Przynajmniej pasażerowie ich nie poniszczą.jasiek20 pisze:A chociaż do końca roku wyjadą na ulice?
Aleeee w sumie to po co mają wyjeżdżać. Prezydenci już się "obfocili" , poszło w eter, można odtrąbić sukces.
Słuszna koncepcja.
Przynajmniej pasażerowie ich nie poniszczą.jasiek20 pisze:A chociaż do końca roku wyjadą na ulice?
Aleeee w sumie to po co mają wyjeżdżać. Prezydenci już się "obfocili" , poszło w eter, można odtrąbić sukces.
Właśnie. Zresztą jest rower miejski.milo pisze:Przynajmniej pasażerowie ich nie poniszczą.jasiek20 pisze:A chociaż do końca roku wyjadą na ulice?
Aleeee w sumie to po co mają wyjeżdżać. Prezydenci już się "obfocili" , poszło w eter, można odtrąbić sukces.
Słuszna koncepcja.
A tam nie chce... kwestia jak bardzo ogarnięty jest informatyk który to robi Nie ma rzeczy niemożliwych w programowaniu Tablica kierunkowa to tylko "odbiornik" cala reszta tkwi w "wysylaczu sygnalu"Po prostu których z tych rozwiązań nie chce współdziałać z drugim.
Nie napisałem że na przystankach chodzi mi o dynamiczną informację pasażerską wewnątrz autobusu. Tutaj nie chce się wyświetlić niezmienna nazwa, a co dopiero zmieniająca się wewnątrz pojazdu nazwa co przystanek, nie mówiąc już o mówieniuochotnik pisze:w przypadku podanych przez Ciebie tablic na przystankach nie byłoby zmartwienia ponieważ za wszystko odpowiada firma montująca cały system
A znasz powód dlaczego nie wzięto sterowników producenta tablic ?Wewnątrz jest zdaje się Pixel.Zewnętrzne nie wiem jakiego producenta ale jak się "miesza" kilka systemów to zawsze istnieje prawdopodobieństwo braku kompatybilności.ochotnik pisze:Tu może być problem ze sterownikami firmy EM Test lub producenta tablic. Po prostu których z tych rozwiązań nie chce współdziałać z drugim w przypadku podanych przez Ciebie tablic na przystankach nie byłoby zmartwienia ponieważ za wszystko odpowiada firma montująca cały system. Tutaj jest sytuacja, że do tablic podłączany jest system niezależny od Solarisa i oni nie odpowiadają za to, że tablice nie współpracują z zewnętrznym sterownikiem.
Podejrzewam, że nie wzięto sterowników producenta tablic właśnie dlatego, że od kilku lat cały osprzęt dostarcza nam EM Test. Kwestia unifikacji.Pawel pisze:A znasz powód dlaczego nie wzięto sterowników producenta tablic ?Wewnątrz jest zdaje się Pixel.Zewnętrzne nie wiem jakiego producenta ale jak się "miesza" kilka systemów to zawsze istnieje prawdopodobieństwo braku kompatybilności.ochotnik pisze:Tu może być problem ze sterownikami firmy EM Test lub producenta tablic. Po prostu których z tych rozwiązań nie chce współdziałać z drugim w przypadku podanych przez Ciebie tablic na przystankach nie byłoby zmartwienia ponieważ za wszystko odpowiada firma montująca cały system. Tutaj jest sytuacja, że do tablic podłączany jest system niezależny od Solarisa i oni nie odpowiadają za to, że tablice nie współpracują z zewnętrznym sterownikiem.
Tak, m.in. przewoźnicy jeżdżący na zlecenie ZKM Gdynia i UM Wejherowo.Pawel pisze:Ktoś jeszcze w Polsce korzysta z usług tej słowackiej firmy ?
ochotnik pisze:Nie wiem, czy oni nie produkują tylko wyświetlaczy, ekranów. Natomiast systemów dla komunikacji miejskiej raczej nie. Dodatkowo należy zwrócić uwagę na to, że produkty EMTest są używane we wszystkich autobusach i w całym przedsiębiorstwie, poza tym karty elektroniczne są dostarczane również przez tę firmę, więc zmiana odpada.
I to jest ta masakra z kaliskimi autobusami. Po co tyle napisów itd? Czym mniej tym lepiej. I tak nikt tego czytać nie będzie, a estetykę to bardzo psuję.gawronik13kalisz pisze: Na tylnej klapie pod napisem "Zmieniamy się dla Was Kaliskie Linie Autobusowe" doszedł napis "Najlepsze w Wielkopolsce*"
I niżej chyba wytłumaczenie * ale nie doczytałem.
Możemy liczyć na pokazanie tego projektu?KPT pisze:
Co do wizualizacji projektu biurowca +SKP jest szansa, że projekty ujrzą "światło" jeszcze w czerwcu br.