Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Szlakiem Bursztynowym
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
A jak wygląda sprawa połączenia Sikorskiego z Szeroką przewidują 2 jezdnie?
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
w tle Trasa Bursztynowa
- Załączniki
-
- Przedłużenie Trasy Bursztynowej - widok w kierunku ulicy Łódzkiej.jpg (330.95 KiB) Przejrzano 5275 razy
www.kaldron.pl - Film i fotografia z lotu ptaka
www.kameranabudowie.pl - Filmy z budowy
-
- Użytkownik
- Posty: 199
- Rejestracja: 31 maja 2017, o 16:08
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Ciekawe czy przetarg wystartuje w tym roku... 16 mln oszczędności na przetargu DW 450 nie powinno iść na marne.
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Budowa przedłużenia Szlaku Bursztynowego znowu się opóźni?
...- Mamy złożony wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID), w części są też zabezpieczone pieniądze. Jednak niedawno dowiedzieliśmy się, że jest ogłoszony nowy nabór wniosków w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, który mógłby tą inwestycję obejmować. Gdybyśmy zaczęli jej realizację teraz, nie moglibyśmy ubiegać się o te pieniądze. Myślę więc, że warto trochę zaczekać. Zakładamy, że dofinansowanie mogłoby objąć więcej niż 50% kosztów inwestycji. Może nawet 80% - mówi Krzysztof Gałka, dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji.
W praktyce oznacza to przesunięcie terminu realizacji pierwszego etapu całego przedsięwzięcia, czyli budowy odcinka od ul. Łódzkiej do ul. Żwirki i Wigury. Miał on być realizowany w latach 2020-21, będzie prawdopodobnie w latach 2021-22. ...
https://zyciekalisza.pl/artykul/budowa- ... ia/1026996
...- Mamy złożony wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID), w części są też zabezpieczone pieniądze. Jednak niedawno dowiedzieliśmy się, że jest ogłoszony nowy nabór wniosków w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, który mógłby tą inwestycję obejmować. Gdybyśmy zaczęli jej realizację teraz, nie moglibyśmy ubiegać się o te pieniądze. Myślę więc, że warto trochę zaczekać. Zakładamy, że dofinansowanie mogłoby objąć więcej niż 50% kosztów inwestycji. Może nawet 80% - mówi Krzysztof Gałka, dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji.
W praktyce oznacza to przesunięcie terminu realizacji pierwszego etapu całego przedsięwzięcia, czyli budowy odcinka od ul. Łódzkiej do ul. Żwirki i Wigury. Miał on być realizowany w latach 2020-21, będzie prawdopodobnie w latach 2021-22. ...
https://zyciekalisza.pl/artykul/budowa- ... ia/1026996
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
www.kaldron.pl - Film i fotografia z lotu ptaka
www.kameranabudowie.pl - Filmy z budowy
- gawronik13kalisz
- Moderator
- Posty: 9013
- Rejestracja: 4 lis 2009, o 17:24
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Mógłby to ktoś przetłumaczyć na polski?
Bo ja rozumiem to tak że uchylając decyzję prezydenta zablokowali tą inwestycję Tak?
Bo ja rozumiem to tak że uchylając decyzję prezydenta zablokowali tą inwestycję Tak?
g13k
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Uzasadnienie: https://www.poznan.uw.gov.pl/system/fil ... ja_bip.pdf
Jeszcze jedna generalna obserwacja... w treści wcześniej podlinkowanego dokumentu jest napisane gdzie szukać więcej informacji. Jest link. Dwa kliknięcia i oto jest - uzasadnienie które na początku postu linkuje. Czytać od a do z i ze zrozumieniem!
Odwołanie od decyzji Prezydenta Miasta Kalisza złożyli współwłaściciele działek
nr ewid. X, X i X ark. X obr. 050 Tyniec: państwo XXXX i XXXX XXXX - pismem z dnia
16.08.2020 r. (data złożenia w Urzędzie Miasta Kalisza: 17.08.2020 r.).
Odwołujący, w oparciu o art. 13 ust. 3 ustawy, wnieśli o wykup i przejęcie do zasobów
miasta działki nr ewid. X ark. X obr. 050 Tyniec argumentując, iż realizacja inwestycji
drogowej na sąsiedniej działce - nr ewid. X ark. X obr. 050 Tyniec - uniemożliwi jej
prawidłowe wykorzystanie na dotychczasowe cele.
Odwołanie wniesiono w terminie. Na mocy art. 11g ust. 1 pkt 1 ustawy właściwym
organem odwoławczym w przedmiotowej sprawie jest Wojewoda Wielkopolski. W związku
z powyższym odwołanie wraz z aktami sprawy zostało przekazane do Wojewody
Wielkopolskiego przez Prezydenta Miasta Kalisza pismem z dnia 10.09.2020 r. (znak:
WBUA.6740.02.0001.2020, data wpływu ePUAP: 18.09.20202 r., data wpływu przesyłki
pocztowej: 23.09.2020 r.).
Obywatel skorzystał przysługującego mu prawa. Być może opóźni to inwestycje. Ale przecież żadna data latająca w przestrzeni publicznej nie była ani realna ani wiążąca...gawronik13kalisz pisze: ↑8 gru 2020, o 09:12Mógłby to ktoś przetłumaczyć na polski?
Bo ja rozumiem to tak że uchylając decyzję prezydenta zablokowali tą inwestycję Tak?
Jeszcze jedna generalna obserwacja... w treści wcześniej podlinkowanego dokumentu jest napisane gdzie szukać więcej informacji. Jest link. Dwa kliknięcia i oto jest - uzasadnienie które na początku postu linkuje. Czytać od a do z i ze zrozumieniem!
Ostatnio zmieniony 8 gru 2020, o 10:11 przez satori, łącznie zmieniany 3 razy.
TAK DLA Szybkiej Kolei w Kaliszu i CPK!
Mapka DK25 + KDP
Mapka DK25 + KDP
- gawronik13kalisz
- Moderator
- Posty: 9013
- Rejestracja: 4 lis 2009, o 17:24
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Czyli o dofinansowaniu możemy pomarzyć. Może w tym sęk
g13k
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Skad taki wniosek? Jakie przesłanki? Jakie dofinansowanie? Gdzie było obiecane?
TAK DLA Szybkiej Kolei w Kaliszu i CPK!
Mapka DK25 + KDP
Mapka DK25 + KDP
- gawronik13kalisz
- Moderator
- Posty: 9013
- Rejestracja: 4 lis 2009, o 17:24
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Taka szybka myśl w nerwach Obiecane nie było, ale wniosek był złożony lub miał być złożony na pomoc z funduszu dróg samorządowych. Teraz gdy inwestycja będzie odłożona w czasie bliższym lub dalszym no to chyba nikt nie będzie dawał pieniędzy na drogę która na razie nie ma decyzji o budowie. (Czy dostalibyśmy kasę to inna sprawa, bo wiadomo jak to u nas bywało... tużza listą rankingową).
Natomiast tutaj jest przyczyna. Poszło o skargę mieszkańców
https://www.poznan.uw.gov.pl/system/fil ... ja_bip.pdf
Natomiast tutaj jest przyczyna. Poszło o skargę mieszkańców
https://www.poznan.uw.gov.pl/system/fil ... ja_bip.pdf
g13k
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Jak dla mnie oznacza to zmiany w projekcie tej inwestycji dotyczące oddziaływania na działki sąsiadujące bezpośrednio z planowaną drogą - np uwzględnienie ekranów akustycznych.
W końcu to Prezydent Kalisza wycofał swój wniosek o pozwolenie na realizację tej inwestycji co decyzja wojewody potwierdza.
Więc zapewne o kolejne min. 2 lata się opóźni.
W końcu to Prezydent Kalisza wycofał swój wniosek o pozwolenie na realizację tej inwestycji co decyzja wojewody potwierdza.
Więc zapewne o kolejne min. 2 lata się opóźni.
-
- Użytkownik
- Posty: 3657
- Rejestracja: 20 kwie 2006, o 12:47
- jasiek20
- Użytkownik
- Posty: 7143
- Rejestracja: 3 kwie 2009, o 13:08
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław/Warszawa
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Terminy budowy przedłużenia Szlaku Bursztynowego zostaną dotrzymane – zapewniają drogowcy
Uchylenie przez wojewodę wielkopolskiego decyzji kaliskiego prezydenta w sprawie budowy przedłużenia Szlaku Bursztynowego nie oznacza przesunięcia terminów realizacji tej inwestycji. Drogowcy zapewniają, że jej pierwszy i drugi etap zostaną zrealizowane w latach 2021-2022, tak jak pierwotnie zakładano.
Przypomnijmy, że chodzi o decyzję w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Dotyczyła ona odcinka od ul. Łódzkiej do ul. Żwirki i Wigury. W związku z rozstrzygnięciem wojewody daliśmy wczoraj wyraz wątpliwościom co do możliwości dotrzymania terminów przez inwestora, czyli przez Miasto Kalisz.
Jak podkreśla Krzysztof Gałka, dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji, terminy zostaną dotrzymane. - Po pierwszej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pojawiły się odwołania i doszliśmy do wniosku, że lepiej będzie wycofać tę decyzję i wydać ją jeszcze raz – wyjaśnia.
Jak dodaje, prace przy pierwszym odcinku - od Łódzkiej do Żwirki i Wigury, jak również przy odcinku drugim – od Żwirki i Wigury do Warszawskiej ruszą w przyszłym roku. Całość kosztować powinna do 30 mln zł. Miasto złożyło już dwa wnioski o dofinansowanie tego przedsięwzięcia – do Funduszu Dróg Samorządowych i do Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
zycie kalisza
Uchylenie przez wojewodę wielkopolskiego decyzji kaliskiego prezydenta w sprawie budowy przedłużenia Szlaku Bursztynowego nie oznacza przesunięcia terminów realizacji tej inwestycji. Drogowcy zapewniają, że jej pierwszy i drugi etap zostaną zrealizowane w latach 2021-2022, tak jak pierwotnie zakładano.
Przypomnijmy, że chodzi o decyzję w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Dotyczyła ona odcinka od ul. Łódzkiej do ul. Żwirki i Wigury. W związku z rozstrzygnięciem wojewody daliśmy wczoraj wyraz wątpliwościom co do możliwości dotrzymania terminów przez inwestora, czyli przez Miasto Kalisz.
Jak podkreśla Krzysztof Gałka, dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji, terminy zostaną dotrzymane. - Po pierwszej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pojawiły się odwołania i doszliśmy do wniosku, że lepiej będzie wycofać tę decyzję i wydać ją jeszcze raz – wyjaśnia.
Jak dodaje, prace przy pierwszym odcinku - od Łódzkiej do Żwirki i Wigury, jak również przy odcinku drugim – od Żwirki i Wigury do Warszawskiej ruszą w przyszłym roku. Całość kosztować powinna do 30 mln zł. Miasto złożyło już dwa wnioski o dofinansowanie tego przedsięwzięcia – do Funduszu Dróg Samorządowych i do Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
zycie kalisza
"To pięknie, gdy człowiek jest dumny ze swego miasta, lecz jeszcze piękniej, gdy miasto może być z niego dumne".
— Abraham Lincoln
— Abraham Lincoln
-
- Użytkownik
- Posty: 199
- Rejestracja: 31 maja 2017, o 16:08
- jasiek20
- Użytkownik
- Posty: 7143
- Rejestracja: 3 kwie 2009, o 13:08
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław/Warszawa
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Miasto Kalisz otrzymało 6 mln na II etap połączenia ul. Żwirki i Wigury z Warszawską.
"To pięknie, gdy człowiek jest dumny ze swego miasta, lecz jeszcze piękniej, gdy miasto może być z niego dumne".
— Abraham Lincoln
— Abraham Lincoln
- jasiek20
- Użytkownik
- Posty: 7143
- Rejestracja: 3 kwie 2009, o 13:08
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław/Warszawa
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Jeśli dobrze pamiętam to środki na I-wszy etap mają pochodzić z innej puli.
"To pięknie, gdy człowiek jest dumny ze swego miasta, lecz jeszcze piękniej, gdy miasto może być z niego dumne".
— Abraham Lincoln
— Abraham Lincoln
-
- Użytkownik
- Posty: 10973
- Rejestracja: 5 lis 2007, o 21:17
- Lokalizacja: Rypinek Kalisz Wielkopolska Wschodnia
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
No i mamy kaskę https://m.rc.fm/news/kalisz-blizanow-mi ... Ic_S4jmEcE#
Wolne Miasto Jego Królewskiej Mości i Rzeczypospolitej Kalisz
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Ciekawe co na to rada osiedla i mieszkańcy? Bo widziałem na FB Piotr Cieślak - przewodniczący rady osiedla, ciągle się burzy.
Niepusta separacja między dwoma rzeczami podstawowymi jest homomorficzna z trójwymiarową przestrzenią euklidesową, a więc pozwala określić odległości przestrzenne.
- jasiek20
- Użytkownik
- Posty: 7143
- Rejestracja: 3 kwie 2009, o 13:08
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław/Warszawa
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
A co kogo to interesuje? Inwestycja planowana od 50 lat kiedy tych ludzi pewnie nawet na świecie nie było.
"To pięknie, gdy człowiek jest dumny ze swego miasta, lecz jeszcze piękniej, gdy miasto może być z niego dumne".
— Abraham Lincoln
— Abraham Lincoln