ZDM.341-6/I/09
przetarg nieograniczony na: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę odcinka drogi krajowej nr 25 w Kaliszu od węzła w rejonie al. Wojska Polskiego do ul. Poznańskiej
SIWZ (Plik ZIP 11MB)
Numer ogłoszenia: 9300 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę odcinka drogi krajowej nr 25 w Kaliszu od węzła w rejonie al. Wojska Polskiego do ul. Poznańskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę odcinka drogi krajowej nr 25 w Kaliszu od węzła w rejonie al. Wojska Polskiego do ul. Poznańskiej. 3.Zakres robót obejmuje w szczególności: 3.1. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę odcinka drogi wraz z obiektami inżynierskimi i drogami dojazdowymi, stanowiącej kontynuację realizowanej obecnie obwodnicy dla m. Nowe Skalmierzyce w ciągu drogi krajowej nr 25 na podstawie będącej w posiadaniu zamawiającego dokumentacji: Koncepcja budowy ulicy klasy GP stanowiącej ciąg drogi krajowej nr 25 na odcinku od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego do połączenia z ul. Poznańską w Kaliszu - Wariant III (rondo na początku trasy + estakada) 3.2. Połączenie projektowanej drogi z węzłem drogowym przy al. Wojska Polskiego należy rozwiązać w dwóch wariantach: - zgodnie z opracowaną koncepcją tj.: wraz z wykonaniem ronda na łącznicy węzła, - wariant bez budowy ronda na łącznicy węzła 3.3. Połączenie projektowanej drogi z ulicą Poznańską należy rozwiązać w dwóch wariantach: - skrzyżowanie typu: duże rondo, - zgodne z opracowaną koncepcją. 3.4. Do projektowania należy przyjąć poniższe parametry techniczne: 3.4.1. droga o przekroju jednojezdniowym z rezerwą terenu pod drugą jezdnię (zaznaczenie przebiegu drugiej jezdni) 3.4.2. długość odcinka ok. 3,3 km 3.4.3. klasa drogi GP 3.4.4. konstrukcja nawierzchni drogi krajowej nr 25 dla ruchu KR5 3.4.5. konstrukcja nawierzchni dróg dojazdowych dla ruchu KR1 3.4.6. obiekty inżynierskie: przepust (km 0+577,20), estakada o dł. 316,0m (przejście nad ulicami Korczak i Dobrzecka oraz rzeką Krępicą) 4.Zamówienia obejmuje w szczególności: 4.1. dane wyjściowe do projektowania, które zostaną spisane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, 4.2. aktualny podkład geodezyjny, 4.3. geotechniczne warunki posadowienia obiektu opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego opinię o warunkach gruntowo - wodnych), 4.4. operaty wodno - prawne wraz z uzyskaniem pozwoleń wodno - prawnych 4.5. informacje do planu BIOZ, 4.6. projekt branży drogowej wraz z uwzględnieniem zabezpieczeń przed hałasem 4.7. projekty obiektów inżynierskich, 4.8. projekt odwodnienia, 4.9. projekt oświetlenia, 4.10. projekt usunięcia kolizji z istniejącą instrukcją techniczną, 4.11. projekt stałej organizacji ruchu, 4.12. projekt zieleni wraz z inwentaryzacją zieleni, 4.13. kolorową planszę uzbrojenia podziemnego, 4.14. wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, 4.15. uzgodnienia z ZUDP 4.16. uzgodnienie z GDDKiA Oddział Poznań, 4.17. uzgodnienie z WBUiA Urzędu Miejskiego w Kaliszu, 4.18. szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 4.19. przedmiar robót, ślepy kosztorys, 4.20. kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów. 5.Po stronie Wykonawcy leży przygotowanie wniosku wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami zgodnie z art. 11d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 721 z póżn. zm.) i uzyskanie prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Projekty podziałów nieruchomości niezbędne do wniosku dostarczy Zamawiający. 6.W ramach opracowania Wykonawca winien uwzględnić pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji projektu. Zamawiający przewiduje ca 10 pobytów Wykonawcy na budowie. Cena oferty winna zawierać wszystkie koszty związane z opracowaniem dokumentacji oraz koszt 10 pobytów na budowie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego. Ponadto podać należy cenę jednostkową za 1 pobyt. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia i ewentualnego zwiększenia ilości pobytów w zależności od potrzeb. 8.Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca. 9.Wykonawca jest zobowiązany do przekazania podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem. 10.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez innego projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia. Koszt weryfikacji Wykonawca pokryje we własnym zakresie. 11.Wykonawca zobowiązany jest opracować i przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w formie papierowej i elektronicznej (format PDF - inne do uzgodnienia z Zamawiającym). 12.Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności: - wymogami ustawy z dn. 07.07.1994r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z póżn. zm.) - ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 721 z póżn. zm.) -Rozporządzeniem Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430), - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznym, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 63 Poz. 735 z 2000r. § 40.2, - wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, - z wymogami ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2005r. Nr 113 poz. 954). - z wymogami ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. Nr 239 poz. 2019 z póżn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. nr 170 poz. 1393), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr. 177 poz. 1729). - Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach (9 Załącznik do Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.) - Wytyczne projektowania skrzyżowań drogowych części I i II - GDDP w Warszawie z 2001r. - obowiązującymi normami, 13.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 14.Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego..
http://www.zdm.kalisz.pl/2009_010.htm więcej na tej stronie
Będzie estakada, bardzo długa
(obiekty inżynierskie: przepust (km 0+577,20), estakada o dł. 316,0m (przejście nad ulicami Korczak i Dobrzecka oraz rzeką Krępicą) 4.)