Sieć ścieżek rowerowych w Kaliszu
Ostatnio przybyły fragmenty ścieżek w dwóch miejscach:
- odcinek od nowego ronda na Poznańskiej do Carrefoura (i przejazdy rowerowe na rondzie) - niestety pieszo-rowerowa i z kostki (chyba niefazowanej);
- kawałek ścieżki pieszo-rowerowej przy PKS (trasa Bursztynowa), też z kostki i to w mordę fazowanej, w dodatku o paskudnym kształcie.
- i może jeszcze gdzieś, a nie wiem
Nasza opinia o koncepcji sieci dróg rowerowych (linki powyżej) prawie rok temu została podobno przekazana autorom koncepcji...
A co do wycieczek w okolice Kalisza, pani Grażyna Adamin wydała w 2001 r. taki przewodnik ("Trasy rowerowe wokół Kalisza"), zawierający opis 10 tras. Może mają to jeszcze w Centrum Informacji Turystycznej, a jak nie to pewnie jest w bibliotekach.
- odcinek od nowego ronda na Poznańskiej do Carrefoura (i przejazdy rowerowe na rondzie) - niestety pieszo-rowerowa i z kostki (chyba niefazowanej);
- kawałek ścieżki pieszo-rowerowej przy PKS (trasa Bursztynowa), też z kostki i to w mordę fazowanej, w dodatku o paskudnym kształcie.
- i może jeszcze gdzieś, a nie wiem
Nasza opinia o koncepcji sieci dróg rowerowych (linki powyżej) prawie rok temu została podobno przekazana autorom koncepcji...
A co do wycieczek w okolice Kalisza, pani Grażyna Adamin wydała w 2001 r. taki przewodnik ("Trasy rowerowe wokół Kalisza"), zawierający opis 10 tras. Może mają to jeszcze w Centrum Informacji Turystycznej, a jak nie to pewnie jest w bibliotekach.
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Kalisza
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z póżn. zm.)
zawiadamiam, że
wszczęto postępowanie administracyjne dotyczące ustalenia warunków realizacji inwestycji polegającej na budowie ciągu pieszo - rowerowego w Kaliszu wzdłuż rzeki Prosny na odcinku od przejazdu pod mostem w ciągu Al. Wojska Polskiego do cieku Piwonka na terenie położonym w Kaliszu, oznaczonym w ewidencji gruntów jako działki nr 8 i 17 (obręb 36) oraz działki nr 1/2, 70/5 i 79/1 (obręb 37).
Źródło:www.bip.kalisz.pl
Prezydenta Miasta Kalisza
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z póżn. zm.)
zawiadamiam, że
wszczęto postępowanie administracyjne dotyczące ustalenia warunków realizacji inwestycji polegającej na budowie ciągu pieszo - rowerowego w Kaliszu wzdłuż rzeki Prosny na odcinku od przejazdu pod mostem w ciągu Al. Wojska Polskiego do cieku Piwonka na terenie położonym w Kaliszu, oznaczonym w ewidencji gruntów jako działki nr 8 i 17 (obręb 36) oraz działki nr 1/2, 70/5 i 79/1 (obręb 37).
Źródło:www.bip.kalisz.pl
Przywróćmy godność prawu i Kaliszowi!!!!
Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego Wał Staromiejski
Kolejny przetarg. Trylinka w tym miejscu jest już mocno zużyta.
ZDM.341-26/I/08
przetarg nieograniczony na: Przebudowa nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego na Wale Staromiejskim w Kaliszu, odcinek od kina Apollo do ul. Bankowej.
SIWZ
Numer ogłoszenia: 245059 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, fax. 062 5049701.
Adres strony internetowej zamawiającego: [email protected]
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego na Wale Staromiejskim w Kaliszu, odcinek od kina Apollo do ul. Bankowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego na Wale Staromiejskim w Kaliszu, odcinek od kina Apollo do ul. Bankowej - 240 m. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1/ roboty rozbiórkowe z transportem materiałów z rozbiórki 2/ roboty drogowe: wykonanie nowej konstrukcji ścieżki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej typu behaton 3/ regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej 4/ obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej i elektronicznej format DWG - inne do uzgodnienia) wraz z pisemną informacją o stanie osnowy geodezyjnej poziomej i pionowej. Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy i plan sytuacyjny stanowiące integralną część siwz. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.62-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2000.00 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, siwz oraz spełniający następujace warunki minimalne: 1/ udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 5 lat od dnia odbioru końcowego, 2/ zaakceptują termin realizacji: 3 tygodnie od daty zawarcia umowy, 3/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur, 4/ wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadań polegających na budowie lub przebudowie chodnika z kostki betonowej o szerokości 2,0m i długości 100 mb, 5/ wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu oraz, że należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oferta musi zwierać: a/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 z póżn.zm.), na załączonym druku - załącznik Nr 1, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z niezbędnymi uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do OIIB (zgodnie z pkt. 3 ppkt. 5. d/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z punktem 3 pkt. ppkt. 4 , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W punkcie II.2) czas trwania zamówienia lub termin wykonania wpisano 3, a winno być 3 tygodnie od daty zawarcia umowy.
Źródło:http://www.zdm.kalisz.pl/2008_095.htm
ZDM.341-26/I/08
przetarg nieograniczony na: Przebudowa nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego na Wale Staromiejskim w Kaliszu, odcinek od kina Apollo do ul. Bankowej.
SIWZ
Numer ogłoszenia: 245059 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, fax. 062 5049701.
Adres strony internetowej zamawiającego: [email protected]
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego na Wale Staromiejskim w Kaliszu, odcinek od kina Apollo do ul. Bankowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego na Wale Staromiejskim w Kaliszu, odcinek od kina Apollo do ul. Bankowej - 240 m. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1/ roboty rozbiórkowe z transportem materiałów z rozbiórki 2/ roboty drogowe: wykonanie nowej konstrukcji ścieżki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej typu behaton 3/ regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej 4/ obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej i elektronicznej format DWG - inne do uzgodnienia) wraz z pisemną informacją o stanie osnowy geodezyjnej poziomej i pionowej. Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy i plan sytuacyjny stanowiące integralną część siwz. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.62-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2000.00 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, siwz oraz spełniający następujace warunki minimalne: 1/ udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 5 lat od dnia odbioru końcowego, 2/ zaakceptują termin realizacji: 3 tygodnie od daty zawarcia umowy, 3/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur, 4/ wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadań polegających na budowie lub przebudowie chodnika z kostki betonowej o szerokości 2,0m i długości 100 mb, 5/ wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu oraz, że należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oferta musi zwierać: a/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 z póżn.zm.), na załączonym druku - załącznik Nr 1, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z niezbędnymi uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do OIIB (zgodnie z pkt. 3 ppkt. 5. d/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z punktem 3 pkt. ppkt. 4 , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W punkcie II.2) czas trwania zamówienia lub termin wykonania wpisano 3, a winno być 3 tygodnie od daty zawarcia umowy.
Źródło:http://www.zdm.kalisz.pl/2008_095.htm
Na zdjęciach widzę że ogólny stan tej drogi jest bardzo fatalny skoro ludzie wydeptali sobie obok ścieżke.Ja osobiście nie pamiętam aby w przeciągu ostatnich 30-tu lat cokolwiek tam remontowali.Ciekawi Mnie efekt końcowy.No i oczywiście termin ukończenia.Realny termin ukończenia,wiecie co mam na myśli
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Tutaj na dobrą sprawe nie chodzi o jazdę rowerem tylko o bezproblemowe poruszanie się pieszych,wystarczy że napiszę jakie warunki panowały zimą przy obfitych opadach śniegu.Ja jako sprawny facet miałem problem na śniegu i tych nierównościach a teraz postawcie się w sytuacji takiej babci lub dziadka co muszą korzystac z tej drogi.Mam nadzieje że po tym remoncie korzystanie z tego traktu stanie się o wiele łatwiejsze,dla nas wszystkich oczywiście.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Zdjęcia przedstawiające sieć ścieżek rowerowych w Kaliszu.
http://www.calisia.pl/galleries/69-kali ... row/photos
http://www.calisia.pl/galleries/69-kali ... row/photos
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Sadowej w Kaliszu
Ze strony ZDM Kalisz
ZDM.341-34/I/08
przetarg nieograniczony na: Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Sadowej w Kaliszu
SIWZ
Numer ogłoszenia: 281997 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, fax. 062 5049701.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Sadowej w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Określenie przedmiotu zamówienia: budowa ścieżki rowerowej przy ul. Sadowej w Kaliszu - odcinek od kładki przy ul. Szewskiej do połączenia z istniejącym ciagiem pieszo - rowerowym przy II L.O. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1/ roboty rozbiórkowe, 2/ roboty ziemne, 3/ roboty drogowe wykonanie ścieżki o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej, 4/ regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej, 5/ wykonanie balustrady z profili stalowych, 6/ opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz wykonanie na jego podstawie oznakowania tymczasowego, 7/ obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej i elektronicznej format DWG - inne do uzgodnienia) wraz z pisemną informacją o stanie osnowy geodezyjnej poziomej i pionowej. Szczegółowy zakres robót określają : Projekt budowlany branży drogowej, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - branża drogowa Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Projektem budowlanym branży drogowej, Szczegółową Specyfikacją Techniczną - branża drogowa, stanowiącymi integralną część siwz. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.62-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium Każda oferta musi być zabepieczona wadium w wysokości: 1.500,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych. -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr. 109 poz. 1158,z póżn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być w dniu otwarcia ofert na rachunku Zamawiającego. Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w siwz, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: 1/ wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 2/ został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt. 2 i 3, jeżeli w toku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, siwz oraz spełniający następujace warunki minimalne: 1. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 5 lat od dnia odbioru końcowego, 2. zaakceptują termin realizacji:do 20.12.2008r. 3. zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur 4. wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie chodnika o długości min. 100 mb. 5. wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że osoba ta należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego. Opis sposobu obliczenia ceny. 1. Cena ofertowa, podana w Formularzu oferty, powinna być wyliczona w oparciu o załączony do siwz kosztorys ofertowy (branża drogowa), oraz pozostałe elementy tj.: projekt organizacji ruchu, obsługę geodezyjną i geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą bez podatku od towarów i usług, które należy wpisać w pkt. 1 ppkt. 1.Formularza oferty. 2. W pkt. 1 ppkt. 2. należy wpisać łączną wartość netto, będącą suma watości netto za poszczególne części zamówienia określone w pkt. 1 pkt. 1. 3. Podatek od towarów i usług VAT w wysokości 22 % należy doliczyć do łącznej wartości wynagrodzenia netto określonej ppkt. 2. a następnie wpisać w pkt 1 ppkt. 3.Formularza oferty 4. Wartość wynagrodzenia brutto (suma wartości wynagrodzenia netto i podatku VAT) należy wpisać w pkt. 1 ppkt 4. Formularza oferty. 5. Ślepe kosztorysy określają szczegółowy opis robót i wskazuja czynności, które należy uwzględnić w cenach jednostkowych oferty, jednostki przedmiarowe i ilości jednostek przedmiarowych robót wynikające z obliczeń. 6. Oferowane ceny jednostkowe robót muszą uwzględniać wszystkie koszty wykonania zadania, koszty robocizny, materiałów, roboty towarzyszące i tymczasowe. 7. W kosztorysie ofertowym nie mogą występować dodatki i upusty oraz ewentualnie inne składniki kalkulacyjne poza tymi, które wynikają z formuły kalkulacyjnej. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następujacym kryterium; Cena wykonania - 100% Oferta z najniższą ceną uzyska 100 punktów..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 z póżn.zm.), na załączonym druku - załącznik Nr 1, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z niezbędnymi uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do OIIB (zgodnie z pkt. 3 ppkt. 5/. d/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z punktem 3 pkt. ppkt. 4 , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZDM.341-34/I/08
przetarg nieograniczony na: Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Sadowej w Kaliszu
SIWZ
Numer ogłoszenia: 281997 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, fax. 062 5049701.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Sadowej w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Określenie przedmiotu zamówienia: budowa ścieżki rowerowej przy ul. Sadowej w Kaliszu - odcinek od kładki przy ul. Szewskiej do połączenia z istniejącym ciagiem pieszo - rowerowym przy II L.O. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1/ roboty rozbiórkowe, 2/ roboty ziemne, 3/ roboty drogowe wykonanie ścieżki o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej, 4/ regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej, 5/ wykonanie balustrady z profili stalowych, 6/ opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz wykonanie na jego podstawie oznakowania tymczasowego, 7/ obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej i elektronicznej format DWG - inne do uzgodnienia) wraz z pisemną informacją o stanie osnowy geodezyjnej poziomej i pionowej. Szczegółowy zakres robót określają : Projekt budowlany branży drogowej, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - branża drogowa Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Projektem budowlanym branży drogowej, Szczegółową Specyfikacją Techniczną - branża drogowa, stanowiącymi integralną część siwz. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.62-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium Każda oferta musi być zabepieczona wadium w wysokości: 1.500,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych. -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr. 109 poz. 1158,z póżn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być w dniu otwarcia ofert na rachunku Zamawiającego. Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w siwz, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: 1/ wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 2/ został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt. 2 i 3, jeżeli w toku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, siwz oraz spełniający następujace warunki minimalne: 1. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 5 lat od dnia odbioru końcowego, 2. zaakceptują termin realizacji:do 20.12.2008r. 3. zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur 4. wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie chodnika o długości min. 100 mb. 5. wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że osoba ta należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego. Opis sposobu obliczenia ceny. 1. Cena ofertowa, podana w Formularzu oferty, powinna być wyliczona w oparciu o załączony do siwz kosztorys ofertowy (branża drogowa), oraz pozostałe elementy tj.: projekt organizacji ruchu, obsługę geodezyjną i geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą bez podatku od towarów i usług, które należy wpisać w pkt. 1 ppkt. 1.Formularza oferty. 2. W pkt. 1 ppkt. 2. należy wpisać łączną wartość netto, będącą suma watości netto za poszczególne części zamówienia określone w pkt. 1 pkt. 1. 3. Podatek od towarów i usług VAT w wysokości 22 % należy doliczyć do łącznej wartości wynagrodzenia netto określonej ppkt. 2. a następnie wpisać w pkt 1 ppkt. 3.Formularza oferty 4. Wartość wynagrodzenia brutto (suma wartości wynagrodzenia netto i podatku VAT) należy wpisać w pkt. 1 ppkt 4. Formularza oferty. 5. Ślepe kosztorysy określają szczegółowy opis robót i wskazuja czynności, które należy uwzględnić w cenach jednostkowych oferty, jednostki przedmiarowe i ilości jednostek przedmiarowych robót wynikające z obliczeń. 6. Oferowane ceny jednostkowe robót muszą uwzględniać wszystkie koszty wykonania zadania, koszty robocizny, materiałów, roboty towarzyszące i tymczasowe. 7. W kosztorysie ofertowym nie mogą występować dodatki i upusty oraz ewentualnie inne składniki kalkulacyjne poza tymi, które wynikają z formuły kalkulacyjnej. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następujacym kryterium; Cena wykonania - 100% Oferta z najniższą ceną uzyska 100 punktów..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 z póżn.zm.), na załączonym druku - załącznik Nr 1, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z niezbędnymi uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do OIIB (zgodnie z pkt. 3 ppkt. 5/. d/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z punktem 3 pkt. ppkt. 4 , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Temat można przenieśc do inwestycji w trakcie realizacji. Właśnie rozpoczęły się prace.
Poniżej aktualne zdjęcia z inwestycji. Prace rozpoczęły sie od strony kina.
Aktualny obrazek z placu budowy.
[ Dodano: Pią, 05.12.2008, 21:28 ]
Kolejny etap budowy.
[ Dodano: Sob, 06.12.2008, 21:43 ]
Inwestycje można przenieść do zrealizowanych.
Poniżej aktualne zdjęcia z inwestycji. Prace rozpoczęły sie od strony kina.
Aktualny obrazek z placu budowy.
[ Dodano: Pią, 05.12.2008, 21:28 ]
Kolejny etap budowy.
[ Dodano: Sob, 06.12.2008, 21:43 ]
Inwestycje można przenieść do zrealizowanych.