Strona 21 z 21

Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową

: 24 lis 2021, o 10:26
autor: gawronik13kalisz
Zmieścili się 😲

Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową

: 24 lis 2021, o 13:20
autor: marekchelsea
PBD no i fajnie ;)

Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową

: 24 lis 2021, o 21:26
autor: Mrowkojad
to jest kpina !? , To nie ta sama ekipa co buduje częstochowska ??

Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową

: 24 lis 2021, o 23:39
autor: marekchelsea
Nie, to ta druga firma pod względem ceny, ale jest tylko członkiem konsorcjum, a nie liderem. Liderem jest Bud-an.

Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową

: 25 lis 2021, o 18:34
autor: Stig
Teraz aż się prosi o jak najszybsze wystartowanie z przetargiem na drugą część Trasy bursztynowej od ul. Żwirki i Wigury do Warszawskiej. Fundusze powinny już być na to zarezerwowane, z tego co pamiętam był nawet news o przyznanym dofinansowaniu budowy. Pytanie na jakim etapie jest miast z tym odcinkiem i oby nie trzeba było czekać latami po oddaniu pierwszego fragmentu.

Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową

: 28 lis 2021, o 22:51
autor: marekchelsea
Czekają prawdopodobnie na DŚU. Najbardziej nurtuje mnie, kiedy podejmą temat dobudowy drugiej jezdni, tam jest wąskie gardło. Tylko te dwa mosty... To będzie kosztowne i dlatego pewnie cisza w temacie. To samo pewnie w temacie dobudowy drugiej jezdni na Piłsudskiego...

Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową

: 30 lis 2021, o 20:12
autor: kaliszanin2
marekchelsea pisze:
28 lis 2021, o 22:51
nurtuje mnie, kiedy podejmą temat dobudowy drugiej jezdni, tam jest wąskie gardło. Tylko te dwa mosty... To będzie kosztowne i dlatego pewnie cisza w temacie. To samo pewnie w temacie dobudowy drugiej jezdni na Piłsudskiego...
Nawet jeżeli trudno spodziewać się od razu kasy na mosty, to drugie jezdnie trzeba budować, choćby odcinkami. Dofinansowania najłatwiej wydębia się tworząc fakty dokonane. Zwężenia na moście to bardzo dobry argument. Wyśmiewane kiedyś mosty Włodarka w polu i nasyp z materiału pozyskanego z pogłębiania Prosny jednak ułatwiły w końcu budowę Trasy Bursztynowej. Dlatego tak niezrozumiałe jest zaniechanie budowy drugich jezdni między najbliżej położonymi rondami na Podmiejskiej i Stanczukowskiego.