Re: Węzeł autobusowy
: 15 paź 2015, o 09:13
Ja także się zgadzam z chłopakami
Dziękuję koledzy za wypowiedzenie się<Przemek> pisze:Ja podtrzymuje swoje zdanie, ktore jak widze, wyrazilem juz przeszlo 1,5 roku temu. Mianowicie, najwazniejsze dla nas powinno byc odpowiednie zorganizowanie terenu na Plantach, placu sw. Jozefa, placu Kilinskiego az do Warszawskiej oraz placu z fontanna. To powinny byc miejsca reprezentacyjne, niestety tak do konca nie jest. Duza przestrzen placu Kilinskiego w moim odczuciu nie powinna byc marnowana na zadne wezly. Jesli juz mamy myslec o komunikacji w centrum, to tylko o przystankach przelotowych, nie zadnych tego typu inwestycjach. Niestety, ale czasy, kiedy czerwony ogorek mial swoj przystanek na placu Bohaterow Stalingradu, a z Nowego Rynku odjezdzalo kilka roznych PKSow, juz minely.
Oczywiscie, nie ulega watpliwosci, ze problem efektywnej komunikacji miejskiej pozostaje nierozwiazany, ale to jest inna kwestia i o tym nalezy rozmawiac. Natomiast w tej kwestii ja nie widze sensu nad dalsza dyskusja. Miejsce na petle i wezly nie jest w srodku historycznego centrum
Zgadzam się po części że powinno być to miejsce reprezentacyjne jednak nie wiem co masz konkretnie na myśli.Mianowicie, najwazniejsze dla nas powinno byc odpowiednie zorganizowanie terenu na Plantach, placu sw. Jozefa, placu Kilinskiego az do Warszawskiej oraz placu z fontanna. To powinny byc miejsca reprezentacyjne
Obecnie ta duża przestrzeń na pl. Kilińskiego tak naprawdę się tylko marnuje i jest nieużywana.Duza przestrzen placu Kilinskiego w moim odczuciu nie powinna byc marnowana na zadne wezly. Jesli juz mamy myslec o komunikacji w centrum, to tylko o przystankach przelotowych, nie zadnych tego typu inwestycjach.
Tak ja napisałem w odpowiedzi na cytat wyżej jest to tak naprawdę przystanek wyspa nie węzeł.Natomiast w tej kwestii ja nie widze sensu nad dalsza dyskusja. Miejsce na petle i wezly nie jest w srodku historycznego centrum
Umówmy się plac Kilińskiego jest jedną z głównych ulic sieci naszych dróg.. Miejsce na petle i wezly nie jest w srodku historycznego centrum
Czy jest on niepotrzebny tutaj mógłbym się kłócićANewDay pisze:dokładnie, węzły w centrum są w sumie nawet niepotrzebne... zbędne psucie estetyki...
Tutaj trafiłeś w sedno, ale zamiast tworzyć skomplikowane węzły w zabytkowym śródmieściu, można po prostu wszystkie linie puścić jednym ciągiem, tj. ulicami Parczewskiego i Babiną.Caspress pisze: O ile wyjechanie z mojego osiedla jest dobre czyli z Widoku/Podmiejskiej.
O tyle powrót na niego jest już nieco cięższy.
Umówmy się dzisiaj centrum dzieli się głównie na wariant 1 (Parczewskiego/Babina) wariant 2 (Pl. Jana Pawła 2)
I tylko połączenie tych 2 wariantów pozwoli stworzyć liczne połączenia z centrum
K-man nie każdy powiela twoje zdaniem w każdym temacie.K-man pisze:Caspress czasami mi zupełnie ręce opadają na twoje propozycję. Kuźwa proponujesz kosztem Nowego Rynku nową drogę? To my dyskutyjemy jak zmniejszyć ruch samochodów osobowych w śródmieściu, a Ty chcesz go zwiększać? Można się załamać. Czekam na twoją propozycję zrobienia jezdni dwupasmowej na odcinku od mostu kamienego do domu towarowego. A także zrobienie dużego prakingu pod ratuszem, bo tyle terenu się marnuje.
Nie spełniałby.Caspress pisze:Zgadza się ale spełniałby rolę przystanku który łączyłby wariat JP2 i Parczewskiego
niby dlaczego?MIKI pisze:Nie spełniałby.Caspress pisze:Zgadza się ale spełniałby rolę przystanku który łączyłby wariat JP2 i Parczewskiego