sobieray-3 pisze: 8. wiadukt graniczny ca km 117.3
ale on mial pruską wache
Droga Żelazna Warszawsko-Kaliska
-
- Użytkownik
- Posty: 6822
- Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
- Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną
Czy aby na pewno konstrukcja przyczółków na obu fotografiach jest zupełnie inna,ale to są tylko Moje domysły.sobieray-3 pisze:Ha, jaka piekna! Dzięki tTomasch . Nawet bariera i slup sie zgadzaja!
Przejscie gramiczne Skalmierzyce.
Czas wykonania pomiędzy fotografiami wynosi około pięciu lat,także nie sądzę aby w ciągu tych pięciu lat nastąpiła jakaś znacząca przebudowa owego mostu.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
"konstrukcja przyczółków na obu fotografiach jest zupełnie inna" Jak najbardziej się zgadzam. Komin czy też słup widoczny na pierwszej fotografii przy zmianie kąta w lewo powinien przesunąć się w prawo a na drugiej fotce jest bardziej po lewej stronie. Poza tym w głębi wyrwy na pierwszej fotografii widać jakiś las, na drugiej natomiast dom z sadem. I jeszcze jedno, czy linia kolejowa na dolnym obrazku ma tylko jeden tor? We wcześniejszej analizie pierwszej fotografii chyba przesadziłem z tym tunelem dwujezdniowym ale za to na pewno wiadukt miał dwa tory.
-
- Użytkownik
- Posty: 6822
- Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
- Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną
Gumis, czy zdajesz sobie sprawe co i ile rzeczy sie dzialo w tym krotkim okresie czasu na odcinku paru km pomiedzy Kaliszem i NS? Oto mała wyliczanka ;
1. Odejscie i zmiana układu torów 1425 mm starego dworca NS,
2. budowa dworca Cesarskiego o dlug.180-200 m z podwójnym ukladem torow 1425/1435 mm /lata 1905-09/ + parowozownia,
3. Szczypiorno - budowa stacji granicznej z odprawa celna .
Poprawa przyczółkow , to była tylko kosmetyka.
I jeszcze moze taka moja fotka :
Ta cegła ? Czy ona nie pochodzi z okresu naprawy tego wiaduktu ?
1. Odejscie i zmiana układu torów 1425 mm starego dworca NS,
2. budowa dworca Cesarskiego o dlug.180-200 m z podwójnym ukladem torow 1425/1435 mm /lata 1905-09/ + parowozownia,
3. Szczypiorno - budowa stacji granicznej z odprawa celna .
Poprawa przyczółkow , to była tylko kosmetyka.
I jeszcze moze taka moja fotka :
Ta cegła ? Czy ona nie pochodzi z okresu naprawy tego wiaduktu ?
,, Najłatwiej niszczyć. Trudniej zachować to, co godne zachowania.''
Wisława Szymborska
Wisława Szymborska