Superszybka kolej z Kalisza do Wrocławia, Poznania, Łodzi - Y
Wyborcza szmatławcem nie jest. Po prostu władze lokalne muszą się faktycznie włączyć w inwestycję, a nie czekać na mannę z nieba
Kalisz w obiektywie aparatu i na kartach historii:
http://www.kalisz.9o.pl
http://www.kalisz.9o.pl
(...)-ABSOLUT/CHRONOS
Nie no jak czytam wypowiedzi K177 to mi rece opadaja Wyborcza to szmatlawiec dziecko zacznij czytac ta Wyborcza nie Bravo bo twoj poziom wiedzu jest zenujacy a inteligencji zero <kks2>
Nie mogę się z Tobą zgodzić, w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów, Gazeta Wyborcza zajmuje pierwsze miejce. W rankingu mediów najczęściej cytowanych poza przeglądami prasy również zwyciężyła Gazeta Wyborcza... To chyba świadczy na korzyść tej gazetymlody pisze:Śmieszy mnie ta cała Gazeta Wyborcza.. dla mnie to taki sam szmatławiec jak np. Fakt...
Wprost, Polityka, Wyborcza, Rzeczpospolita - 4 najlepsze gazety w Polsce jak dla mnie no ale nie dyskutujemy tu o prasie tylko o szybkiej kolei
Kalisz w obiektywie aparatu i na kartach historii:
http://www.kalisz.9o.pl
http://www.kalisz.9o.pl
(...)-ABSOLUT/CHRONOS
Tak masz racje wszyscy sie z Toba zgadzaja Wyborcza to slabiutka gazeta,Bravo rzadzi i Tydzien na Działce to stamtad czerpiesz swoj swiatopoglad,zycze ci zeby specjalnie dla Ciebie wybudowano w Kaliszu jeszcze przynajmniej z 6 hipermarketow z ruchomymi schodami,wkoncu wyobraznia jest od tego.......buahaahahahhaahahaaha,rozumie ze jeszcze nie skonczyles szkoly sredniej i Twoje myslenie ogranicza sie do POKEMONOW i innych zabawek ale prosze nie pisz swoich glupot bo niektorych to naprawde drazni moze z nocy 31 na 1 Stycznia cos ci sie w tej glowie zmieni i zaczniesz myslec jak kazdy normalny czlowiekmlody pisze:nie wiem .. dla mnie to słabiutka gazeta... niestety.. no ale każdy lubi coś innego.. a co do Faktu to to już jest przegięcie.. Pozdro
Re: (...)-ABSOLUT/CHRONOS
Mimo wszystko chwała młodemu za za "fanatyczną" walkę z całą PL na SkyscraperCity Forums(...)-ABSOLUT/CHRONOS pisze:Tak masz racje wszyscy sie z Toba zgadzaja Wyborcza to slabiutka gazeta,Bravo rzadzi i Tydzien na Działce to stamtad czerpiesz swoj swiatopoglad,zycze ci zeby specjalnie dla Ciebie wybudowano w Kaliszu jeszcze przynajmniej z 6 hipermarketow z ruchomymi schodami,wkoncu wyobraznia jest od tego.......buahaahahahhaahahaaha,rozumie ze jeszcze nie skonczyles szkoly sredniej i Twoje myslenie ogranicza sie do POKEMONOW i innych zabawek ale prosze nie pisz swoich glupot bo niektorych to naprawde drazni moze z nocy 31 na 1 Stycznia cos ci sie w tej glowie zmieni i zaczniesz myslec jak kazdy normalny czlowiekmlody pisze:nie wiem .. dla mnie to słabiutka gazeta... niestety.. no ale każdy lubi coś innego.. a co do Faktu to to już jest przegięcie.. Pozdro
O kolei jednym głosem
Kalisz | Z życia samorządów
Istnieje aż sześć wariantów przebiegu trasy szybkiej kolei pomiędzy Warszawą, Łodzią, a Wrocławiem i Poznaniem. Prezydent Kalisza podkreśla, że szybka kolej to obecnie temat bardziej medialny niż realny projekt.
Pomimo tej opinii władze miasta zamierzają aktywnie działać, aby pociąg jechał przez Kalisz i tutaj miał swój przystanek.
Z informacji przedstawionych przez przedstawicieli PKP,wstępne studium wykonalności nie przesądza przebiegu trasy szybkiej kolei. Dokument pokazuje 6 możliwych wariantów przebiegu linii.
Prezydent podkreśla, że teraz najważniejsze jest stworzenie wspólnego lobby Kalisza i Ostrowa, bo umieszczenie w ostatecznej wersji Narodowego Planu Rozwoju na lata 2007-2013 linii superszybkiej kolei wiodącej przez te miasta, wcale nie jest pewne.
Janusz Pęcherz zamierza się także spotkać z prezydentem Poznania - zapraszał Ryszard Grobelny.
Nie wiadomo, kiedy dojdzie do spotkania i jakie będą jego efekty.
żródło: rc.fm
w sumie nic nowego, teraz nasze lokalne władze powinny wziąć przykład z "fanatycznej walki" młodego o dobre imię Kalisza na internetowych forach (choć czasem może trochę przesadza ) i równie zaciekle walczyć o szybką kolej, a nam pozostaje uzbroić się w cierpliwość...
Kalisz | Z życia samorządów
Istnieje aż sześć wariantów przebiegu trasy szybkiej kolei pomiędzy Warszawą, Łodzią, a Wrocławiem i Poznaniem. Prezydent Kalisza podkreśla, że szybka kolej to obecnie temat bardziej medialny niż realny projekt.
Pomimo tej opinii władze miasta zamierzają aktywnie działać, aby pociąg jechał przez Kalisz i tutaj miał swój przystanek.
Z informacji przedstawionych przez przedstawicieli PKP,wstępne studium wykonalności nie przesądza przebiegu trasy szybkiej kolei. Dokument pokazuje 6 możliwych wariantów przebiegu linii.
Prezydent podkreśla, że teraz najważniejsze jest stworzenie wspólnego lobby Kalisza i Ostrowa, bo umieszczenie w ostatecznej wersji Narodowego Planu Rozwoju na lata 2007-2013 linii superszybkiej kolei wiodącej przez te miasta, wcale nie jest pewne.
Janusz Pęcherz zamierza się także spotkać z prezydentem Poznania - zapraszał Ryszard Grobelny.
Nie wiadomo, kiedy dojdzie do spotkania i jakie będą jego efekty.
żródło: rc.fm
w sumie nic nowego, teraz nasze lokalne władze powinny wziąć przykład z "fanatycznej walki" młodego o dobre imię Kalisza na internetowych forach (choć czasem może trochę przesadza ) i równie zaciekle walczyć o szybką kolej, a nam pozostaje uzbroić się w cierpliwość...
-
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: 4 sty 2006, o 18:38
- Lokalizacja: NAJSTARSZE MIASTO W POLSCE
Unia Europejska zatwierdziła dwa z kilku projektów budowy szybkiej kolei. Mimo prób sabotowania inwestycji przez Poznań, wiadomo już że trasa kolei przebiegnie przez południową Wielkopolskę. Wiadomo też, że przez jakiś czas paląca mieszkańców kwestia, gdzie będzie przystanek, czy w Kaliszu czy Ostrowie, też jest już najprawdopodobniej zamknięta. Główny dworzec powstanie w Kaliszu (tzw. Kalisz - Północ), a dla mieszkańców Ostrowa utworzony zostanie przystanek na północnych obrzeżach Antonina.
Koszty budowy, pokryje w znacznym stopniu Europejski Fundusz Spójności, który wyłoży 1,7 mld euro. Resztę pokryje budżet państwa. Budowa pierwszego odcinka trasy, Wrocław - Kalisz, rozpocznie się prawdopodobnie w 2007 roku. Następnie powstaną odcinki Kalisz - Łódż, Łódż - Warszawa i Kalisz - Poznań.
Znalazłem taką wiadomość i jeszcze dodam, że pociąg będzie zatrzymywał się tylko w Kaliszu i że ta budowa jest realna pod warunkiem, ze tego nie spieprzą odpowiedzialni za nią ludzie pożyjemy, zobaczymy
Koszty budowy, pokryje w znacznym stopniu Europejski Fundusz Spójności, który wyłoży 1,7 mld euro. Resztę pokryje budżet państwa. Budowa pierwszego odcinka trasy, Wrocław - Kalisz, rozpocznie się prawdopodobnie w 2007 roku. Następnie powstaną odcinki Kalisz - Łódż, Łódż - Warszawa i Kalisz - Poznań.
Znalazłem taką wiadomość i jeszcze dodam, że pociąg będzie zatrzymywał się tylko w Kaliszu i że ta budowa jest realna pod warunkiem, ze tego nie spieprzą odpowiedzialni za nią ludzie pożyjemy, zobaczymy
No ale jak nad Antoninem budują stacje, to chyba po to, by tam też sie zatrzymywał pociąg (przynajmniej jakiś jeden), nie? Ale czy to oznacza, ze wszystkie beda sie zatrzymywaly w Kaliszu na trasie Warszawa-Wrocław?? Powinny, bo na mapce odcinek Kalisz-Łódż jest prawie taki sam jak Łódż-Warszawa, a w Łodzi na pewno zatrzyma się każdy :/