje się normą.'' -
T.Kotarbiński

Dawid

Post autor: Dawid » 18 lut 2006, o 15:52

Przecież to jest zbyt małe na potoki pasażerskie między Poznaniem a Ostrowem ;) Co innego EN81 na OW - Oleśnica.

&y M
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 55
Rejestracja: 28 sty 2006, o 16:40
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: &y M » 18 lut 2006, o 23:49

Nooo,jezeli to jest zbyt male ( trzysta miejsc ) , to przedstaw - skad zaczerpnales info o wielkosci potokow? I czy byly rzetelnie badane , nie przez sama PKP - PLK SA , lecz razem z przedstawicielami Samorzadow. Bo te pekapowskie - z tego co wiem - sa malo wiarygodne , podobnie jak cala ta instytucja.

Kind regards :D Dave.

&y M
,,Anormalność przewlekła staje się normą.'' -
T.Kotarbiński

Dawid

Post autor: Dawid » 19 lut 2006, o 12:49

Nie mam żadnych wyników badań; swoje zdanie opieram na obserwacji niektórych pociągów ;) Ten wynalazek jest mniejszy od EN57, w którym często brakuje miejsc siedzących już od Jarocina. To właśnie z tego względu w poprzednim rozkładzie jeden z poc. Kalisz - Poznań był obsługiwany piętrusami. Poza tym kupowanie spalinowego szynobusu do obsługi zelektryfikowanej trasy nie jest chyba najszczęśliwszym rozwiązaniem.

Czasami mam wrażenie, że ta trasa ma znaczną różnicę w napełnieniu na poszcególnych odcinkach. Generalnie na odcinki aglomeracyjne 1xEN57 to czasami zbyt mało, ale na "naszym" odcinku do obsługi niektórych pociągów wystarczy znacznie mniejszy skład.

MK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 22 gru 2005, o 16:42
Lokalizacja: Kalisz-Kaliniec
Kontakt:

Post autor: MK » 1 wrz 2006, o 22:20

Dawid napisał/a?
jeden z poc. Kalisz - Poznań był obsługiwany piętrusami.
Hej chyba Ci sie cos pomyliło jak juz to Łódz Kaliska - Poznań Gł. :wink:. Kiedyś latał o 17.35 Eu07z 3 bohunami a jeszcze wcześniej tj. 05.40 Eu/p07+1wag. 1 kalasa+ 3/4 sekcyjna bipa..... :cry: to było czasy :cry: :cry: Zawsze na 05.40 łapało sie na Łódz a z Łodzi 9.35 bezpośredni poc. do Gdyni Gł. :? :cry: :cry: :cry: a teraz kicha....


Pzzdr,
Mati/Dyżurny Ruchu :)
:) Aktywny MK :)

Awatar użytkownika
Caspress
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3563
Rejestracja: 22 cze 2010, o 12:38
GG: 24732954
Lokalizacja: WDK

Re:

Post autor: Caspress » 4 lis 2012, o 08:00

Gość pisze:Hej, tutaj ex GOSC.Wlasnie postanowilem wyjsc z podziemia i zarejestrowalem sie jako ,,&y M''Witam w nowym wcieleniu.Czy moge prosic Admina o podliczenie i zaliczenie moich wczesniejszych postow sygnowanych jako GOSC.Moze kiedys dostane swoj pierwszy w zyciu bonus? :D Sorry za 1/2 off topic. Ale,ale ...do rzeczy.

Jak wiesc gminna niesie , a i ,,szwagier,, podszepnal - w niedlugim czasie ma isc ,,pod topor'' bocznica idaca na polnoc i przecinajaca ul.Wroclawska w kierunku al.Wojska Polskiego.
Postanowilismy z grupa MK-ow przejsc dzisiaj i sie rozpatrzec w terenie.Nie mam skanu planu Kalisza z tym fragmentem miasta ,ale wtajemniczeni znaja jej przebieg.Zaczelismy od ul.Wroclawskiej ,gdzie bocznica przecina jezdnie i dalej idac w kieronku Pn . Tor polozony na podkladach strunobetonowych w stanie dobrym , od jakiegos czasu nie uzywany,zasypany sniegiem. Po ok. 150 - 200m natrafiamy na zwrotnice , a za chwile druga , to odbijaja w prawo 2 tory - pierwszy krotszy do ......? i drugi w kierunku ZMERu , wzdluz ul.Energetykow.Idziemy dalej prosto. Po kilkudziesieciu metrach natrafiamy na otwarta wykolejnice.Urzadzenia te maja zdemolowane czesci ziemne i nadziemne (wskazniki).Po chwili tor biegnacy prosto lekko sie rozwidla .Prawa odnoga prowadzi do PEC i STW (zamyka ja druga wykolejnica[zamknieta]i brama z siatki) , a lewa ,biegnaca wzdluz ogrodzenia NOMI konczy sie kozlem oporowym.Tory na tym fragmencie bocznic nie wykazuja zadnych ubytkow.Jednak odczytujac mape zauwazamy , ze wycieta jest calkowicie odnoga biegnaca na zachod w kierunku GS ,,SCH''.Zawracamy nastepnie do miejsca startu na ul.Wroclawska.Krzyze sw.Andrzeja stoja lekko pochylone,jakby przeczuwajac swoj los.Idziemy w kierunku torow glownych linii 14 .Jednotorowa nitka bocznicy biegnie nienaruszona na calym odcinku lekkim lukiem , pomiedzy plotami przylegajacych do niej firm i laczy sie z torem odstawczym.Przy okazji , konczac eskapade zagladamy jeszcze - przechodzac przez wyrwe w parkanie = na teren po PZZ. Brama zamykajaca ta bocznice jest zamknieta, ale ta wyrwa w plocie pozwala dojsc okolicznym zulom na nocleg w cieplejsze noce .Jednostanowiskowa szopa ,ktora kryla kiedys w swym wnetrzu jakas lokomotywke manewrowa zdemolowana , podobnie jak pozostale pomieszczenia niemal doszczetnie.Porzucone i niedopilnowane mienie znika bezpowrotnie.
W TEN SPOSOB TRWONI SIE NASZ ,SPOLECZNY MAJATEK. KTO PONIESIE KONSEKWENCJE TAKIEGO STANU RZECZY???

Zasmucony (lecz dotleniony ) pozdrawiam w imieniu wszystkich MK..

&y M
Nie wiem gdzie to wkleić podczepię się pod post.
Chodzi o bocznice ul.Wrocławska - Ul. Aleja Wojska Polskiego

Taka mała pamiątka:
http://www.youtube.com/watch?v=i6dlTX1f ... ature=plcp
14:09 ta po prawo w tym tygodniu została rozebrana

Bocznica znika :? :cry:
"Cały Ostrów się z was śmieje, gdzie są drogi i koleje?"
autor anonimowy

ODPOWIEDZ