Kalisz z lotu ptaka

Awatar użytkownika
bover
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 96
Rejestracja: 22 gru 2005, o 00:15
Lokalizacja: Śródmieście

Kalisz z lotu ptaka

Post autor: bover » 23 sie 2007, o 22:59

moze uda mi sie wybłagać kuzyna który lata na paralotni (kolo na spadochronie z śmigiełkiem przyczepionym do tyłka jakby co :wink: ) aby porobił kilka fotek ( lot miałby sie odbtć jakos w nast. weekend).

obowiązkowo obpstrykał by starówke ale jeśli ktoś chce może go namówie na jakieś inne fotki oczywiscie wszystko blizko centrum za bardzo nie ma chęci latać nad peryferiami

ps. uprzedzam ze to tylko zamierzenie nie wiem czy dokładnie w tym terminie w każdym razie obiecał coś takowego uczynieć

tomash
Site Admin
Site Admin
Posty: 1225
Rejestracja: 25 lis 2005, o 18:23
Lokalizacja: Kalisz - Szczypiorno
Kontakt:

Post autor: tomash » 23 sie 2007, o 23:29

A moze by tak też lot przez Szczypiorno?? 8)

mlody
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1609
Rejestracja: 26 lis 2005, o 13:16
Lokalizacja: Wrocław/Kalisz

Post autor: mlody » 24 sie 2007, o 14:23

Może teŻ Dobrzec i jakieś inne osiedla?

[ Dodano: Sob Paż 27, 2007 11:55 am ]
bover pisze:moze uda mi sie wybłagać kuzyna który lata na paralotni (kolo na spadochronie z śmigiełkiem przyczepionym do tyłka jakby co :wink: ) aby porobił kilka fotek ( lot miałby sie odbtć jakos w nast. weekend).

obowiązkowo obpstrykał by starówke ale jeśli ktoś chce może go namówie na jakieś inne fotki oczywiscie wszystko blizko centrum za bardzo nie ma chęci latać nad peryferiami

ps. uprzedzam ze to tylko zamierzenie nie wiem czy dokładnie w tym terminie w każdym razie obiecał coś takowego uczynieć
i co z tym?

Awatar użytkownika
bover
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 96
Rejestracja: 22 gru 2005, o 00:15
Lokalizacja: Śródmieście

Post autor: bover » 28 lis 2008, o 02:04

Witam

Spory kawał czasu upłynoł kiedy napisałem o tych zdjęciach :P

Oto kilka przykłądowych wykonanych 26.10.08

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Więcej podam w 50mb paczce zawierajace wszystkie 20 zdjęć w pełnej rozdzielczości.

EDIT:

paczka:

http://rapidshare.com/files/168080341/kalisz.rar.html

Jutro po zajęciach wyśle na inny upload.

Awatar użytkownika
Adi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4744
Rejestracja: 5 lis 2006, o 14:12
Lokalizacja: Widok/Majków
Kontakt:

Post autor: Adi » 28 lis 2008, o 07:09

Rzeczywiście sporo czasu ale ważne że sobie przypomniałeś. Dzięki za fotki ;)
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wollny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 958
Rejestracja: 11 gru 2007, o 12:30
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: wollny » 28 lis 2008, o 12:18

Zdjęcie centrum wymiata. Śliczna owalnica tu kiedyś była :)
Niepusta separacja między dwoma rzeczami podstawowymi jest homomorficzna z trójwymiarową przestrzenią euklidesową, a więc pozwala określić odległości przestrzenne.

d3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: 17 sty 2006, o 17:44
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: d3 » 28 lis 2008, o 12:19

świetne zdjęcia! wielkie dzięki ;)

Awatar użytkownika
anj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 611
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 14:54
Lokalizacja: Czaszki
Kontakt:

Post autor: anj » 28 lis 2008, o 20:03

powiem krótko...re-we-la-cja !
Obrazek
"szanuj innego forumowicza...
...bo będziesz pisał sam do siebie"

~autor nieznany

LUK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2500
Rejestracja: 26 gru 2005, o 17:31
Lokalizacja: Kalisz/Dobrzec
Kontakt:

Post autor: LUK » 28 lis 2008, o 21:45

SUPER!!! Można prosić o więcej?

Józef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 244
Rejestracja: 7 sie 2008, o 15:36
Lokalizacja: Śródmieście:)

Post autor: Józef » 28 lis 2008, o 21:52

Kalisz z góry jeszcze ma jakiś majestat, róbmy zdjęcia zanim nas samochody rozjadą!
Poczęstowałem się z rapida :wink:
Dzięki i pozdrawiam.

K-man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 8834
Rejestracja: 5 lis 2007, o 22:17
Lokalizacja: Rypinek Kalisz Wielkopolska Wschodnia

Post autor: K-man » 28 lis 2008, o 22:30

Rzeczywiście fajne foty.
Wolne Miasto Jego Królewskiej Mości i Rzeczypospolitej Kalisz

Awatar użytkownika
bover
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 96
Rejestracja: 22 gru 2005, o 00:15
Lokalizacja: Śródmieście

Post autor: bover » 28 lis 2008, o 22:39

Nistety posiadam tylko te co podałem na na rapidzie. Niech kto chce ten zasysa, nie mam konta premium wiec za jakis czas nie bedzie mozna juz pobrac :)

Niestety nie wiem kiedy będzie kolejna dawka zdjęc, ale napewno minie kawałek czasu. Jeśli są chetni moge dać kilka fotek okolic Ostrowa konkretniej Piasków.

smirnov
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 23 gru 2007, o 11:19
Lokalizacja: KALISZ

Post autor: smirnov » 28 lis 2008, o 23:43

Byl limit 10 pobran :roll:
Jak mozesz to wyslij jeszcze raz albo jak ktos zassal to niech wrzuci na rapida albo http://www.wyslijto.pl/ :wink:

Awatar użytkownika
Adi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4744
Rejestracja: 5 lis 2006, o 14:12
Lokalizacja: Widok/Majków
Kontakt:

Post autor: Adi » 28 lis 2008, o 23:46

Bover lotnia to to nie była ;) Czym leciałeś ;)

[ Dodano: Pią, 28.11.2008, 22:53 ]
Mam nadzieję że nie będziesz zły wrzuciłem Twoją paczkę na inny serwer bo tam skończył się już limit :)

http://odsiebie.com/pokaz/1046673---8737.html
Ostatnio zmieniony 28 lis 2008, o 23:53 przez Adi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MirekDB
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 964
Rejestracja: 10 lis 2007, o 20:10
Lokalizacja: Kaliniec

Post autor: MirekDB » 28 lis 2008, o 23:53

No i właśnie trafił mi się error :/

Awatar użytkownika
Adi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4744
Rejestracja: 5 lis 2006, o 14:12
Lokalizacja: Widok/Majków
Kontakt:

Post autor: Adi » 28 lis 2008, o 23:53

Wyżej nowy link
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6834
Rejestracja: 23 mar 2008, o 22:41
Lokalizacja: Tylko Kalisz
Kontakt:

Post autor: Gumiś » 29 lis 2008, o 00:10

Bover twoje zdjęcia rozłożyły Mnie na łopatki wielkie dzięki jak nie wiem co,a Adiemu dzieki za to że wrzucił na inny server.Szczególnie zdjęcia Szałego Mnie kręcą nie mówiąc już o Kaliszu.Jeszcze raz dzięki.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........

Awatar użytkownika
Adi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4744
Rejestracja: 5 lis 2006, o 14:12
Lokalizacja: Widok/Majków
Kontakt:

Post autor: Adi » 29 lis 2008, o 00:13

Na zdjęciach można także zauważyć jaki duży plac zajmuje targowisko koło Tęczy. Jest o co walczyć.

Szkoda że nie lecieliście gdzieś nad nowo budowaną obwodnicą ;)
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bover
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 96
Rejestracja: 22 gru 2005, o 00:15
Lokalizacja: Śródmieście

Post autor: bover » 29 lis 2008, o 00:34

Adi, tym ( http://pl.wikipedia.org/wiki/PZL-110_Koliber )latającym wehikułem przypadło mi leciec.

Co do zdjeć obwodnicy ale głupio mi sie przyznać ze w 1 strone zapomniałem zrobić a w powrotną nie wiedzieć czemu kazde z 4 zdjeć obwodnicy wyszło rozmazane.

Dostałem info ze tym razem juz nie ja a znajomy jesli będzie dobra pogoda zimą postara sie zrobić fotki Kalisza pokrytego śniegiem. Tylko to niestety jest dość niepewne.

Awatar użytkownika
anj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 611
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 14:54
Lokalizacja: Czaszki
Kontakt:

Post autor: anj » 29 lis 2008, o 13:13

warto zwrócić uwage na tych fotkach, na ilość terenów zielonych i zieleni wogóle w Kaliszu...sporo tego mamy :)
Obrazek
"szanuj innego forumowicza...
...bo będziesz pisał sam do siebie"

~autor nieznany

ODPOWIEDZ