Dobre,naprawdę dobrekaliszanin2 pisze:Na kaliskim forum gazety.pl przyznawana jest od czasu do czasu nagroda im. Hermana Preuskera za najwybitniejsze "osiągnięcia" w dziele niszczenia zabytków Kalisza. Zgłaszam do nagrody zbiorowej im. Preuskera wszystkich (inwestora, odpowiedzialnych urzędników, architekta i wykonawców), którzy przyczynili się do powodzenia tego zamachu na skarpę Greckiej Góry.
Górnoslaska reprezentacyjna?
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
-
- Użytkownik
- Posty: 6822
- Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
- Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną
Wszedłem sobie po schodach prowadzących do cm.prawosławnego na wierzchołek skarpy, gdzie powinny być ustawione ze 2-3 ławki dla starszych , schorowanych ludzi by mogli podziwiać rogatkowe otoczenie, krajobraz kulturowy tego miejsca.
Lecz z takich marzeń ,,goowno'', bo już będzie ,,goowniany'', spaskudzony widok. Nic tylko wejśc głębiej i olać ten widok!
Lecz z takich marzeń ,,goowno'', bo już będzie ,,goowniany'', spaskudzony widok. Nic tylko wejśc głębiej i olać ten widok!
,, Najłatwiej niszczyć. Trudniej zachować to, co godne zachowania.''
Wisława Szymborska
Wisława Szymborska
-
- Użytkownik
- Posty: 6822
- Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
- Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną
Za przykład mogę podać miasto w Irlandii,zrobiono to o czym piszecie i niewiele to pomogło,korki jak były tak są,podniesiono opłaty za parkowanie i nic,każdy i tak korzysta ze swojego transportu.Jedynym plusem jaki tutaj widzę to taki,że ten buspas jest cały czas pusty,znaczy się nie jeżdżą po nim inne auta jak autobusy.Ale znając życie cwaniactwo w Polsce zaraz by zmieniło przeznaczenie tego pasa.gawron pisze: choć rzeczywiście trzeba sobie jakoś poradzić z próbą separacji KI od KM. Można tego dokonać w zaproponowany przez Ciebie sposób albo przeprowadzić analizę czy cała ulica wymaga zastosowania buspasów, czy też można je wprowadzić wyłącznie w rejonie skrzyżowań. Wszystko zależy od tego, jaki kształt nadamy danej arterii i jakiego ruchu należy się na niej spodziewać.
Prędzej czy póżniej i tak staniemy przed koniecznością rozwiązania problemu nadmiernej ilości samochodów, stąd zmniejszenie liczby miejsc parkingowych nie jest jakąś abstrakcją i tragedią. Oczywiście zmiany na Górnośląskiej to w obecnych warunkach science-fiction, bo w Kaliszu (a właściwie w Polsce) niewiele mówi się o żródłach problemów komunikacyjnych.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........