Call Center Multimedia
-
- Użytkownik
- Posty: 10974
- Rejestracja: 5 lis 2007, o 21:17
- Lokalizacja: Rypinek Kalisz Wielkopolska Wschodnia
Call Center Multimedia
Jakoś nie widzę tu tematu dotyczącego tej inwestycji więc wrzucam http://www.kalisz.pl/_portal/news/12271 ... fonie.html
Nie to budynek starej spółdzielni Pokój. Koło Nomi Już gdzieś poruszaliśmy ten temat
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowe Call Center w Kaliszu.
Znaczące zwiększenie możliwości obsługi telefonicznej klientów obiecuje Multimedia Polska. Dzięki nowemu Telefonicznemu Centrum Obsługi Klienta, na połączenie z konsultantem klient ma czekać jedynie 14 sekund
Około 380 konsultantów pracujących w nowym Call Center w Kaliszu będzie obsługiwać dotychczasowych i potencjalnych klientów Multimedia Polska z całej Polski. Jak zapowiada dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, dzięki temu wzrasta jakość obsługi klienta oraz spada czas oczekiwania na połączenie. Według badań przeprowadzonych przez spółkę, obecnie wynosi ono jedynie 14 sekund.
– Zainteresowany zakupem naszych usług lub korzystający z nich klient może mieć pewność, że zostanie obsłużony w profesjonalny sposób. Zatrudniamy osoby kompetentne, dokładnie znające ofertę i specyfikację działania firmy. Wszyscy przechodzą szkolenia – tłumaczy Sergiusz Urbaniak, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta.
Prawie połowa konsultantów w CC Multimedia Polska to osoby z wyższym wykształceniem. Pozostali to głównie studenci. Większość zespołu stanowią kobiety. Nowy punkt Call ,w którym zostali zatrudnieni, spółka Multimedia Polska uważa za doskonały sposób na dotarcie do klienta, mającego coraz mniej czasu i oczekującego wysokiej jakości obsługi oraz jak najszybszego załatwienia sprawy.
– Konsultanci prowadzą ok. 240 tys. rozmów miesięcznie i sprzedają około 9 tys. usług – dodaje Sergiusz Urbaniak.
Telefonicznie będzie można teraz poszerzyć ofertę o nowoczesne usługi, jak telewizja cyfrowa czy wideo na żądanie. Konsultanci udzielają także informacji na temat aktualnej oferty oraz rozliczeń i płatności. Klienci mogą zgłosić usterkę, zawrzeć umowę, aktywować usługi dodatkowe czy też umówić montaż w przypadku zawarcia umowy u przedstawiciela handlowego. Call Center zajmuje się także telesprzedażą przychodzącą i wychodzącą.
Nowo otwarte Call Center w Kaliszu posiada 224 stanowiska obsługowe oraz 22 stanowiska osób odpowiedzialnych za nadzór nad pracą konsultantów. Powierzchnia Centrum wynosi 1700 mkw. i podzielona jest między trzy sale operacyjne. Poprzednie Call Center, mieszczące się przy alei Wojska Polskiego 76 w Kaliszu, było 3,5 razy mniejsze od obecnego i posiadało zaledwie 52 stanowiska.
– Zakładając dalszy rozwój oraz wzrost znaczenia Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta jako formy komunikacji z klientami, Multimedia Polska spodziewa się, że nowe kaliskie Call Center powinno zabezpieczyć potrzeby spółki w tym zakresie przez najbliższe 5 lat – dodaje prezes Andrzej Rogowski.
Multimedia Polska już od siedmiu lat prowadzi telefoniczną obsługę klienta. Początkowo Call Center powstało głównie z myślą o internautach. (mag)
Zycie Kalisza
Znaczące zwiększenie możliwości obsługi telefonicznej klientów obiecuje Multimedia Polska. Dzięki nowemu Telefonicznemu Centrum Obsługi Klienta, na połączenie z konsultantem klient ma czekać jedynie 14 sekund
Około 380 konsultantów pracujących w nowym Call Center w Kaliszu będzie obsługiwać dotychczasowych i potencjalnych klientów Multimedia Polska z całej Polski. Jak zapowiada dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, dzięki temu wzrasta jakość obsługi klienta oraz spada czas oczekiwania na połączenie. Według badań przeprowadzonych przez spółkę, obecnie wynosi ono jedynie 14 sekund.
– Zainteresowany zakupem naszych usług lub korzystający z nich klient może mieć pewność, że zostanie obsłużony w profesjonalny sposób. Zatrudniamy osoby kompetentne, dokładnie znające ofertę i specyfikację działania firmy. Wszyscy przechodzą szkolenia – tłumaczy Sergiusz Urbaniak, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta.
Prawie połowa konsultantów w CC Multimedia Polska to osoby z wyższym wykształceniem. Pozostali to głównie studenci. Większość zespołu stanowią kobiety. Nowy punkt Call ,w którym zostali zatrudnieni, spółka Multimedia Polska uważa za doskonały sposób na dotarcie do klienta, mającego coraz mniej czasu i oczekującego wysokiej jakości obsługi oraz jak najszybszego załatwienia sprawy.
– Konsultanci prowadzą ok. 240 tys. rozmów miesięcznie i sprzedają około 9 tys. usług – dodaje Sergiusz Urbaniak.
Telefonicznie będzie można teraz poszerzyć ofertę o nowoczesne usługi, jak telewizja cyfrowa czy wideo na żądanie. Konsultanci udzielają także informacji na temat aktualnej oferty oraz rozliczeń i płatności. Klienci mogą zgłosić usterkę, zawrzeć umowę, aktywować usługi dodatkowe czy też umówić montaż w przypadku zawarcia umowy u przedstawiciela handlowego. Call Center zajmuje się także telesprzedażą przychodzącą i wychodzącą.
Nowo otwarte Call Center w Kaliszu posiada 224 stanowiska obsługowe oraz 22 stanowiska osób odpowiedzialnych za nadzór nad pracą konsultantów. Powierzchnia Centrum wynosi 1700 mkw. i podzielona jest między trzy sale operacyjne. Poprzednie Call Center, mieszczące się przy alei Wojska Polskiego 76 w Kaliszu, było 3,5 razy mniejsze od obecnego i posiadało zaledwie 52 stanowiska.
– Zakładając dalszy rozwój oraz wzrost znaczenia Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta jako formy komunikacji z klientami, Multimedia Polska spodziewa się, że nowe kaliskie Call Center powinno zabezpieczyć potrzeby spółki w tym zakresie przez najbliższe 5 lat – dodaje prezes Andrzej Rogowski.
Multimedia Polska już od siedmiu lat prowadzi telefoniczną obsługę klienta. Początkowo Call Center powstało głównie z myślą o internautach. (mag)
Zycie Kalisza
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........