: 23 mar 2010, o 22:39
Miejmy nadzieję, że pieniądze wydane na uzbrojenie tego terenu nie będą wydne na marne i już niedługo będziemy świadkami nowych inwestycji.
Bardzo dobrze wydane pieniądze, ale na inwestorów w najbliższym czasie raczej bym nie liczył. Prawie 40 hektarowy teren po płn stronie obwodnicy jest komunikacyjnie niedostępny. Problem mógłby rozwiązać dalszy odcinek obwodnicy do ul.Poznańskiej, a wraz z nim rozbudowa węzła, a najlepiej budowa nowego wiaduktu. Na jakim etapie realizacji jest odcinek obwodnicy do Poznańskiej nie mam pojęcia. Nie wiem też skąd Miasto zamierza pozyskać pieniądze na jego budowę.LUK pisze:Miejmy nadzieję, że pieniądze wydane na uzbrojenie tego terenu nie będą wydne na marne i już niedługo będziemy świadkami nowych inwestycji.
te dwa zdjęcia to zapewne modernizacja sygnalizacji drogowej.Adi pisze:
Nikt nie będzie chętny. Inwestorzy wybierają strefy z dostępnością komunikacyjną. W tej chwili dostępna jest jedynie część handlowa.Pawel pisze:Plany są ambitne.Zobaczymy ilu będzie chętnych do inwestowania w tym rejonie.
Ulica Tylna nie ma mieć bezpośredniego połączenia z obwodnicą gdyż ta w założeniu ma byc bezkolizyjna. Ta linia , która dociera do obwodnicy to raczej nie droga lecz granica działek.Pawel pisze: Widać że w tym celu ulica Tylna mia mieć połączenie z obwodnicą.
Dlaczego najgorsze? Co to za różnica dla inwestora od jakiego właściciela kupi grunt?Adi pisze:I co najgorsze właścicielami terenów są prywatni ludzie nie miasto.
Różnica jest ogromna. Teren ten dzieli się na działki i działeczi i jak tu dogadać się z tyloma właścicielami (rolnikami). Oczywiście mam na myśli wiekszą inwestycję.kaliszanin2 pisze:Dlaczego najgorsze? Co to za różnica dla inwestora od jakiego właściciela kupi grunt?Adi pisze:I co najgorsze właścicielami terenów są prywatni ludzie nie miasto.