Strona 1 z 1

Rondo przy Tęczy

: 11 paź 2010, o 18:33
autor: gawronik13kalisz
ERBUD podjął się budowy Tęczy, to wszyscy wiemy, ale też budowy wewnętrznego i zewnętrznego układu drogowego. Na wizualizacjach widać w miejscu dzisiejszego skrzyżowania rondo, czyli chyba je tam "zrobią". Co myślicie o tym rondzie w tym miejscu?

: 11 paź 2010, o 18:42
autor: LUK
Parking podziemny pod budami też miał być :)

: 11 paź 2010, o 18:55
autor: Gumiś
Proponuję tę dyskusję prowadzić tutaj
viewtopic.php?t=675&start=580
Nie robić bałaganu na forum.

: 11 paź 2010, o 20:39
autor: Adi
LUK pisze:Parking podziemny pod budami też miał być :)
A kto powiedział że go nie będzie

: 13 paź 2010, o 10:35
autor: Vocatont
:> =D
ładnie by wyglądało

: 13 paź 2010, o 20:52
autor: LUK
Adi pisze:
LUK pisze:Parking podziemny pod budami też miał być :)
A kto powiedział że go nie będzie
Galeria rośnie a parking raczej nie.

: 14 paź 2010, o 12:21
autor: gawronik13kalisz
nic nie słychać co z tym Nowym Rynkiem zrobią, a szkoda gdyby się miał taki plac zmarnować i zostałoby tam targowisko

: 21 wrz 2011, o 14:45
autor: gawronik13kalisz
Czy jest możliwość przeniesienia tego tematu do Pomysłów lub Planowanych??

: 21 wrz 2011, o 17:30
autor: ochotnik
W MM pan Gałka mówił, że jeżeli sygnalizacja w ciągu dwóch lat nie przyniesie zamierzonych efektów to na skrzyżowaniu na koszt inwestora powstanie rondo.

: 21 wrz 2011, o 17:43
autor: Gumiś
ochotnik pisze:W MM pan Gałka mówił, że jeżeli sygnalizacja w ciągu dwóch lat nie przyniesie zamierzonych efektów to na skrzyżowaniu na koszt inwestora powstanie rondo.
Jaja sobie robią....i tyle.

: 21 wrz 2011, o 19:23
autor: jp
A ja mam wątpliwości czy rondo byłoby lepszym rozwiązaniem. Małe rondo zbyt blisko innego skrzyżowania (Majkowska/ al.WP) mogłoby sparaliżować ruch na tym rondzie. Podobnie zresztą jak obecnie proponowane rozwiązanie z sygnalizacją :wink: Druga sprawa to piesi. Widzę, że wszyscy troszcząc się o usprawnienie ruchu pojazdów zapominają o pieszych. A przecież jest to miejsce w którym występuje duży ruch pieszy. Zastosowanie sygnalizacji akomodacyjnej, która dostosowuje się do warunków ruchu wydaje się sensownym rozwiązaniem, przynajmniej teoretycznie. Myślę, że warto spróbować jak to będzie funkcjonowało