Nieważne,ekscytujmy się tym co mamy,czyli skokami,może Kalisz coś przy okazji na tym zyska???Przecież leży niedaleko Ostrowa.andrzej pisze:przecież tam nic się nie dzieje ten teren przygotowują już pond rok
Michałków
Ostatnio zmieniony 17 cze 2009, o 23:45 przez Gumiś, łącznie zmieniany 1 raz.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Tak poza tematem to zazdroszczę Wam tego BŁĘKITNEGO NIEBA.Adi pisze:O ile się nie mylę to chodzi o to Ciężko mi było złapać te samoloty na tak błękitnym niebie
[ Dodano: Sro, 17.06.2009, 23:36 ]
17 czerwca, 2009 - 17:19 — [email protected]
Półmetek EURO BIG WAY CAMP. Skoczkowie z Michałkowa pod Ostrowem - po pierwszej próbie stworzenia formacji "108 plus" - nie są z niej do końca zadowoleni. Próby nie mogą bowiem zaliczyć do udanej, gdyż nie udało im się stworzyć zaplanowanej w powietrzu gwiazdy.Od 17:00 samoloty startują kolejny raz - oznacza to następne podejścia do stworzenia formacji, a próby te będą trwały aż do zachodu słońca, bo pogoda w Michałkowie dopisuje. Kontynuacja podniebnej zabawy od czwartkowego ranka. Przypomnijmy: na stworzenie formacji zawodnicy mają łącznie 15 prób.
Tymczasem również na jutrzejszy poranek swój honorowy skok zapowiedział prezydent Ostrowa, Radosław Torzyński. Partnerem medialnym imprezy jest Radio Centrum.
[email protected]
Panowie jutro ostania szansa na fotki,liczę na Was.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Wczoraj w głównym wydaniu Faktów w TVN była relacja na ten temat ale o dziwo nic nie powiedzieli gdzie się odbywa ta impreza, nie ważne czy wskazali by Ostrów czy Kalisz ale zaznaczyli by rejon a tak po prostu nic ani słowa. Była jedynie informacja, że ta impreza odbywa się w Polsce. Gdyby to było w Wa-wie to by o tym trąbili na okrągło nie o mieszkając wspomnieć jak to Warszawa gości największą tego typ imprezę. Ignorancja warszawki jest po prostu zadziwiająca
tylko umarli płynną z prądem, ci co żyją muszą czasem brnąć pod prąd
-
- Użytkownik
- Posty: 1270
- Rejestracja: 16 kwie 2007, o 11:36
- Lokalizacja: --------------
-
- Użytkownik
- Posty: 1270
- Rejestracja: 16 kwie 2007, o 11:36
- Lokalizacja: --------------
-
- Użytkownik
- Posty: 1270
- Rejestracja: 16 kwie 2007, o 11:36
- Lokalizacja: --------------
-
- Użytkownik
- Posty: 1270
- Rejestracja: 16 kwie 2007, o 11:36
- Lokalizacja: --------------
Przeiesino lotnisko. Oczywiscie nie wycieli kawalka ziemi i nie przeniesli na barkach Zmieniono tylko lokalizacjie. Stary teren lotniska jest obecnie w srodku miasta. Tzn. otoczony zabudowaniami (i zabudowany zreszta tez).phrenic pisze:a co przeniesiono?? lotnisko?? czy miasto?? bo z lotniskiem chyba byłby większy problem...
Mapka przedwojenna z zaznaczonym lotniskiem:
http://www.museumoffamilyhistory.com/os ... t.1934.jpg
-
- Użytkownik
- Posty: 1873
- Rejestracja: 31 mar 2009, o 14:47
- Lokalizacja: XXV lecia
-
- Użytkownik
- Posty: 1270
- Rejestracja: 16 kwie 2007, o 11:36
- Lokalizacja: --------------
http://www.rc.fm/sportowe/aeroklub-z-certyfikatem.html
Aeroklub z certyfikatem
Jest pierwszy w Polsce. Aeroklub Ostrowski ma już unijny certyfikat, który pozwala na obsługę techniczną samolotów zgodną z obowiązującymi normami. Przygotowania do niego trwały od dwóch lat i polegały przede wszystkim na szkoleniu pracowników. Certyfikat był koniecznością, bo we wrześniu kończy się ważność polskich przepisów dotyczących obsługi technicznej i zarządzania ciągłą zdatnością lotu na takich lotniskach - mówi Tadeusz Malarczyk, prezes ostrowskiego aeroklubu: „Na obsłudze sprzętu innych użytkowników możemy po prostu zarabiać pieniądze. A przy okazji nasze samoloty są serwisowane zgodnie z normami unijnymi. Obejmuje to wszystko, co związane jest z terminarzem prac okresowych dla danego samolotu. Polskie certyfikaty kończą się we wrześniu i wszyscy, którzy chcą dalej prowadzić serwis muszą spełnić nowe wymogi. Sąsiednie aerokluby nie mają takich możliwości i będą musiały korzystać z naszych usług."
Ostrowski aeroklub to przede wszystkim miejsce szkoleń i zawodów spadochronowych, szybowcowych czy modeli latających. W ciągu roku organizowanych jest tu przynajmniej kilka prestiżowych imprez o charakterze ogólnopolskim lub europejskim. Coraz częściej też ze względu na rozbudowaną infrastrukturę - lotnisko w Michałkowie staje się miejscem spotkań i rodzinnego wypoczynku. W ostatnim tygodniu także największej w Europie imprezy spadochronowej w tym roku.
Aeroklub z certyfikatem
Jest pierwszy w Polsce. Aeroklub Ostrowski ma już unijny certyfikat, który pozwala na obsługę techniczną samolotów zgodną z obowiązującymi normami. Przygotowania do niego trwały od dwóch lat i polegały przede wszystkim na szkoleniu pracowników. Certyfikat był koniecznością, bo we wrześniu kończy się ważność polskich przepisów dotyczących obsługi technicznej i zarządzania ciągłą zdatnością lotu na takich lotniskach - mówi Tadeusz Malarczyk, prezes ostrowskiego aeroklubu: „Na obsłudze sprzętu innych użytkowników możemy po prostu zarabiać pieniądze. A przy okazji nasze samoloty są serwisowane zgodnie z normami unijnymi. Obejmuje to wszystko, co związane jest z terminarzem prac okresowych dla danego samolotu. Polskie certyfikaty kończą się we wrześniu i wszyscy, którzy chcą dalej prowadzić serwis muszą spełnić nowe wymogi. Sąsiednie aerokluby nie mają takich możliwości i będą musiały korzystać z naszych usług."
Ostrowski aeroklub to przede wszystkim miejsce szkoleń i zawodów spadochronowych, szybowcowych czy modeli latających. W ciągu roku organizowanych jest tu przynajmniej kilka prestiżowych imprez o charakterze ogólnopolskim lub europejskim. Coraz częściej też ze względu na rozbudowaną infrastrukturę - lotnisko w Michałkowie staje się miejscem spotkań i rodzinnego wypoczynku. W ostatnim tygodniu także największej w Europie imprezy spadochronowej w tym roku.
O lotnisku dla Aglomeracji
Dziś w kaliskim ratuszu odbyło się spotkanie robocze w sprawie rozbudowy pasa startowego na lotnisku w Michałkowie. Henryk Paw z Biura Projektowo - Konsultingowego AVIA PROJEKT przedstawił uwarunkowania ekonomiczne i zasadność powstania małego portu lotniczego dla Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej jako czynnika wspierającego rozwój gospodarczy regionu.
Na spotkaniu obecni byli członkowie Fundacji Rozwoju Lotniska Wielkopolska Południowa z Ostrowa: Henryk Libudzic, Prezes Zarządu Fundacji, Zenon Pawlak, Wiceprezes Zarządu i Paweł Kwinta, Członek Zarządu. Miasto Kalisz reprezentowali Janusz Pęcherz, Prezydent oraz Ryszard Bieniecki, Dyrektor Kancelarii Prezydenta Miasta.
A. Tomaszewska
www.kalisz.pl
Dziś w kaliskim ratuszu odbyło się spotkanie robocze w sprawie rozbudowy pasa startowego na lotnisku w Michałkowie. Henryk Paw z Biura Projektowo - Konsultingowego AVIA PROJEKT przedstawił uwarunkowania ekonomiczne i zasadność powstania małego portu lotniczego dla Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej jako czynnika wspierającego rozwój gospodarczy regionu.
Na spotkaniu obecni byli członkowie Fundacji Rozwoju Lotniska Wielkopolska Południowa z Ostrowa: Henryk Libudzic, Prezes Zarządu Fundacji, Zenon Pawlak, Wiceprezes Zarządu i Paweł Kwinta, Członek Zarządu. Miasto Kalisz reprezentowali Janusz Pęcherz, Prezydent oraz Ryszard Bieniecki, Dyrektor Kancelarii Prezydenta Miasta.
A. Tomaszewska
www.kalisz.pl
Andrzej