Jacku do Ciebie za to dotarło region regionem,ale miasto ponad wszystko,nie czytałeś wątku od początku i to wiele wyjaśniaJacek40 pisze: nie dociera i mają problem ze zrozumieniem prostego tekstu...
Superszybka kolej z Kalisza do Wrocławia, Poznania, Łodzi - Y
Drodzy, zadufani w sobie, kaliscy fundamentaliści
słowa "Kalisz ponad wszytko" brzmią jak niemiecki hymn - "Deutschland, Deutschland über alles..."
Wasz egoizm jest tak wielki, a wasza zawiść tak duża, jak na żadnym forum nie spotkałem.
A teraz do rzeczy
1. Stacja w Kaliszu albo na północ od Kalisza, ale na pewno nie na południe bo to już będzie bardzo nie dobre i muszą jeszcze przecież dojechać z Konina.
Ad1. Z Konina do Kalisza jest ok. 70 km. Łączny czas dojazdu do Warszawy z Konina wynosi w tej chwili 2 godziny. Po wybudowaniu KDP czas dojazdu z Konina do Warszawy wyniesie... 2 godziny - 1 godzina dojazdu samochodem do Kalisza, 1 godzina jazdy pociągiem + koszty paliwa za dojazd + bilet na super pociąg. Do Łodzi z Konina lepiej od razu wybrać się autostradą A2. No i wasze twierdzenie, że na stację KDP będzie się bardziej opłacało dojechać ludziom 70 km z Konina, niż 25 km z Ostrowa - puknijcie się w głowę. Do tego rzekomo teraz dojeżdżacie do Konina na pociąg do Warszawy (choć macie bezpośrednie połączenie ze swojego miasta), ale nie będzie wam pasowało dojechać 10 km na południe..., żenada.
Nie wiadomo, czy w ogóle będzie uzasadnione ekonomicznie wydrążenie tunelu pod Nowymi Skalmierzycami, a wy marzycie mieć stacje w Kaliszu - tylko nie wiem w jaki sposób - w tunelu czy na estakadzie?:lol: - niezły skecz.
2. Stacja KDP musi być w najgorszym przypadku na północ od Kalisza, żeby miasto w końcu zaczęło się rozwijać.
Ad.2 Po pierwsze z punktu widzenia Warszawy najważniejszy jest szybki dojazd do Wrocławia i Poznania, a nie robienie sobie po drodze "drugiej Włoszczowy" typu Kalisz. Po drugie z punktu widzenia państwa i urzędu marszałkowskiego województwa ważny jest rozwój całego kraju i rejonu jakim jest południowa Wielkopolska, a nie tylko samego miasta jakim jest Kalisz, tym bardziej że w tym regionie jest duże bezrobocie. Umieszczenie stacji po miedzy Kaliszem a Ostrowem zapewnia szybki dojazd z największych miast płd. wlkp i popyt z dwóch stron w promieniu zaledwie 15 km. Poza tym stacja ta ma mieć możliwość połączenia z linią konwencjonalną w razie konieczności awaryjnych zjazdów pociągów z linii KDP, a w pobliżu Skalmierzyc przebiega linia kolejowa nr 14 Łódż Kaliska - Tuplice.
Jeśli tego nie rozumiecie to puknijcie się po prostu w głowę.
"Kalisz ponad wszytko" (byle nie Ostrów?) - bo padnę
słowa "Kalisz ponad wszytko" brzmią jak niemiecki hymn - "Deutschland, Deutschland über alles..."
Wasz egoizm jest tak wielki, a wasza zawiść tak duża, jak na żadnym forum nie spotkałem.
A teraz do rzeczy
1. Stacja w Kaliszu albo na północ od Kalisza, ale na pewno nie na południe bo to już będzie bardzo nie dobre i muszą jeszcze przecież dojechać z Konina.
Ad1. Z Konina do Kalisza jest ok. 70 km. Łączny czas dojazdu do Warszawy z Konina wynosi w tej chwili 2 godziny. Po wybudowaniu KDP czas dojazdu z Konina do Warszawy wyniesie... 2 godziny - 1 godzina dojazdu samochodem do Kalisza, 1 godzina jazdy pociągiem + koszty paliwa za dojazd + bilet na super pociąg. Do Łodzi z Konina lepiej od razu wybrać się autostradą A2. No i wasze twierdzenie, że na stację KDP będzie się bardziej opłacało dojechać ludziom 70 km z Konina, niż 25 km z Ostrowa - puknijcie się w głowę. Do tego rzekomo teraz dojeżdżacie do Konina na pociąg do Warszawy (choć macie bezpośrednie połączenie ze swojego miasta), ale nie będzie wam pasowało dojechać 10 km na południe..., żenada.
Nie wiadomo, czy w ogóle będzie uzasadnione ekonomicznie wydrążenie tunelu pod Nowymi Skalmierzycami, a wy marzycie mieć stacje w Kaliszu - tylko nie wiem w jaki sposób - w tunelu czy na estakadzie?:lol: - niezły skecz.
2. Stacja KDP musi być w najgorszym przypadku na północ od Kalisza, żeby miasto w końcu zaczęło się rozwijać.
Ad.2 Po pierwsze z punktu widzenia Warszawy najważniejszy jest szybki dojazd do Wrocławia i Poznania, a nie robienie sobie po drodze "drugiej Włoszczowy" typu Kalisz. Po drugie z punktu widzenia państwa i urzędu marszałkowskiego województwa ważny jest rozwój całego kraju i rejonu jakim jest południowa Wielkopolska, a nie tylko samego miasta jakim jest Kalisz, tym bardziej że w tym regionie jest duże bezrobocie. Umieszczenie stacji po miedzy Kaliszem a Ostrowem zapewnia szybki dojazd z największych miast płd. wlkp i popyt z dwóch stron w promieniu zaledwie 15 km. Poza tym stacja ta ma mieć możliwość połączenia z linią konwencjonalną w razie konieczności awaryjnych zjazdów pociągów z linii KDP, a w pobliżu Skalmierzyc przebiega linia kolejowa nr 14 Łódż Kaliska - Tuplice.
Jeśli tego nie rozumiecie to puknijcie się po prostu w głowę.
"Kalisz ponad wszytko" (byle nie Ostrów?) - bo padnę
-
- Użytkownik
- Posty: 6822
- Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
- Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną
Kolega Pejot wyraził swoje zdanie szkoda ze w trochę kpiarskim tonie.Dla jednego troska o rodzinne miasto to lokalny patriotyzm.Dla innego zadufanie.Mniejsza o to.Ja sie właśnie obawiam że lokalizacja przystanku na wsi to będzie druga Włoszczowa i skończy się na jednym pociągu rano i jednym wieczorem.
Stacji Kalisz Północ nie wymyślili kaliszanie no ale kolega zapewne o tym nie wie.Inaczej nie wypisywał by głupot.
Stacji Kalisz Północ nie wymyślili kaliszanie no ale kolega zapewne o tym nie wie.Inaczej nie wypisywał by głupot.
Skoro to jest Kaliskie forum to niby, dla czego mamy nie stawiać naszego miasta na pierwszym miejscu?
Drogi kolego P.J. czy na innych forach lokalnych stawia się inne miasta ponad własne miasto?
Przede wszystkim skoro w tak ostrym tonie krytykujesz nasze forum to postaraj się być rzetelnym z Konina do ewentualnej lokalizacji przystanku, czyli na północy Kalisza jest około 50 kilometrów i to stosunkowo dobrą drogą gdzie wyjazd z Konina jest bardzo wygodny, czego możemy pozazdrościć Koninowi po drugie nigdy na tym forum nie było mowy o innej lokalizacji przystanku jak wskazana w pierwszej opcji, czyli Kalisz Chrusty!
Drogi kolego P.J. czy na innych forach lokalnych stawia się inne miasta ponad własne miasto?
Przede wszystkim skoro w tak ostrym tonie krytykujesz nasze forum to postaraj się być rzetelnym z Konina do ewentualnej lokalizacji przystanku, czyli na północy Kalisza jest około 50 kilometrów i to stosunkowo dobrą drogą gdzie wyjazd z Konina jest bardzo wygodny, czego możemy pozazdrościć Koninowi po drugie nigdy na tym forum nie było mowy o innej lokalizacji przystanku jak wskazana w pierwszej opcji, czyli Kalisz Chrusty!
> P.J.
Nie można umieścić stacji w "południowej Wielkopolsce", ponieważ nie ma takiego miasta
A teraz bardziej poważnie.
Chyba nie zapoznałeś się dokładnie z tematem KDP ? Twoja wypowiedz, sprowadzająca problem do egoizmu i zawiści świadczy o ignorancji. Zarówno stacja pomiędzy miastami, jak i Kalisz Płn. (dwie najbardziej prawdopodobne lokalizacje), mają swoje wady i zalety. Przy opracowywaniu przebiegu kolei i lokalizacji stacji należy brać pod uwagę wiele czynników. Np. aspekt urbanistyczny powinien być równie ważny jak ekonomiczny.
P.S. A może Ty jesteś sectorem ? Podobny, "życzliwy" stosunek do Kalisza/kaliszan
Nie można umieścić stacji w "południowej Wielkopolsce", ponieważ nie ma takiego miasta
A teraz bardziej poważnie.
Chyba nie zapoznałeś się dokładnie z tematem KDP ? Twoja wypowiedz, sprowadzająca problem do egoizmu i zawiści świadczy o ignorancji. Zarówno stacja pomiędzy miastami, jak i Kalisz Płn. (dwie najbardziej prawdopodobne lokalizacje), mają swoje wady i zalety. Przy opracowywaniu przebiegu kolei i lokalizacji stacji należy brać pod uwagę wiele czynników. Np. aspekt urbanistyczny powinien być równie ważny jak ekonomiczny.
P.S. A może Ty jesteś sectorem ? Podobny, "życzliwy" stosunek do Kalisza/kaliszan
Pewnie nie ma na tyle odwagi aby przyznać się skąd jest i z jakiego punktu widzenia patrzy na KDP.
Sector to raczej nie jest.Za bardzo chaotycznie się wypowiedział.Sector jest złośliwy ale jego wypowiedzi są inteligentniejsze i poparte wiedzą przynajmniej jeśli chodzi o KDP.
Jako providera stawiam jednak na Promax Ostrów
Sector to raczej nie jest.Za bardzo chaotycznie się wypowiedział.Sector jest złośliwy ale jego wypowiedzi są inteligentniejsze i poparte wiedzą przynajmniej jeśli chodzi o KDP.
Jako providera stawiam jednak na Promax Ostrów
jak ostrowskie gazety płakały ze stacja ma byc w ostrowie to było ok nikt o zadufaniu nie mowił , jak prezydent ostrowa mowił o przystanku w ostrowie to było ok ale gdy kaliszanie walcza oswoje to jest be , dziwia mnie te podwojne standardy . pewnie to jest taki kaliszanin wychowany na pixach pod protektorem a takiej chołoty w kaliszu jest niestety sporo.
"Nie wiadomo, czy w ogóle będzie uzasadnione ekonomicznie wydrążenie tunelu pod Nowymi Skalmierzycami, a wy marzycie mieć stacje w Kaliszu - tylko nie wiem w jaki sposób - w tunelu czy na estakadzie? - niezły skecz. " niezly z ciebie debil a widziałes projekt , torzynski w jedny,m wywiadzie krzyczał,o stacji w centrum ostrowa to dopiero skecz i zenada -( twoje ulubione słowo ) pasuje do twojej wypowiedzi.
Stacja powinna być umiejscowiona na północy Kalisza, tak jak planowano w I wersji. Port Kolejowy powinien zostać połączony drogą ekspresową w Koniniem i obowdnicą zachodnią z obwodnicą N.S. dalej do O.W.
Miasto otrzymałoby nowy impuls do rozwoju w tym kierunku, tak jak 110 lat temu kiedy został otwarty obecny Dworzec. Główne Miasto przez to znajduje się obecnie na uboczku geograficznego centrum miasta.
Miasto otrzymałoby nowy impuls do rozwoju w tym kierunku, tak jak 110 lat temu kiedy został otwarty obecny Dworzec. Główne Miasto przez to znajduje się obecnie na uboczku geograficznego centrum miasta.
-
- Użytkownik
- Posty: 1270
- Rejestracja: 16 kwie 2007, o 11:36
- Lokalizacja: --------------