II etap obwodnicy w ciągu drogi krajowej nr 25
: 11 lut 2008, o 12:38
04.01.2008 -- OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
ZDM w Kaliszu oglosil przetarg nieograniczony na: „Koncepcja budowy ulicy klasy GP stanowiącej ciąg drogi krajowej nr 25 na odcinku od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego do połączenia z ul. Poznańską w Kaliszu".
Zmiana nr 2 do SIWZ
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie koncepcja budowy ulicy klasy GP stanowiącej ciąg drogi krajowej nr 25 na odcinku od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego do połączenia z ul. Poznańską w Kaliszu. 1. Początek trasy - od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego wg opracowania firmy DROMOST i będącego w realizacji przez GDDKiA O-Poznań - km 7+355,25 2. Koniec trasy - ul. Poznańska - droga krajowa nr 12 (należy uwzględnić docelowo kontynuację trasy w kierunku m. Niedżwiady-Kokanin). 3. Długość trasy - ok. 3,5 km 4. Na etapie projektowania trasy należy uwzględnić: 4.1. Przebieg trasy od węzła w rejonie al. Wojska Polskiego do ul. Dobrzeckiej w korytarzu ustalonym w Miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Dobrzec - Zachód część południowa (uchwała RMK nr XXXIV-529-2005 z dnia 30.06.2005r.) oraz w - Miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla osiedla Dobrzec- (uchwała RMK nr VII-113-2003 z dnia 23.05.2003r.), na pozostałym odcinku przebieg należy zaprojektować w dwóch wariantach. 4.2 Parametry projektowanej trasy : ulica klasy GP , prędkość projektowa Vp= 70 km na h, kategoria ruchu - KR 4 4.3 Sytuacyjne i wysokościowe połączenie początku trasy z zaprojektowanym węzłem drogowym przy al. Wojska Polskiego wg opracowania firmy DROMOST 4.4 Obsługę komunikacyjną terenu położonego po północnej stronie drogi krajowej nr 25 poprzez połączenie tego terenu z al. Wojska Polskiego oraz z nowoprojektowaną drogą krajową nr 25 (w obrębie węzła). 4.5 Połączenie z ul. Poznańską - należy zaprojektować węzeł przy skrzyżowaniu z ul. Poznańską uwzględniając w I etapie realizację połączenia z tą ulicą w jednym poziomie - bez konieczności przebudowy tego połączeniaw trakcie realizacji II etapu tj. budowy węzła. 4.6 Bezkolizyjne (bez połączenia) przejście przez projektowaną ulicę klasy GP dla projektowanej trasy zbiorczej po śladzie dawnej ul. Granicznej (ulica równoległa do ul. Św. Michała w odległości ok. 300 m po stronie południowej) - zgodnie z opracowanym projektem Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Dobrzec - Zachód część południowa 5 Szczegółowy zakres opracowania: I Faza opracowania: 5.1 Plan orientacyjny na mapie w skali 1: 10000 5.2 Opracowanie dwuwariantowego przebiegu trasy w skali 1:5000 z dokonaniem wyboru wariantu optymalnego z uwzględnieniem punktu 4.1 II Faza opracowania. 5.3 Dla wybranego wariantu opracowanego w fazie I wykonanie koncepcji budowy ulicy na mapie sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:1000 zawierającej: a. plan sytuacyjny z przekrojem jedno i dwujezdniowym b .przekrój podłużny c. badania geotechniczne w zakresie niezbędnym dla wykonania projektu budowlanego w odniesieniu do przekroju dwujezdniowego d. rozpoznanie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia technicznego e. całkowitą szacunkową wycenę budowy trasy dla przekroju jednojezdniowego która winna zawierać: - całość robót ziemnych i drogowych dotyczących trasy i dróg obsługujących - zabezpieczenie przed hałasem - odwodnienie - oświetlenie uliczne - obiekty inżynierskie - ew. kolizje z sieciami uzbrojenia technicznego - koszty wykupu nieruchomości f. przygotowanie wniosku o ustalenie lokalizacji drogi publicznej wg Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 721 z dnia 10 maja 203 r. z póżn. zm.). 6.Całość opracowania wymaga uzgodnienia z Wydziałem Budownictwa Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Kaliszu, Generalną Dyrekcją Dróg Krajowychi Autostrad Oddział w Poznaniu, Zarządem Dróg Miejskich oraz uzgodnienie z operatorem gazociągu wysokiego ciśnienia zlokalizowanego w pobliżu trasy. 7. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - wymogami ustawy z dn. 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106 poz. 1126 z póżn. zm. ) - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43 poz.430) - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. - Dz.U. Nr 63, Poz. 735 z 2000r. § 40.2. - obowiązującymi normami, - wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, - z wymogami ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2005r. Nr 113 poz. 954) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. nr 170 poz. 1393), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr. 177 poz. 1729). - Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach (9 Załącznik do Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.) - Wytyczne projektowania skrzyżowań drogowych część I i II - GDDP w Warszawie z 2001 r. 8. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego.
zródło ZDM Kalisz http://www.zdm.kalisz.pl/2008_003.htm
Fajnie ze coś w tym kierunku juz ruszylo a za pare lat zacznie sie budowa tego odcinka
ZDM w Kaliszu oglosil przetarg nieograniczony na: „Koncepcja budowy ulicy klasy GP stanowiącej ciąg drogi krajowej nr 25 na odcinku od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego do połączenia z ul. Poznańską w Kaliszu".
Zmiana nr 2 do SIWZ
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie koncepcja budowy ulicy klasy GP stanowiącej ciąg drogi krajowej nr 25 na odcinku od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego do połączenia z ul. Poznańską w Kaliszu. 1. Początek trasy - od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego wg opracowania firmy DROMOST i będącego w realizacji przez GDDKiA O-Poznań - km 7+355,25 2. Koniec trasy - ul. Poznańska - droga krajowa nr 12 (należy uwzględnić docelowo kontynuację trasy w kierunku m. Niedżwiady-Kokanin). 3. Długość trasy - ok. 3,5 km 4. Na etapie projektowania trasy należy uwzględnić: 4.1. Przebieg trasy od węzła w rejonie al. Wojska Polskiego do ul. Dobrzeckiej w korytarzu ustalonym w Miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Dobrzec - Zachód część południowa (uchwała RMK nr XXXIV-529-2005 z dnia 30.06.2005r.) oraz w - Miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla osiedla Dobrzec- (uchwała RMK nr VII-113-2003 z dnia 23.05.2003r.), na pozostałym odcinku przebieg należy zaprojektować w dwóch wariantach. 4.2 Parametry projektowanej trasy : ulica klasy GP , prędkość projektowa Vp= 70 km na h, kategoria ruchu - KR 4 4.3 Sytuacyjne i wysokościowe połączenie początku trasy z zaprojektowanym węzłem drogowym przy al. Wojska Polskiego wg opracowania firmy DROMOST 4.4 Obsługę komunikacyjną terenu położonego po północnej stronie drogi krajowej nr 25 poprzez połączenie tego terenu z al. Wojska Polskiego oraz z nowoprojektowaną drogą krajową nr 25 (w obrębie węzła). 4.5 Połączenie z ul. Poznańską - należy zaprojektować węzeł przy skrzyżowaniu z ul. Poznańską uwzględniając w I etapie realizację połączenia z tą ulicą w jednym poziomie - bez konieczności przebudowy tego połączeniaw trakcie realizacji II etapu tj. budowy węzła. 4.6 Bezkolizyjne (bez połączenia) przejście przez projektowaną ulicę klasy GP dla projektowanej trasy zbiorczej po śladzie dawnej ul. Granicznej (ulica równoległa do ul. Św. Michała w odległości ok. 300 m po stronie południowej) - zgodnie z opracowanym projektem Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Dobrzec - Zachód część południowa 5 Szczegółowy zakres opracowania: I Faza opracowania: 5.1 Plan orientacyjny na mapie w skali 1: 10000 5.2 Opracowanie dwuwariantowego przebiegu trasy w skali 1:5000 z dokonaniem wyboru wariantu optymalnego z uwzględnieniem punktu 4.1 II Faza opracowania. 5.3 Dla wybranego wariantu opracowanego w fazie I wykonanie koncepcji budowy ulicy na mapie sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:1000 zawierającej: a. plan sytuacyjny z przekrojem jedno i dwujezdniowym b .przekrój podłużny c. badania geotechniczne w zakresie niezbędnym dla wykonania projektu budowlanego w odniesieniu do przekroju dwujezdniowego d. rozpoznanie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia technicznego e. całkowitą szacunkową wycenę budowy trasy dla przekroju jednojezdniowego która winna zawierać: - całość robót ziemnych i drogowych dotyczących trasy i dróg obsługujących - zabezpieczenie przed hałasem - odwodnienie - oświetlenie uliczne - obiekty inżynierskie - ew. kolizje z sieciami uzbrojenia technicznego - koszty wykupu nieruchomości f. przygotowanie wniosku o ustalenie lokalizacji drogi publicznej wg Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 721 z dnia 10 maja 203 r. z póżn. zm.). 6.Całość opracowania wymaga uzgodnienia z Wydziałem Budownictwa Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Kaliszu, Generalną Dyrekcją Dróg Krajowychi Autostrad Oddział w Poznaniu, Zarządem Dróg Miejskich oraz uzgodnienie z operatorem gazociągu wysokiego ciśnienia zlokalizowanego w pobliżu trasy. 7. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - wymogami ustawy z dn. 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106 poz. 1126 z póżn. zm. ) - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43 poz.430) - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. - Dz.U. Nr 63, Poz. 735 z 2000r. § 40.2. - obowiązującymi normami, - wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, - z wymogami ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2005r. Nr 113 poz. 954) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. nr 170 poz. 1393), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr. 177 poz. 1729). - Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach (9 Załącznik do Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.) - Wytyczne projektowania skrzyżowań drogowych część I i II - GDDP w Warszawie z 2001 r. 8. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego.
zródło ZDM Kalisz http://www.zdm.kalisz.pl/2008_003.htm
Fajnie ze coś w tym kierunku juz ruszylo a za pare lat zacznie sie budowa tego odcinka