Modernizacja ul. Warszawskiej i al. Gen. Sikorskiego
Warszawska do odbioru
Dobiegła końca trwająca od jesieni ub. roku modernizacja ul. Warszawskiej na odcinku od ul. Łódzkiej do al. Sikorskiego i samej al. Sikorskiego. Odbiór tej inwestycji przewidziany jest jeszcze w tym miesiącu
Prace na tych ulicach i na newralgicznym dla Kalisza skrzyżowaniu Łódzkiej z Warszawską zostały przerwane przez zimę. Kilkakrotnie pisaliśmy o związanych z tym kłopotach komunikacyjnych. Teraz wypada odnotować fakt końca tych kłopotów. Poprawę sytuacji w tym rejonie miasta kierowcy i piesi odczuwają już od kilkunastu dni, oficjalnie jednak inwestycja nie jest jeszcze zakończona. Wykonawca, kaliska firma PBD, zeszła już wprawdzie z placu budowy, ale konieczne są jeszcze drobne prace uzupełniające.Warszawska na wspomnianym odcinku ma zostać zagospodarowana zielenią, a przy al. Sikorskiego konieczne będzie dodatkowo nawiezienie ziemi na pobocza. Jak informuje Krzysztof Gałka, dyrektor Zarządu Dróg Miejskich, prace te Miasto wykona już we własnym zakresie, siłami ZDM i Wydziału Środowiska. Cała inwestycja kosztowała ok. 6,5 mln zł, z czego 3 mln zł pochodziło z rezerwy Ministerstwa Infrastruktury, a reszta – z kaliskiego budżetu. (kord)
Dobiegła końca trwająca od jesieni ub. roku modernizacja ul. Warszawskiej na odcinku od ul. Łódzkiej do al. Sikorskiego i samej al. Sikorskiego. Odbiór tej inwestycji przewidziany jest jeszcze w tym miesiącu
Prace na tych ulicach i na newralgicznym dla Kalisza skrzyżowaniu Łódzkiej z Warszawską zostały przerwane przez zimę. Kilkakrotnie pisaliśmy o związanych z tym kłopotach komunikacyjnych. Teraz wypada odnotować fakt końca tych kłopotów. Poprawę sytuacji w tym rejonie miasta kierowcy i piesi odczuwają już od kilkunastu dni, oficjalnie jednak inwestycja nie jest jeszcze zakończona. Wykonawca, kaliska firma PBD, zeszła już wprawdzie z placu budowy, ale konieczne są jeszcze drobne prace uzupełniające.Warszawska na wspomnianym odcinku ma zostać zagospodarowana zielenią, a przy al. Sikorskiego konieczne będzie dodatkowo nawiezienie ziemi na pobocza. Jak informuje Krzysztof Gałka, dyrektor Zarządu Dróg Miejskich, prace te Miasto wykona już we własnym zakresie, siłami ZDM i Wydziału Środowiska. Cała inwestycja kosztowała ok. 6,5 mln zł, z czego 3 mln zł pochodziło z rezerwy Ministerstwa Infrastruktury, a reszta – z kaliskiego budżetu. (kord)
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Tak prace przerwała zima ale o tym że remont miał trwać miesiąc już nie wspomnieli. Ciekawe na jaką następną drogę przetarg wygra PBD.
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 6822
- Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
- Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną
-
- Użytkownik
- Posty: 232
- Rejestracja: 27 kwie 2006, o 22:13
- GG: 3979899
- Lokalizacja: Midleton-Ireland/ /Kalisz-Poland
Możecie mi powiedzieć dlaczego na al. Gen. Sikorskiego w nocy nie świeci się żadna latarnia? Nowych nie założono, a stare wydają się być "odłączone" - jeżdżę tą drogą prawie codziennie w nocy i za każdym razem to samo od kilku tygodniu (na dodatek jest tam tak ciemno że trzeba jeżdzić na tzw. światłach "długich")
A myślałby kto,że będzie dobrze a tu ci niespodzianka.
Nowa ulica - nowe koleiny
30 lipca, 2010 - 11:53 — [email protected]
Kolejne bruzdy i koleiny w kaliskich drogach - alarmują słuchacze na Linię Interwencyjną Radia Centrum (62 503 11 99).
Wcześniej informowaliśmy o:
-->>odkształceniach przy markecie na Wojska Polskiego<<--i
-->>zapadaniu się nawierzchni ul. Stanczukowskiego<<--
Tym razem chodzi o skrzyżowanie Stawiszyńskiej, Wojska Polskiego i Alei Gen. Sikorskiego. "To są minimalne zmiany w powierzchni, dokładnie na zjeżdzie z Sikorskiego przed Stawiszyńską, nie powodują żadnych zagrożeń ani utrudnień w ruchu, ale rzeczywiście, taka sytuacja nie powinna się przydarzyć" - powiedział Radiu Centrum Krzysztof Gałka, szef kaliskiego Zarządu Dróg Miejskich:
"Na wykonanie tej roboty jest przez firmę wykonawczą udzielona gwarancja na okres 5 lat. Przedsiębiorstwo o zniekształceniach już zostało poinformowane. W najbliższym czasie wspólnie dokonamy przeglądu tego skrzyżowania i firma zostanie zobowiązana do usunięcia kolein. W pierwszej kolejności będziemy chcieli się dowiedzieć co jest przyczyną takiego stanu drogi. Przypuszczać można, że pewnie te lipcowe upały. Jednak teraz skład nawierzchni powinien być tak zaprojektowany, żeby takie sytuacje się nie zdarzały.
Skrzyżowanie do użytku zostało oddane kilka miesięcy temu. Całość modernizacji ulic Warszawskiej, Al. Gen. Sikorskiego i fragmentu Łódzkiej kosztowała około 6 000 000 zł.
[email protected]
http://www.rc.fm/node/47475
Nowa ulica - nowe koleiny
30 lipca, 2010 - 11:53 — [email protected]
Kolejne bruzdy i koleiny w kaliskich drogach - alarmują słuchacze na Linię Interwencyjną Radia Centrum (62 503 11 99).
Wcześniej informowaliśmy o:
-->>odkształceniach przy markecie na Wojska Polskiego<<--i
-->>zapadaniu się nawierzchni ul. Stanczukowskiego<<--
Tym razem chodzi o skrzyżowanie Stawiszyńskiej, Wojska Polskiego i Alei Gen. Sikorskiego. "To są minimalne zmiany w powierzchni, dokładnie na zjeżdzie z Sikorskiego przed Stawiszyńską, nie powodują żadnych zagrożeń ani utrudnień w ruchu, ale rzeczywiście, taka sytuacja nie powinna się przydarzyć" - powiedział Radiu Centrum Krzysztof Gałka, szef kaliskiego Zarządu Dróg Miejskich:
"Na wykonanie tej roboty jest przez firmę wykonawczą udzielona gwarancja na okres 5 lat. Przedsiębiorstwo o zniekształceniach już zostało poinformowane. W najbliższym czasie wspólnie dokonamy przeglądu tego skrzyżowania i firma zostanie zobowiązana do usunięcia kolein. W pierwszej kolejności będziemy chcieli się dowiedzieć co jest przyczyną takiego stanu drogi. Przypuszczać można, że pewnie te lipcowe upały. Jednak teraz skład nawierzchni powinien być tak zaprojektowany, żeby takie sytuacje się nie zdarzały.
Skrzyżowanie do użytku zostało oddane kilka miesięcy temu. Całość modernizacji ulic Warszawskiej, Al. Gen. Sikorskiego i fragmentu Łódzkiej kosztowała około 6 000 000 zł.
[email protected]
http://www.rc.fm/node/47475
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Koleiny już są na skrzyżowaniu Warszawskiej i Łódzkiej oraz Sikorskiego i Stawiszyńskiej , czy wykonawca nie zamierza tego poprawić czy trwają procedury kto zawinił projektant , wykonawca czy kierowcy
Gwarancja powinna być gwarancją gdyby firma stary asfalt sfrezowała do podłoża i położyła nowszej technologii to koleiny nie powinno wystąpić a remont zakończył się w pod koniec czerwca
Czy ZDM nie potrafi wyciągnąć konsekwencji w stosunku do wykonawców, kto te remonty budowy dróg odbiera
Gwarancja powinna być gwarancją gdyby firma stary asfalt sfrezowała do podłoża i położyła nowszej technologii to koleiny nie powinno wystąpić a remont zakończył się w pod koniec czerwca
Czy ZDM nie potrafi wyciągnąć konsekwencji w stosunku do wykonawców, kto te remonty budowy dróg odbiera
Andrzej
Od czasu odbioru droga jest pod dwuletnią chyba że w umowie zawarte są inne zapisy. Z pewnością technologia wykonania tej drogi jest jedną z przyczyn tak szybkiej dewastacji tej jezdni.
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
Pytanie czy wykonawca zrobił to zgodnie z projektem i czy były wykonywane badania przewidziane w SST. Jeśli tak, to może warto się zastanowić nad innym pytaniem. Czy przebudowa była dobrze zaprojektowana? Jakoś nie widzę, żeby na forum ktokolwiek poruszył temat żle wykonanych projektów, a te niestety zdarzają się coraz częściej...Gumiś pisze:Może kolega R by się wypowiedział w tej kwestii
Technologia może nie jest najgorsza ale rodzi się pytanie o jakość użytych materiałów i komponentów do przebudowy,przykłady mozna mnożyć i ciekawe ile jeszcze bubli wyjdzie szczególnie po zimieAdi pisze: Z pewnością technologia wykonania tej drogi jest jedną z przyczyn tak szybkiej dewastacji tej jezdni.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Nie chcę nikogo bronić czy coś ale na 1 zdjęciu koleiny są na odcinku tylko sfrezowanym a nie utworzonym od podstaw. Niestety szybki remont przeważnie kończy się tak samo.
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
I dalej jestem niezadowolony z szybkich napraw naszych dróg. Osobiście odcinkiem Sikorskiego często nie jeżdżę ale nie odczuwam tam dużych kolein w przeciwieństwie do WP.
Droga objęta jest 2 letnią gwarancją (chyba że inaczej zapisano w umowie) więc ZDM powinien działać póki jest czas a nie p. Gałka obudzi się gdy okres gwarancyjny minie i znów będzie trzeba wywalać kasę na remont albo co gorsza remontu nie będzie a nawierzchnia ulegać będzie dalszym odkształceniom.
Droga objęta jest 2 letnią gwarancją (chyba że inaczej zapisano w umowie) więc ZDM powinien działać póki jest czas a nie p. Gałka obudzi się gdy okres gwarancyjny minie i znów będzie trzeba wywalać kasę na remont albo co gorsza remontu nie będzie a nawierzchnia ulegać będzie dalszym odkształceniom.
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;