Re: S12
: 14 paź 2015, o 12:47
Będzie jeszcze więcej dróg ekspresowych
http://www.rynekinfrastruktury.pl/wiado ... 51376.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowe plany dróg...
Więcej dróg Ekspresowych...
Niestety oczywiście Kalisz może o nich zapomnieć związku z nowościami Kalisz będzie jedynym 100 tysięcznym miastem w Polsce które nie będzie położone przy drodze Ekspresowej lub Autostradzie.
Do niedawna było można powiedzieć że Kalisz z Płockiem sunie na jednym wózku.
Jedyne tak wielkie miasta położone daleko od głównych tras.
Płock jednak postawił na swoje.
Nie pozwolił by szosy mknęły wsiami zamiast koło miasta. (Niestety na Kalisz (S8) już za późno.)
A więc o to zmiany:
Główną zamianą jest zmiana przebiegu "10" na odcinku Warszawa - Toruń
Dotychczasowe plany trasy "Warszawa - Toruń" były podobne do przebiegu drogi krajowej nr 10.
Czyli Warszawa- Nowy Dwór Mazowiecki - Płońsk (początek 10 od 7) - Drobin - Sierpc - Skępe - Lipno - Toruń.
Jednak Płock powalczył o swoje i trasa przejdzie przez niego.
Zakładam że S10 pójdzie miej więcej śladami DK62
Czyli rozwidlenie będzie wcześniej bo przy miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki następnie S10 będzie biegła przez Płock - Dobrzyń nad Wisłą - Włocławek.
I zagadką moim zdaniem jest połączenie S10 Włocławka z Toruniem.
Najkrótszym rozwiązaniem byłoby podłączenie pod A1 jednak jeżeli miałby być to również ciąg Eski to parę węzłów na autostradzie musiałoby być darmowe więc wydaje się to dojść niemożliwe na dodatek wymagałoby to budowy mostu przez Wisłę.
Budowa w miarę najkrótszego połączenie w linii prostej tez niema sensu ponieważ ludzie z A1 przesiadali by się na S10.
Więc zakładam że w Włocławku z DK62 droga będzie skręcać w DK67 i w miejscowości Lipno wracałaby do starego przebiegu DK10
Dodatkową nowością w S10 jest to że nie będzie się zaczynała na S7 tylko S8 w Wołominie.
Można powiedzieć że jest to jakiś plan kolejnego ringu Warszawy w tym wypadku planowana część północna.
I największą nowością jest DK16 w wersji "S"
Odcinek DK16 "(A1/S5) Grudziądz - (S7) Ostróda) Ma zamienić się w S5.
Niema planów na odcinek DK16 Ostróda - Olsztyn
A więc po dojechaniu do Ostódy jeżeli będzie się chciało dalej jechać standardem Eski będzie trzeba jechać kawałek S7 następnie S51
No i tutaj największa niespodzianka Od Olsztyna do Ełku ma powstać S16
Taką mapkę przygotowałem
http://www.rynekinfrastruktury.pl/wiado ... 51376.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowe plany dróg...
Więcej dróg Ekspresowych...
Niestety oczywiście Kalisz może o nich zapomnieć związku z nowościami Kalisz będzie jedynym 100 tysięcznym miastem w Polsce które nie będzie położone przy drodze Ekspresowej lub Autostradzie.
Do niedawna było można powiedzieć że Kalisz z Płockiem sunie na jednym wózku.
Jedyne tak wielkie miasta położone daleko od głównych tras.
Płock jednak postawił na swoje.
Nie pozwolił by szosy mknęły wsiami zamiast koło miasta. (Niestety na Kalisz (S8) już za późno.)
A więc o to zmiany:
Główną zamianą jest zmiana przebiegu "10" na odcinku Warszawa - Toruń
Dotychczasowe plany trasy "Warszawa - Toruń" były podobne do przebiegu drogi krajowej nr 10.
Czyli Warszawa- Nowy Dwór Mazowiecki - Płońsk (początek 10 od 7) - Drobin - Sierpc - Skępe - Lipno - Toruń.
Jednak Płock powalczył o swoje i trasa przejdzie przez niego.
Zakładam że S10 pójdzie miej więcej śladami DK62
Czyli rozwidlenie będzie wcześniej bo przy miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki następnie S10 będzie biegła przez Płock - Dobrzyń nad Wisłą - Włocławek.
I zagadką moim zdaniem jest połączenie S10 Włocławka z Toruniem.
Najkrótszym rozwiązaniem byłoby podłączenie pod A1 jednak jeżeli miałby być to również ciąg Eski to parę węzłów na autostradzie musiałoby być darmowe więc wydaje się to dojść niemożliwe na dodatek wymagałoby to budowy mostu przez Wisłę.
Budowa w miarę najkrótszego połączenie w linii prostej tez niema sensu ponieważ ludzie z A1 przesiadali by się na S10.
Więc zakładam że w Włocławku z DK62 droga będzie skręcać w DK67 i w miejscowości Lipno wracałaby do starego przebiegu DK10
Dodatkową nowością w S10 jest to że nie będzie się zaczynała na S7 tylko S8 w Wołominie.
Można powiedzieć że jest to jakiś plan kolejnego ringu Warszawy w tym wypadku planowana część północna.
I największą nowością jest DK16 w wersji "S"
Odcinek DK16 "(A1/S5) Grudziądz - (S7) Ostróda) Ma zamienić się w S5.
Niema planów na odcinek DK16 Ostróda - Olsztyn
A więc po dojechaniu do Ostódy jeżeli będzie się chciało dalej jechać standardem Eski będzie trzeba jechać kawałek S7 następnie S51
No i tutaj największa niespodzianka Od Olsztyna do Ełku ma powstać S16
Taką mapkę przygotowałem