III odcinek Trasy Bursztynowej
-
- Użytkownik
- Posty: 31
- Rejestracja: 27 kwie 2010, o 17:59
- Lokalizacja: Rypinek
podjazd zrobiono już dla rodziców w wózkami z dziećmi
dowieżli także barierki na część nad parkiem
a właśnie pytanie za 100 punktów
kto dostrzegł że kostka brukowa na chodniku dla pieszych jest ułożona poprawnie a ta na ścieżkach rowerowych " do góry nogami " ?? znaczy spodem do wierzchu ?;P
Kilka fotek :
dowieżli także barierki na część nad parkiem
a właśnie pytanie za 100 punktów
kto dostrzegł że kostka brukowa na chodniku dla pieszych jest ułożona poprawnie a ta na ścieżkach rowerowych " do góry nogami " ?? znaczy spodem do wierzchu ?;P
Kilka fotek :
-
- Użytkownik
- Posty: 1879
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
... z prostej przyczyny, jest równiej dla kół. Przy jeżdzie rowerem ma to mniejsze znaczenie, niż dla rolkarzy. Wszak, jako zapalony cyklista, jestem osobiście zadowolony, że kostka, w części ścieżki rowerowej, "stoi na głowie".
wolność dla źdźbeł traw szumiących zimą, gdy bielą skrząca czapa na wpół je skrywa przed narciarza snem o gładkim stoku
No i o ten podjazd dla tatusiów z dziecięcymi wózkami mi chodziło Też wcześniej widziałem kosteczkę ale myślałem że nie jest odwrócona a po prostu taki prosty typ zamówiony.
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 31
- Rejestracja: 27 kwie 2010, o 17:59
- Lokalizacja: Rypinek
Ciekaw jestem, do którego miejsca na TB będą sięgać korki samochodów chcących przejechać skrzyżowanie z Górnośląską? Już teraz, kiedy nie funkcjonuje jeszcze TB, samochody stoją do skrzyżowania z Dworcową. Od drugiej strony to samo. Chyba właśnie to skrzyżowanie (TB - Górnosląska) byłoby najwłaściwszym do zamienienia go na rondo. Pozostaje jeszcze sprawa ekranów na TB II, bowiem już dziś rano nie idzie wytrzymać hałasu samochodów wyjeżdżających z Dworcowej w TB, a co dopiero będzie po oddaniu do użytku całej Trasy? Chyba trzeba będzie wyjść z inicjatywą i od pierwszego dnia po otwarciu zacząć blokadę drogi, choćby nieustannie przechodząc po pasach. Pomysł na ekrany jest powalający. Nie będzie ich od strony Parku Przyjażni, natomiast będą chronić przed hałasem nieużytki, stare obiekty przemysłowe na linii z Polikliniką.
wolność dla źdźbeł traw szumiących zimą, gdy bielą skrząca czapa na wpół je skrywa przed narciarza snem o gładkim stoku
-
- Użytkownik
- Posty: 6822
- Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
- Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną
Takie same korki w tej chwili robią się na ,,rondzie Kresowa'' i to przy stosunkowo małym ruchu. Nie chodzi mi nawet o niewielkie utrudnienie spowodowane ruchem sprzętu budowlanego , ale o te esy-floresy wykonywane przez samochody osobowe..
Nie wiem tylko , dlaczego Kolega usiłuje wmieszać w swą akcję i wykorzystać pieszych do blokady ul.Dworcowej? Oni i tak mają dosyć stania w spalinach. Oni potrzebują tylko dogodnego przejścia do jedynej oazy zieleni i tlenu w tym rejonie miasta jaką został ,,ogryziony'' PP . Nareszcie ,,przyjażń'' będzie wlaściwie postrzegana
Nie wiem tylko , dlaczego Kolega usiłuje wmieszać w swą akcję i wykorzystać pieszych do blokady ul.Dworcowej? Oni i tak mają dosyć stania w spalinach. Oni potrzebują tylko dogodnego przejścia do jedynej oazy zieleni i tlenu w tym rejonie miasta jaką został ,,ogryziony'' PP . Nareszcie ,,przyjażń'' będzie wlaściwie postrzegana
Korki na tym skrzyżowaniu tworzą się m. in. dlatego, że na skrzyżowaniu Górnośląska/Podmiejska/Wrocławska, jadąc od strony Górnośląskiej z obu pasów można jechać prosto. Korek się tworzy, bo na samym początku prawego pasa stanie jedna osoba jadąca prosto i cała reszta nie może skręcić w prawo. Nie mogli by zrobić tego prawego pasa tylko do skręcania w prawo?
To wtedy korek byłby do Serbinowskiej;)
Potrzebny jest prawo skręt tyle że ma powstać wraz z galerią czyli za 2 lata.
Wcześniej nikt nie wpadł na to ze mogą być korki.Podobnie jest na Złotej z Piłsudskiego,Podmiejskiej z Sawickiej,wyjeżdzie z MM/Makro.Za to ostatnie to ktoś powinien normalnie beknąć.Zaprojektować takie debilne rozwiązanie to jedno ale jeszcze je zatwierdzić do realizacji.Trzeba nie mieć wyobrażni.
A co ciekawe wjazd do Makro jest dwukierunkowy.Całe szczęście za mało kto tamtędy wyjeżdża
Potrzebny jest prawo skręt tyle że ma powstać wraz z galerią czyli za 2 lata.
Wcześniej nikt nie wpadł na to ze mogą być korki.Podobnie jest na Złotej z Piłsudskiego,Podmiejskiej z Sawickiej,wyjeżdzie z MM/Makro.Za to ostatnie to ktoś powinien normalnie beknąć.Zaprojektować takie debilne rozwiązanie to jedno ale jeszcze je zatwierdzić do realizacji.Trzeba nie mieć wyobrażni.
A co ciekawe wjazd do Makro jest dwukierunkowy.Całe szczęście za mało kto tamtędy wyjeżdża
-
- Użytkownik
- Posty: 31
- Rejestracja: 27 kwie 2010, o 17:59
- Lokalizacja: Rypinek
a ja wam powiem newsa z cyklu to tylko może się stać w Polce:
idę spokojnie ulicą Polną w stronę ulicy Kordeckiego przeszedłem rondo na Polnej i widzę że na tym kawałku między rondem a ulicą Kordeckiego coś się dzieje .... co ? .... a no panowie już kują położony 2 dni temu asfalt jak przechodziłem to była już wykuta taka około metrowa japa i kuli dalej ;P
idę spokojnie ulicą Polną w stronę ulicy Kordeckiego przeszedłem rondo na Polnej i widzę że na tym kawałku między rondem a ulicą Kordeckiego coś się dzieje .... co ? .... a no panowie już kują położony 2 dni temu asfalt jak przechodziłem to była już wykuta taka około metrowa japa i kuli dalej ;P
-
- Użytkownik
- Posty: 1879
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
- gawronik13kalisz
- Moderator
- Posty: 9017
- Rejestracja: 4 lis 2009, o 17:24
Zbliża się zakończenie budowy drugiego odcinka Trasy Bursztynowej. Do końca pażdziernika powstaną jeszcze m.in. ekrany akustyczne i ciągi pieszo-rowerowe
Przypomnijmy, że budowę odcinka od ul. Dworcowej do skrzyżowania Nowego Światu z Częstochowską rozpoczęto w grudniu ub. r. Do tej pory powstały m.in. dwa ronda (trzecie, na skrzyżowaniu z Polną, jest jeszcze w budowie), prawie gotowe są też jezdnie (dwie po dwa pasy ruchu). Nadal trwają natomiast prace brukarskie, budowa oświetlenia i kanalizacji deszczowej. Umacniane są też skarpy nasypów na wysokości Parku Przyjażni, a na zagospodarowanie czekają centralne wyspy rond.
Więcej w Życiu Kalisza
Przypomnijmy, że budowę odcinka od ul. Dworcowej do skrzyżowania Nowego Światu z Częstochowską rozpoczęto w grudniu ub. r. Do tej pory powstały m.in. dwa ronda (trzecie, na skrzyżowaniu z Polną, jest jeszcze w budowie), prawie gotowe są też jezdnie (dwie po dwa pasy ruchu). Nadal trwają natomiast prace brukarskie, budowa oświetlenia i kanalizacji deszczowej. Umacniane są też skarpy nasypów na wysokości Parku Przyjażni, a na zagospodarowanie czekają centralne wyspy rond.
Więcej w Życiu Kalisza
g13k
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/sl ... omosc.html
ciekawe czy podobnie nie będzie u nas, chyba że to ktoś przewidział...
ciekawe czy podobnie nie będzie u nas, chyba że to ktoś przewidział...
Zarząd Dróg Miejskich informuje, że w związku z realizowaną Trasą Bursztynową, w najbliższą sobotę i niedzielę wystąpią utrudnienia i ograniczenia w ruchu kołowym na rondzie, w obrębie skrzyżowania Trasy Bursztynowej z ul. Częstochowską i ul. Nowy Świat.
Utrudnienia w ruchu 9 pażdziernika ( sobota )
W godz. od 10.00 do 15.00 z uwagi na układanie ścieralnej warstwy bitumicznej, wprowadzony zostanie całkowity zakaz wjazdu pojazdów z ul. Częstochowskiej (zarówno od strony centrum jak też od strony Grabowa ) na rondo.
Przejazd pojazdów z ul. Częstochowskiej ( od strony centrum ) w kierunku ul. Łódzkiej będzie możliwy poprzez ul. Pułaskiego, ul. Ułańską i ul. Nowy Świat. Przejazd w kierunku na Grabów poprzez ul. Pułaskiego, ul. Ułańską, ul. Legionów , ul. Polną i ul. Budowlanych.
Przejazd pojazdów z ul. Częstochowskiej (od strony Grabowa) będzie możliwy ul. Kordeckiego, ul. Polną i ul. Nowy Świat.
Utrudnienia w ruchu 10 pażdziernika (niedziela )
W godz. od 10.00 do 15.00 z uwagi na układanie ścieralnej warstwy bitumicznej, wprowadzony zostanie całkowity zakaz wjazdu pojazdów z ul. Częstochowskiej (od strony Centrum ) na rondo.
Przejazd pojazdów z ul. Częstochowskiej ( od strony centrum ) w kierunku ul. Łódzkiej będzie możliwy poprzez ul. Pułaskiego, ul. Ułańską i ul. Nowy Świat, natomiast przejazd w kierunku na Grabów poprzez ul. Pułaskiego, ul. Ułańską, ul. Legionów , ul. Polną i ul. Budowlanych – analogicznie jak w sobotę.
W sobotę otwarte zostanie dla ruchu kołowego rondo na skrzyżowaniu Trasy Bursztynowej z ul. Polną.
Utrudnienia w ruchu 9 pażdziernika ( sobota )
W godz. od 10.00 do 15.00 z uwagi na układanie ścieralnej warstwy bitumicznej, wprowadzony zostanie całkowity zakaz wjazdu pojazdów z ul. Częstochowskiej (zarówno od strony centrum jak też od strony Grabowa ) na rondo.
Przejazd pojazdów z ul. Częstochowskiej ( od strony centrum ) w kierunku ul. Łódzkiej będzie możliwy poprzez ul. Pułaskiego, ul. Ułańską i ul. Nowy Świat. Przejazd w kierunku na Grabów poprzez ul. Pułaskiego, ul. Ułańską, ul. Legionów , ul. Polną i ul. Budowlanych.
Przejazd pojazdów z ul. Częstochowskiej (od strony Grabowa) będzie możliwy ul. Kordeckiego, ul. Polną i ul. Nowy Świat.
Utrudnienia w ruchu 10 pażdziernika (niedziela )
W godz. od 10.00 do 15.00 z uwagi na układanie ścieralnej warstwy bitumicznej, wprowadzony zostanie całkowity zakaz wjazdu pojazdów z ul. Częstochowskiej (od strony Centrum ) na rondo.
Przejazd pojazdów z ul. Częstochowskiej ( od strony centrum ) w kierunku ul. Łódzkiej będzie możliwy poprzez ul. Pułaskiego, ul. Ułańską i ul. Nowy Świat, natomiast przejazd w kierunku na Grabów poprzez ul. Pułaskiego, ul. Ułańską, ul. Legionów , ul. Polną i ul. Budowlanych – analogicznie jak w sobotę.
W sobotę otwarte zostanie dla ruchu kołowego rondo na skrzyżowaniu Trasy Bursztynowej z ul. Polną.