Strona 18 z 19

Re: Kaliskie Linie Autobusowe

: 11 gru 2019, o 21:23
autor: Mops
Na Majkowskiej wyświetlacz na przystanku działa już w nowym systemie

Re: Kaliskie Linie Autobusowe

: 13 gru 2019, o 17:07
autor: Mops
Aktualnie na pl. JP2 po stronie liceum Asnyka jest rozkład wyświetlany na wyświetlaczu.
Tylko że rozkład jest wyświetlany nie ten. Wyświetlają rozkład przystanku koło Fontanny...
Np 11 Lubelska Pętla
😂😂😂

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 13 gru 2019, o 19:17
autor: jasiek20
Wrzućcie fotki tablic dla nieobecnych w mieście :wink:

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 13 gru 2019, o 20:07
autor: matteo94
Nowy Rynek Babina
Obrazek

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 13 gru 2019, o 23:16
autor: Pawel
Myślę, że byłoby czytelniej gdyby za liczbą minut do przyjazdu wyświetlał się skrót min.

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 20 gru 2019, o 11:12
autor: gawronik13kalisz
Chyba nie będzie to dla nikogo zaskoczeniem ze tablice nie działają prawidłowo. Albo nic nie wyświetlają albo jakieś czasy wyrwane z rzeczywistości- na pewno nie są to czasy rzeczywiste 😉
No i mało widoczne są te wyświetlacze, poprzednie jednokolorowe były bardziej czytelne

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 20 gru 2019, o 11:23
autor: ochotnik
Chyba to wiedzą. Wczoraj na Parczewskiego stało kilka samochodów i przez dobre kilka godzin grzebali coś w biletomacie oraz przy tablicy. Jednak za bardzo nie wiedzieli, dlaczego nie jest pokazywany prawidłowo czas odjazdu i nie mogli temu zaradzić. Gałka coś w Telewizji Kaliskiej mówił, że jeszcze nie wszystko działa prawidłowo (wspominał właśnie o tych tablicach) i jeszcze kilka-kilkanaście dni potrzeba by wszystko działa prawidłowo. Widocznie są problemy z synchronizacją i nie mogą sobie z tym poradzić.

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 20 gru 2019, o 17:22
autor: kaliszanin2
gawronik13kalisz pisze:
20 gru 2019, o 11:12
tablice nie działają prawidłowo.
Nie działają, bo inaczej NIEDASIE, panie, NIEDASIE. Impasu NIEDASIE, panie, NIEDASIE nie da się przezwyciężyć inaczej jak tylko nadając dotkniętej impasem NIEDASIE, panie, NIEDASIE rzeczy, budowli, miejscu i co tam jeszcze można nazwać, imię szczególnie świątobliwej postaci, jak o tym świadczy przypadek ulicy dawniej imienia tej..., imię jej niech będzie na zawsze zapomniane, która to ulica pod pod Łaskawym Patronatem Czcigodnego Sługi Bożego Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego od razu cudownie połączyła się z ulicą Dobrzecką, chociaż było powszechnie wiadomo, że tych dwóch ulic nigdy połączyć NIEDASIE, panie, NIEDASIE.
Dlatego sądzę, że każdej tablicy, której uruchomić NIEDASIE, panie, NIEDASIE, należy nadać imię jakiejś szczególnie zasłużonej i bogobojnej osoby. Musi to być jednak postać wielkiego kalibru, zdolna do wstawiennictwa na samej górze. Będzie ona przecież prosić o bardzo wiele, o usunięcie przeszkód, których inaczej niż metodami nadprzyrodzonymi przezwyciężyć NIEDASIE, panie, NIEDASIE.

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 20 gru 2019, o 17:48
autor: gawronik13kalisz
Proponuję św. Judę Tadeusza- patrona od spraw beznadziejnych. W Kaliszu nie narzekałby na nudę 😅

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 20 gru 2019, o 22:59
autor: Cristof
Następna kasa wyrzucona w błoto. Te tablice najprościej było testować na warsztacie. Wystarczyło przypisać każdej odpowiednią lokalizację . Montować gdy testy są pozytywne. Ale jak mamy takich geniuszy jak Gałka to nie ma się czemu dziwić. Skoro nie działają prawidłowo i firma nie jest w stanie usunąć usterek to należy pognać to całe towarzystwo.

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 4 sty 2020, o 22:21
autor: ochotnik
Z tego co zauważyłem, to tablice SIP działają poprawnie. Pokrywają się z kiedyprzyjedzie.pl, rzeczywistym przyjazdem autobusu na przystanek oraz nową stroną MZDiK (choć tutaj pojawiają się ok. jednominutowe, może
kilkudzesieciosekundowe rozbieżności)

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 15 sty 2020, o 18:29
autor: ochotnik
W nowych bileotmatach jest inne oprogramowanie mające nowe funkcje.

Dla uprzedzenia pytań. Urządzenia nie sprzedają jeszcze biletów.

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 15 sty 2020, o 18:54
autor: gawronik13kalisz
Ciekawe czy funkcja doładowań będzie aktywna czy nadal to przerasta ludzi odpowiedzialnych...

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 9 lut 2020, o 19:25
autor: nazkaa_
matteo94 pisze:
13 gru 2019, o 20:07
Nowy Rynek Babina
Obrazek
Od piątku tablice swoje przeznaczenie nie spełniają na wszystkich tablicach co zauważyłem od podmiejska Rondo amber kaliniec Rogatka parczerwskiego pokazuje nam że 1 możemy dojechać do os dobrzec tak samo 3c czy 12 a 19e wogole pokazuje już Ostrów gdzie dojeżdżamy do majkowskiej ze przystanku
I zginęła ciekawostka taka że pokazywał realny czas a już pokazuje po staremu

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 1 kwie 2020, o 21:35
autor: Cristof
BUBLOMATY ?
"Powinny działać, ale codziennie pracujemy nad tym. A teraz jest wprowadzonych do użytku kolejnych 6 biletomatów i mamy duże problemy. Ja powinnam 1 marca mieć przekazane te biletomaty do użytkowania. Do dzisiaj nie mam podpisanego protokołu odbioru, ponieważ nie podpiszę go do momentu, kiedy nie będę miała pewności i moi fachowcy z tej dziedziny, którzy powiedzą mi - chodzi!"
Za prawidłowe funkcjonowanie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej oraz biletomatów odpowiedzialny jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, który w rozmowie z radiem CENTRUM zapewniał, że wszystkie systemy działają.
"Te usterki faktycznie się pojawiają. Firma, która realizowała to zadanie, jest zobligowana, w ramach gwarancji, do niezwłocznego usuwania wszelkich usterek" - powiedział radiu CENTRUM Krzysztof Gałka, szef kaliskich drogowców i prosi, by wszelkie problemy techniczne związane z systemem oraz biletomatami zgłaszać bezpośrednio do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu i dzwonić pod numer 62 59 85 200.
http://www.rc.fm/news/kalisz-bublomaty.html

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 2 cze 2020, o 18:36
autor: gawronik13kalisz
To jest artykuł o kaliskich biletomatach, ale mam nadzieję, że dotyka problemu głębszego od biletomatów KLA. Jeden z przedstawicieli konsorcjum, które za ponad 20 mln złotych zbudowało Centrum Przesiadkowe w Kaliszu i zamontowało biletomaty w mieście, powiedział, że urządzenia mają bardzo nowoczesne oprogramowanie i jeśli ktoś dotąd jeździł starym autem to jazda nafaszerowanym elektroniką pojazdem będzie problemem. Przedstawiciel spółki KLA, która użytkuje biletomaty, wyjaśnił, że urządzenia cechuje "masakryczna" usterkowość, stąd lawina reklamacji od pasażerów. Problem musi rozwiązać Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, który rozliczył unijną inwestycję a Krzysztof Gałka, dyrektor MZDiK uważa, że winę za wysoką awaryjność biletomatów ponosi wykonawca. Wykonawca odpowiedzialny za montaż biletomatów twierdzi, że KLA posiada trzy systemy organizacji sprzedaży biletów i próba ich ożenienia to karkołomne przedsięwzięcie, polegające na łataniu dziur i gaszeniu pożarów. Od pewnego czasu podobno odpowiedzialny za sferę komunikacji w komunikacji jest Wieńczysław Prokop, emerytowany komendant Państwowej Straży Pożarnej. Może jego doświadczenie jest adekwatne do sytuacji, kiedy trzeba gasić tu i tam "pożary", ale czy posiada kompetencje pozwalające na współpracę w dziedzinie programowania systemów elektroniki i sterowania komunikacją miejską?
Artykuł dość długi i ukazujący niedorzeczność w naszym Kaliszu. Coś mi się wydaje, że bez władowania grubej kasy i zakupienia jednego nowoczesnego systemu nie da tutaj nikt rady :/

https://www.7dnikalisza.com/artykul/pro ... letomatow-

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 22 gru 2020, o 12:04
autor: Vocatont
Widok na centrum przesiadkowe na Majkowskiej z góry
Obrazek
Oraz na pętle na Wyszyńskiego
Obrazek

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 2 mar 2021, o 22:00
autor: Vocatont
Odświeżono foty na geoportalu widać jest ZCP

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 8 sty 2022, o 16:13
autor: Vocatont
Osobiście mam wrażenie że tworząc te centrum przesiadkowe to ktoś zapomniał o tym że taksówek z roku na rok przybywa.
Chodzi mi oczywiście o postój pod dworcem kolejowym, są chwile pewnie w których taksówek tam nie ma, zazwyczaj kilka ich stoi, jednak w momentach szczytowych gdzie pociągów trochę jeździ taksówki po prostu się nie mieszczą.
Przez co stawaj na tam tamtejszym terenie zielonym który w praktyce zielonym nie jest no i co gorsza stawiają na chodniku oraz ciągu pieszo/rowerowym teoretycznie ruch pieszo rowerowy tam mały więc raczej nie przeszkadza to zbyt bardzo na chyba że taksówka stanie tak że zajmie cały chodnik i pieszy musi przejść przez błoto jednak bardziej biję tu o kwestie wizualne w końcu dla wielu przyjezdnych to właśnie to miejsce jest tym pierwszym które ujrzą , miejsce na rozbudowę istnieje jak najbardziej a na tym niedoszłym terenie zielonym należało by posiać zieleń i dopilnować te skwerek zieleni by nikt tam nie stawał bo również korzystają z niego mniej ogarnięci klienci galerii amber
To to miejsce gdzie Taksówki stawaj po za postojem :
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kolejny problem jest brak przejścia, z Amber na skwer dworcowy, że jako nasz dworzec jest martwy, najemcy w postaci kiosku czy nawet bankomatu się wyprowadzili z PKP, zostały tam już w sumie tylko automaty sprzedające, to wielu podróżnych korzysta po po postu z galerii amber w celu drobnych zakupów, jedzenia czy wyciągnięcia pieniędzy tutaj widoczny jest brak prostego przejścia z amber do skwer dworcowy przez co wiele ludzi po prostu skraca sobie drogę przez ozdobną zieleń
Obrazek

Re: Zintegrowane Centrum Przesiadkowe

: 8 sty 2022, o 18:50
autor: Cristof
Mam wrażenie że ten projekt parkingów wykonali studenci wieczorowi na zliczenie semestralne. Pełno w nim udziwnień i mało racjonalnych rozwiązań. Obecnie takie nowatorskie, niby nowoczesne rozwiązania się promuje. A że są niepraktyczne kogo to obchodzi. Po co tam tyle dróżek, zakoli, niewykorzystanych terenów pod parkingi. Rondo większe niż na krajówce. Był tam potencjał na wiele większy parking. Teraz słychać że brakuje tam miejsc postojowych. Odwożąc pierwszy raz , zaraz po remoncie rodzinkę na PKP miałem problem jak tam wjechać. Nie było jeszcze wtedy tablic informacyjnych. To wszystko powinno być intuicyjne. Gestor czyli Miasto powinno dbać o wygodę kierowców zatwierdzając tylko funkcjonalne rozwiązania. Urzędników miejskich interesuje tylko kolejne wykonanie zadania. Którym można się poszczycić. A że jest byle jako, krzywo i niezbyt praktycznie to nie ich problem. Tak dziś wygląda większość inwestycji. Wystarczy przejść się świeżo wyremontowaną Śródmiejską czy plantami.