REGULAMIN

Polityka antyspamowa:

W związku z coraz częstszymi przypadkami rejestracji oraz obecności na forum, tylko w celu zareklamowania swoich produktów bądź usług, a więc:
używania loginu który jest adresem strony internetowej,
pisania nic nie wnoszących postów, w celu wyeksponowania podpisu zawierającego wspomnianą reklamę, zawierającą lub nie - odnośniki,
zakładania wątków bądź pisania postów, które są reklamą,
podjęliśmy decyzję, że osoby podejrzane o działalność spamerską na forum, będą usuwane z listy użytkowników bez wcześniejszego upomnienia, z wszystkimi postami lub nie (w zależności od przypadku). Na forum zabroniona jest każda forma spamu. Jednocześnie pragniemy uspokoić, że każdy użytkownik który przestrzega poniżej zapisanych zasad, może być absolutnie spokojny o istnienie swojego konta.

Profil:

Użytkownik ma prawo do posiadania tylko jednego profilu (konta), w przypadku wykrycia faktu posiadania więcej niż jednego profilu przez danego użytkownika, zostaną zbanowane wszystkie jego konta.

1. Posty:

1. Posty muszą być pisane poprawnym językiem; powinny być poprawne zarówno merytorycznie, stylistycznie jak i ortograficznie.
2. Wszelkie słowa oraz zwroty powszechnie uznawane za wulgarne, każdy Użytkownik ma obowiązek cenzurować, wstawiając w ich środek tzw. gwiazdki, bądź też inne maskujące znaki.
3. Niedopuszczalne jest nieuzasadnione oraz nadmierne korzystanie z niektórych funkcji forum, takich jak wielkość czcionki i tym podobne.
4. Post, nie może składać się z samej/samych emotikonek; emotikony są dodatkiem do treści, a nie odwrotnie.
5. Zabrania się pisania postów jeden po drugim w tym samym temacie; w przypadku, gdy nie ma kolejnego postu napisanego przez innego Użytkownika, jest on zobowiązany dodać nową treść do swojego wcześniej napisanego postu poprzez funkcję "Edytuj".
6. Niedozwolone są tzw. "odkopy", o ile wypowiedź nie jest wyczerpująca lub nie zawiera wartościowych zdjęć. Czas, po którym zapostowanie staje się odkopem, wynosi 90 dni.
7. Użytkownik zobowiązany jest do poprawnego dopasowania treści swojego nowo zakładanego tematu, do istniejących na forum działów tematycznych.
8. Jeśli tekst pochodzi bezpośrednio lub pośrednio (np. jest przetłumaczony z obcego języka) z innego serwisu internetowego lub gazety, konieczne jest podanie jego źródła.
9. Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźb i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba.
10. Zabrania się wszelkich agresywnych zachowań: agresja słowna: wyzywanie, wyszydzanie, ośmieszanie. Niedopuszczalna jest prowokacyjne zachowanie wobec innych osób wypowiadających się na forum. Wszystkich użytkowników należy traktować z szacunkiem.
11. Zabrania się zamieszczania na forum treści pornograficznych, rasistowskich a także łamiących powszechnie przyjęte normy zachowań społecznych. Na forum nie wolno publikować linków do stron pornograficznych czy zawierających oprogramowanie pirackie ("warez"), numery seryjne ("seriale") czy łamiące zabezpieczenia ("cracki"). Usuwane będą także adresy stron zawierające linki do stron pirackich.
12. Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od administratorów ostrzeżenie,a jeżeli zajdzie potrzeba, zostaną usunięci z forum. Zabronione jest podszywanie się pod innego użytkownika.
13. Każdy użytkownik forum osobiście odpowiada za zamieszczane przez siebie treści.

2. Cytaty:

1. Zabrania się używania funkcji "cytuj" w nadmiarze; maksymalna ilość podcytatów przypadająca na jeden post wynosi 2, ilość pojedynczych cytatów nie jest ściśle określona.
2. Nie należy cytować całego postu, gdy nie wymaga tego odpowiedź.
3. W cytacie należy umieścić jedynie ten fragment tekstu, na który faktycznie odpowiadamy.

3. Grafika/zdjęcia:

1. Szerokość jednego dodawanego zdjęcia nie może być większa niż 700 px; w przypadku chęci opublikowania zdjęcia o szerokości większej niż podana wartość, Użytkownik ma obowiązek zrobić to za pomocą umieszczenia do tegoż zdjęcia odpowiedniego linka/odnośnika lub zrobić to za pomocą zdjęcia-miniaturki.
2. Każdy Użytkownik zobowiązany jest do podania źródła, umieszczając je pod zdjęciem/zdjęciami po znaku Copyright (C)
3. Wysokość zdjęć oraz ich ilość przypadająca na jeden post, określana jest jedynie granicami tzw. zdrowego rozsądku.
4. Na forum nie wolno umieszczać zdjęć pornograficznych.

4. Spam:

1. Niedopuszczalna jest żadna forma reklamy w treści postu bądź też tematu.. Spam jest to jedno z najbardziej karalnych przewinień na forum, za co grozi natychmiastowe usunięcie z forum, w postaci zablokowania Jego numeru IP, adresu e-mail oraz loginu.
2. Wszelkie ogłoszenia typu: "Sprzedam, Kupię, Zamienię" można zamieszczać tylko i wyłącznie w specjalnie do tego utworzonym dziale (Giełda).

5. Podpis:

1. Maksymalna ilość znaków, jaką może zawierać podpis Użytkownika wynosi 250, natomiast jego maksymalna wysokość nie powinna przekraczać "[size=150]".
2. Podpis nie może zajmować więcej niż czterech linii.
3. W podpisie dozwolone jest umieszczanie linków/odnośników do stron jedynie takich, które nie zawierają treści wulgarnych oraz pornograficznych. Opis odnośnika, musi być zgodny z faktyczną zawartością strony do której prowadzi.
4. Zabrania się umieszczania w podpisie jakiejkolwiek grafiki w postaci zdjęć, bannerów reklamowych itp.

6. Emblemat:

1. Użytkownik ma prawo wgrać emblemat bezpośrednio z własnego dysku twardego o maksymalnej wielkości 130 px / 130 px.
2. Niedozwolone jest umieszczanie emblematów/avatarów o treści wulgarnej bądź pornograficznej

Podsumowanie:

1. Korzystając z forum "Inwestycje kaliskie" automatycznie akceptujesz powyższy regulamin, każdy (nie wyłączając moderacji i administracji) jest wobec niego równy, jego nieprzestrzeganie skutkować może wykluczeniem z listy użytkowników. Forum pomimo ogólnodostępności, należy do osób prywatnych, mogą one ustanawiać dowolne reguły obowiązujące na forum, o których użytkownicy będą informowani z wyprzedzeniem.
2. Aby dbać o porządek na forum, zostali powołani Moderatorzy; konsekwencje zaś wobec zarówno Nich, jak i Użytkowników, będzie wyciągał Administrator forum. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących regulaminu bądź też innych spraw dot. forum, można się skontaktować poprzez e-mail: tomaszchajduk(małpa)gmail.com lub harnaskalisz(małpa)wp.pl

Administracja forum, nie bierze odpowiedzialności za treści zamieszczane na łamach forum, jednak dołoży wszelkich starań by owe wypowiedzi, były zgodne z polskim prawem.