Rozbudowa ul. Podmiejskiej
Dokładnie Gumiś, zawsze mam taki dylemat! Ale ostatnio paliwko zdecydowanie potaniało, to wybieram oszczędność zawieszenia
Fotki Kalisza:
http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=343292
http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=343292
Oj Andrzej myślę że jeszcze długo będziemy tak dręczyć nasze samochody i samych siebie.Ale bądż dobrej myśli.Jest takie przysłowie; Co się odwlecze to nie uciecze.andrzej pisze:Czyli Kalisz nie dostał pieniędzy na obwodnice, to będzie musieli pomyśleć o rozbudowie ul. Podmiejskiej i Stanczukowskiego bo jazda tymi ulicami to już udręka
Tylko jak długo przyjdzie nam dręczyć siebie i nasze samochody???
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
-
- Użytkownik
- Posty: 1879
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
-
- Użytkownik
- Posty: 1879
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
W przyszłym roku będzie budowany trzeci wjazd/wyjazd z osiedla właśnie od ul.Dobrzeckiej. Połączenie ul.H.Sawickiej z Dobrzecką - gdzieś jest już taki temat na forum. Likwidacji skrzyżowania sobie nie wyobrażamsowa pisze:A co myślicie o pomyśle likwidacji skrzyżowania z Hanki i włączenie drogi w ulice Dobrzecką (teren dzisiejszego strzeżonego parkingu i dalej równolegle do Podmiejskiej w stronę Dobrzeckiej) a następnie przez nowe rondo.
Jp, czemu sobie nie wyobrażasz przecież na pewno to było by lepsze rozwiązanie niż dzisiejsza sytuacja, która panuje w tym rejonie a przy dobrym projekcie mieszkańcy na pewno nie straciliby miejsc parkingowych. Nowy przebieg ulicy na pewno usprawniłby komunikacje w tym miejscu nawet przy tym rondzie, które zostało właśnie oddane. Podstawowy plus tego to likwidacja głównej przyczyny korków, czyli świateł i płynny ruch a jednocześnie zachowanie wjazdu na osiedle.
W sumie to pomysł jest ciekawy, ale wątpliwosci sporo. Wjazdu od Dobrzeckiej nie można zrobić przy samym rondzie. Najbliższa możliwa odległośc, to miejsce w którym planowane jest połączenie H.Sawickej z Dobrzecką. Ulica pobiegnie od pętli autobosowej przy Hanki równolegle do Dobrzeckiej i po skręcie połaczy prostopadle z Dobrzecką ok.300 m od ronda.
Po proponowanej przez Ciebie likwidacji wjazdu od Podmiejskiej, najbliższy byłby dopiero od al.WP. Czy to wystarczy dla wciąż rozwojowego osiedla?
Poza tym wjazd i wyjazd z osiedla skumulował by się właśnie na al.WP, gdyż połączenie osiedla z rondem Westerplatte przez Dobrzecką byłoby długie i bardzo kręte.
Zgadzam się co do tego, ze usprawniłoby to tranzyt przez Podmiejską, ale kosztem obsługi osiedla. Nie ma nic za darmo
Jedynym sposobem na poprawę sytuacji są niestety kosztowne inwestycje, czyli budowa II etapu obwodnicy oraz drugiej jezdni Podmiejskiej.
Po proponowanej przez Ciebie likwidacji wjazdu od Podmiejskiej, najbliższy byłby dopiero od al.WP. Czy to wystarczy dla wciąż rozwojowego osiedla?
Poza tym wjazd i wyjazd z osiedla skumulował by się właśnie na al.WP, gdyż połączenie osiedla z rondem Westerplatte przez Dobrzecką byłoby długie i bardzo kręte.
Zgadzam się co do tego, ze usprawniłoby to tranzyt przez Podmiejską, ale kosztem obsługi osiedla. Nie ma nic za darmo
Jedynym sposobem na poprawę sytuacji są niestety kosztowne inwestycje, czyli budowa II etapu obwodnicy oraz drugiej jezdni Podmiejskiej.
-
- Użytkownik
- Posty: 6822
- Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
- Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną
Czy naprawdę taki ciekawy? Osobiście , nie wyobrażam sobie aby można było jeszcze bardziej przysunąć do wieżowców jezdnię ulicy Podmiejskiej. Mieszkiam tam ,,okazjonalnie'' od trzech tygodni. i na III-cim piętrze hałas obecnie jest nie do zniesienia, zwłaszcza wtedy, kiedy w godz. 4.oo - 7.00 podjeżdżaja tam pod cmentarną górkę przełładowane TIR-y. Miasto poprosdtu staje się coiraz mnierj przyjazne dla swoich mieszkańców.
,, Najłatwiej niszczyć. Trudniej zachować to, co godne zachowania.''
Wisława Szymborska
Wisława Szymborska
- sector-kalisz
- Użytkownik
- Posty: 39
- Rejestracja: 4 gru 2009, o 13:18
- Lokalizacja: KALISZ
po ewentualnej rozbudowie podmiejskiej do dwóch jezdni nawet gdyby pozostawić światła na skrzyżowaniu z sawickiej dwa pasy ruchu w jednym kierunku i tak spowodowałyby skrócenie się korków o połowę, i 2x większą przepustowość na podmiejskiej
ps. poza tym nasze miesto nie ma żadnych priorytetów... no może jeden - utrzymanie pierdzistołków przy korytach...
ps. poza tym nasze miesto nie ma żadnych priorytetów... no może jeden - utrzymanie pierdzistołków przy korytach...
Jeśli chodzi o wieżowce na Widoku, to nie ma takiej potrzeby. Drugą jezdnię Podmiejskiej przewidziano po stronie os.Dobrzec.sobieray-3 pisze:Czy naprawdę taki ciekawy? Osobiście , nie wyobrażam sobie aby można było jeszcze bardziej przysunąć do wieżowców jezdnię ulicy Podmiejskiej...
Dalej jezdnie powinny odbić w kier Polifarbu, co pozwoliłby oddalić je od zabudowy i wyprostować. Po stronie zabud. jednorodzinnej można zastosować ekrany.
-
- Użytkownik
- Posty: 1879
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
Czyli tak jak żem rozrysował z 7-8 metrowym pasem zieleni (perspektywa) kto wie... może dla tramwaju
Z resztą jeżeli miasto "nie ma kasy" to może budować sukcesywnie. najpierw przesunąc te budy przy przystanku, wyburzyc posesję przy Podmiejskiej i zacząc budowę szosy (gdzie się da) potem włączyc ten odcinek, a na starym poprawic np. nawierzchnię, likwidowac wyspy, niepotrzebną zatoczkę i włączyc.
Nie byłoby większych utrudnień.
Z resztą ile może kosztować 500 metrów drogi 1x2 budowanej na działkach miejskich? Grosze (nie więcej jak 3 mln zł)
Z resztą jeżeli miasto "nie ma kasy" to może budować sukcesywnie. najpierw przesunąc te budy przy przystanku, wyburzyc posesję przy Podmiejskiej i zacząc budowę szosy (gdzie się da) potem włączyc ten odcinek, a na starym poprawic np. nawierzchnię, likwidowac wyspy, niepotrzebną zatoczkę i włączyc.
Nie byłoby większych utrudnień.
Z resztą ile może kosztować 500 metrów drogi 1x2 budowanej na działkach miejskich? Grosze (nie więcej jak 3 mln zł)
Rozbudowa ul podmiejskiej
Dokładnie tak.Zycie wymusi budowę 2 nitki-oby było to zrobione fachowo.
JP - WRÓĆ !!!!!!
Rozbudowa ...
Panowie jestem skromnym użytkownikiem dróg i czytając niektóre posty widzę sporą wiedzę w temacie drogownictwa.Proszę wyjaśnijcie mi jak będzie odbywał się ruch pojazdów w obrębie ulic worcowej Wrocławskiej ,Podmiejskiej,Górnośląskiej i Serbinowskiej po otwarciu Bursztynowej? Obecnie w godzinach szczytu jazda tamtędy to udręka a jak będzie w niedalekiej przyszłości ?
JP - WRÓĆ !!!!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 1879
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
Rozbudowa ..
W mediach lokalnych można wyczytać o łataniu dziur po zimie,frezowaniu Al.WP,budowie Bursztynowej i dróg osiedlowych.Mnie natomiast interesowałoby co będzie się działo w drogownictwie kaliskim w ciągu kilku lat,jakaś strategia rozwoju ,cele do zrealizowania a o tym cisza.Może ktoś wie lub widział takie plany?Doskonale rozumiem,że pan Gałka musi pracować w takich warunkach jakie zastał ale bez dalekosiężnych planów to nawet budżet domowy trudno prowadzić.
JP - WRÓĆ !!!!!!