Pełna zgoda. Poza tym jak ktoś ma do przejechania 500km, to te 3 km na pewno zrobią różnice. Te 3 km robią różnice tylko lokalsom.satori pisze: ↑5 lis 2021, o 12:11przeceniacie i to znacznie znaczeniach tych kilku kilometrów... Jak ktoś teraz zadaje sobie trud jechania przez to masakrycznie zajebane korkami miasto to 3km drogi tranzytowej jedno czy dwu-jezdniowej nie będzie o niczym decydowało jeśli chodzi o lokalizację inwestycji...
DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Re: Zachodnia obwodnica Kalisza - DK25
Niepusta separacja między dwoma rzeczami podstawowymi jest homomorficzna z trójwymiarową przestrzenią euklidesową, a więc pozwala określić odległości przestrzenne.
Re: Zachodnia obwodnica Kalisza - DK25
Lokalne aspekty też są ważne. Każda eska przebiegająca przez lub w pobliżu większego ośrodka, oprócz roli tranzytowej, powinna także wkomponowywać się w układ miasta, którego obwodnicę stanowi. Powinna stanowić jego integralną część. Nowy przebieg drogi nr 25 z Ostrowa do Konina powinien także, a może nawet przede wszystkim uwzględniać docelowo dogodne połączenie Kalisza z Ostrowem.
-
- Użytkownik
- Posty: 199
- Rejestracja: 31 maja 2017, o 16:08
Re: Zachodnia obwodnica Kalisza - DK25
Czytajcie ze zrozumieniem. Mówiłem o tranzycie (który jedzie przez miasto), a nie o przyszłych inwestycjach w strefie ekonomicznej. Dla lokalnych ten kawałek nie ma znaczenia, bo nikt nie będzie jeździł na około. Do Ostrowa to też nie ma znaczenia, tylko tranzyt do strefy ma tu znaczenie.wollny pisze: ↑5 lis 2021, o 14:20Pełna zgoda. Poza tym jak ktoś ma do przejechania 500km, to te 3 km na pewno zrobią różnice. Te 3 km robią różnice tylko lokalsom.satori pisze: ↑5 lis 2021, o 12:11przeceniacie i to znacznie znaczeniach tych kilku kilometrów... Jak ktoś teraz zadaje sobie trud jechania przez to masakrycznie zajebane korkami miasto to 3km drogi tranzytowej jedno czy dwu-jezdniowej nie będzie o niczym decydowało jeśli chodzi o lokalizację inwestycji...
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
http://umap.openstreetmap.fr/pl/map/dk2 ... 01/18.0471 dodano przybliżoną lokalizacje DK12 oraz północną obwodnicę miasta wraz z obwodnicą Opatówek
www.kaldron.pl - Film i fotografia z lotu ptaka
www.kameranabudowie.pl - Filmy z budowy
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Aj, aj. Trochę lipa, bo zbyt to omija nasze miasto. A nie miała pójść tu S12 zmiast DK12?tomash pisze: ↑28 lis 2021, o 23:22http://umap.openstreetmap.fr/pl/map/dk2 ... 01/18.0471 dodano przybliżoną lokalizacje DK12 oraz północną obwodnicę miasta wraz z obwodnicą Opatówek
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Brawa dla Kolegi za czujność. Dodałem to co jest w Planie Zagospodarowania przestrzennego dla woj. Wielkopolskiego tj. DK/S12tomash pisze: ↑28 lis 2021, o 23:22http://umap.openstreetmap.fr/pl/map/dk2 ... 01/18.0471 dodano przybliżoną lokalizacje DK12 oraz północną obwodnicę miasta wraz z obwodnicą Opatówek
od Poznańskiej do Sobótki.
Ponadto korzystając z nowych ortofotomap wtrasowałem obwodnice Opatówka aż do Kokanina - teren robi się mocno zabudowany, trudno o inny wariant, może w jakichś drobnych detalach. Samorządowcy powinny zabezpieczyć ten korytarz w lokalnych planach zagospodarowania bo potem będą protesty że wyburzenia.
TAK DLA Szybkiej Kolei w Kaliszu i CPK!
Mapka DK25 + KDP
Mapka DK25 + KDP
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Serio? Przez tereny Natura 2000?satori pisze: ↑29 lis 2021, o 06:34Ponadto korzystając z nowych ortofotomap wtrasowałem obwodnice Opatówka aż do Kokanina - teren robi się mocno zabudowany, trudno o inny wariant, może w jakichś drobnych detalach. Samorządowcy powinny zabezpieczyć ten korytarz w lokalnych planach zagospodarowania bo potem będą protesty że wyburzenia.
Niepusta separacja między dwoma rzeczami podstawowymi jest homomorficzna z trójwymiarową przestrzenią euklidesową, a więc pozwala określić odległości przestrzenne.
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Serio? Przez tereny Natura 2000?
[/quote]
Tak, na odcinku około 1,1km. Odginając drogę (i być może tracąc parametry do Ski ale chyba nie) można jeść do 260m.
Na jednej i drugiej długości da radę zminimalizować znacznie oddziaływanie drogi na dolinę Swędrni...
TAK DLA Szybkiej Kolei w Kaliszu i CPK!
Mapka DK25 + KDP
Mapka DK25 + KDP
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Nowy terminarz inwestycyjny dla obwodnicy Kalisza. Nie w 2023 a w 2025 roku może rozpocząć się jej budowa. Inwestycja opóźnia się, bo poddany analizie jest potencjalny wariant jej przebiegu, zgłoszony przez gminę Nowe Skalmierzyce.
https://www.faktykaliskie.info/artykul/ ... e18e_0LlVs
https://www.faktykaliskie.info/artykul/ ... e18e_0LlVs
-
- Użytkownik
- Posty: 199
- Rejestracja: 31 maja 2017, o 16:08
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Wszystko zależy jak szybko będzie DŚU, ale najpierw muszą złożyć wniosek, pewnie za pół roku dopiero. Wydanie samej decyzji to min. rok do nawet 5 lat (w razie protestów), ale jeśli obędzie się bez protestów to do dwóch lat max. Powiem szczerze, że ten 2025 jest bardzo optymistyczny, więc realnie wbicie łopaty nastąpi w 2026 najwcześniej, bo jeszcze przetarg, projekt budowlany, wydanie ZnRID, a to trwa... Fakty jak zawsze biją pianę:
Taki wariant jest zaskakujący, bo zakłada budowę nowego węzła na wysokości rozbudowywanego, spokojnego osiedla w Skalmierzycach. Wariant ostatecznie może być odrzucony, ale cała procedura jego oceny musi być przeprowadzona.
Co to ma do rzeczy? Sama Gmina wybrała, więc raczej im odpowiada, ale w Kaliszu to by chcieli pod Gołuchowem obwodnicę...
Taki wariant jest zaskakujący, bo zakłada budowę nowego węzła na wysokości rozbudowywanego, spokojnego osiedla w Skalmierzycach. Wariant ostatecznie może być odrzucony, ale cała procedura jego oceny musi być przeprowadzona.
Co to ma do rzeczy? Sama Gmina wybrała, więc raczej im odpowiada, ale w Kaliszu to by chcieli pod Gołuchowem obwodnicę...
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Typowe pier*olenie tego portalu...Taki wariant jest zaskakujący
TAK DLA Szybkiej Kolei w Kaliszu i CPK!
Mapka DK25 + KDP
Mapka DK25 + KDP
-
- Użytkownik
- Posty: 3657
- Rejestracja: 20 kwie 2006, o 12:47
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Poznański (postpruski) program dla Kalisza na licencji Kononowicza: żeby nie było nic!
Niestety sami kaliscy włodarze, poczynając od nieszczęsnego Sapińskiego, wymyślając nowe warianty dali pretekst do wdrożenia w życie tej niszczącej poznańskiej strategii.
Niestety sami kaliscy włodarze, poczynając od nieszczęsnego Sapińskiego, wymyślając nowe warianty dali pretekst do wdrożenia w życie tej niszczącej poznańskiej strategii.
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Obwodnica Kalisza zagrożona?
https://zyciekalisza.pl/artykul/obwodni ... na/1309017
https://zyciekalisza.pl/artykul/obwodni ... na/1309017
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Pitolenie o Szopenie.filip pisze: ↑17 maja 2022, o 22:12Obwodnica Kalisza zagrożona?
https://zyciekalisza.pl/artykul/obwodni ... na/1309017
Wszystko idzie zgodnie z harmonogramem.
"Ani chwili przerwy w rozwoju Ostrowa."
autor anonimowy
autor anonimowy
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
A co to tak trudno podpuścić burmistrza Skalmierzyc żeby optował przy swoim wariancie, nie zgodnym z wariantem Kalisza. I tak się właśnie stało , bo konsultacje ruszą ponownie a rządowe obietnice przesuną się w dalej nie określoną przyszłość , co jest na rękę bo Państwo nie ma kasy !!! Podobnie jest trasą szybkiej kolei , gdzie co kilka lat zmieniają warianty trasy żeby tylko zyskiwać na czasie !!!
-
- Użytkownik
- Posty: 199
- Rejestracja: 31 maja 2017, o 16:08
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Burmistrz NS broni tym wariantem interesów Kalisza. Jeśli ktoś tego nie widzi, tzn. że popiera kaliską władzę, która działa na szkodę miasta.
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Z upływem czasu coś się pamięć zatarła...
Więc nie widzę tu żadnego interesu w jeżdżeniu do Gniazdowa mieszkańców Kalisz by tam wjechać na obwodnicę. ZERO SENSU.
Jedyne co burmistrz NS zrobił to zafundował kaliszanom kilka lat więcej życia z tranzytem w mieście... A wydłużony czas pozwala innym samorządowcom lobbować za swoimi inwestycjami i jeszcze bardziej odsunąć w czasie realizację tej naszej obwodnicy...
Warianty NS tylko kilka kilometrów od strony NS leci po śladzie obecnej obwodnicy by w okolicach Gniazdowa i tak się odgiąć na węzeł wg projektowanego przebiegu - na DK12 w okolicach ul. Kaliska/Szwedzka...Burmistrz NS broni tym wariantem interesów Kalisza. Jeśli ktoś tego nie widzi, tzn. że popiera kaliską władzę, która działa na szkodę miasta.
Więc nie widzę tu żadnego interesu w jeżdżeniu do Gniazdowa mieszkańców Kalisz by tam wjechać na obwodnicę. ZERO SENSU.
Jedyne co burmistrz NS zrobił to zafundował kaliszanom kilka lat więcej życia z tranzytem w mieście... A wydłużony czas pozwala innym samorządowcom lobbować za swoimi inwestycjami i jeszcze bardziej odsunąć w czasie realizację tej naszej obwodnicy...
TAK DLA Szybkiej Kolei w Kaliszu i CPK!
Mapka DK25 + KDP
Mapka DK25 + KDP
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Te kilka km robi dużą różnice. To prawda, że burmistrz zafundował opóźnienia, ale już na samym początku planowania popełniono błąd, przedstawiając do wyboru tylko 3 a praktycznie 2 warianty(miejski i pozamiejski) Przy czym w przypadku pozamiejskiego nie pozostawiono żadnego wyboru przedstawiając tylko jeden. Trzeba było wcześniej myśleć o wariantowosci pozamiejskiego przebiegu skoro warianty przez miasto praktycznie nie wchodziły w grę. A nie wchodziły w grę głównie z przyczyn politycznych i populistycznych...
-
- Użytkownik
- Posty: 3657
- Rejestracja: 20 kwie 2006, o 12:47
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Acha, TYLKO kilka kilometrów dwujezdniowej trasy w kierunku Ostrowa. Czyli furda, te kilka kilometrów to możemy sobie zafundować z miejskiej kasy. W dzisiejszych czasach to pryszcz. A jedynie słuszny wariant z pokrętem w Ociążu daje przecież koledze Sapińskiemu wielkie poparcie na osiedlu Dobrzec, czyli pewną reelekcję. No, może nie daje, ale przecież dawał, wróć, mógł dać, a przynajmniej tak się wydawało, czyli jest w tym wariancie racjonalne jądro.
-
- Użytkownik
- Posty: 199
- Rejestracja: 31 maja 2017, o 16:08
Re: DK25 Ostrów-Kalisz-Konin
Tu chodzi o tranzyt i strefę ekonomiczną przy Inwestorskiej, te kilka km dla tirów robi dużą różnicę, bo nie pojadą przez Al. WP i Podmiejską, odciążą miasto. Ta obwodnica nie będzie dla kaliszan, ale dla tranzytu. Mogła być drogą dla kaliszan, ale w wariancie miejskim, którego nie chcą. Do kogo pretensje...?satori pisze: ↑1 sie 2022, o 06:50Z upływem czasu coś się pamięć zatarła...Warianty NS tylko kilka kilometrów od strony NS leci po śladzie obecnej obwodnicy by w okolicach Gniazdowa i tak się odgiąć na węzeł wg projektowanego przebiegu - na DK12 w okolicach ul. Kaliska/Szwedzka...Burmistrz NS broni tym wariantem interesów Kalisza. Jeśli ktoś tego nie widzi, tzn. że popiera kaliską władzę, która działa na szkodę miasta.
Więc nie widzę tu żadnego interesu w jeżdżeniu do Gniazdowa mieszkańców Kalisz by tam wjechać na obwodnicę. ZERO SENSU.
Jedyne co burmistrz NS zrobił to zafundował kaliszanom kilka lat więcej życia z tranzytem w mieście... A wydłużony czas pozwala innym samorządowcom lobbować za swoimi inwestycjami i jeszcze bardziej odsunąć w czasie realizację tej naszej obwodnicy...