Modernizacja ulicy Babina - etap 2
No na te jasna. A co do chodnika to rowniez uwazam ze w tym miejscu tak szeroki chodnik jest zbedny.
Fotki Kalisza:
http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=343292
http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=343292
w zasadzie to tak jest wszędzieHARNAŚ pisze:Z kostką podobnie historia ma się na kalińcu.
Kalisz w obiektywie aparatu i na kartach historii:
http://www.kalisz.9o.pl
http://www.kalisz.9o.pl
jakie to ma znaczenie? i tak autobusy rozwalą tą kostkę, obojętnie która miałaby to bycmlody pisze:zaraz zaraz... czyli autobusy będą wjeżdzały na tę ciemniejszą kostkę czy na tę jasną?
Kalisz w obiektywie aparatu i na kartach historii:
http://www.kalisz.9o.pl
http://www.kalisz.9o.pl
-
- Użytkownik
- Posty: 31
- Rejestracja: 24 sie 2006, o 17:27
- Lokalizacja: Kalisz - Śródmieście
Uważam, że dobrym pomysłem jest powiększenie chodnika (ciemna kostka). Nie wiem czy widzieliście kiedyś ilu ludzi stoi tam w godzinach szczytu - wracają z rynku, z pracy. Teraz będę mieli przynajmniej gdzie się pomieścić i nie będą musieli stać w takim tłoku.
A co do wytrzymałości tej kostki - poczekam, zobaczymy. Nie jest to jakiś nowy wymysł - widziałem tak wybrukowane przystanki w innych miejscowościach.
A jeśli chodzi o zwężenie drogi, to szersza tam chyba nie potrzebna i tak dalsza część ulicy Babinej jest jednopasmowa.
A co do wytrzymałości tej kostki - poczekam, zobaczymy. Nie jest to jakiś nowy wymysł - widziałem tak wybrukowane przystanki w innych miejscowościach.
A jeśli chodzi o zwężenie drogi, to szersza tam chyba nie potrzebna i tak dalsza część ulicy Babinej jest jednopasmowa.
Ale nikt z ludzi ktorzy to projektowali nie pomyslal ze jak podjada dwa autobusy przegubowe Man lub Ikarus to beda blokowaly caly ruch bo nie zmieszcza sie dwa autobusy na tym przystanku wtedy mogly stanac dwa kolo siebie a tu jak stana kolo siebie to juz nikt nie przejedzie i tak powstaja korki sami sobie utrudniaja zycie ostatnio w sobote jechalem 30 minut od pl.Kilińskiego do Nowego Rynku (przez ul.Babina)
dwa autobusy przegubowe tam sie nie zmieszcza jedenHARNAŚ pisze:A jeden za drugim nie mogą stanąć ? bo chyba 7 autobusów nagle nie podjedzie
za drugim juz a przyjezdza ich tam nie malo w godzinach szczytu nieraz nawet trzy podjezdzaja
Czuje jakie tam korki beda lepiej nie mowic chyba
ze ktos madry z gory pomysli i zmieni przystanek
np zeby autobusy podjerzdzaly na Nowy Rynek L bo
tam jest juz troszke lepiej
-
- Użytkownik
- Posty: 31
- Rejestracja: 24 sie 2006, o 17:27
- Lokalizacja: Kalisz - Śródmieście
Modernizacja zakończona
Prace na ul. Babina dobiegły już końca. Oto zdjęcia z 11 września 2006 r.
Na jednym zdjęciu można porównać długość przystanku autobusowego z przejeżdżającym Mercedesem (Taxi). Z moich póżniejszych obserwacji wynika, że autobus przegubowy (stary model - chyba Jelcz) zajmuje ponad połowę długości przystanku. Na pewno zmieszczą się tam jednak dwa krótsze autobusy. Możliwe, że nawet jeden przegubowy i jeden krótki.
Czy ktoś wie, kiedy można spodziewać się dalszego remontu nawierzchni? Chodzi mi o odcinek Złota-Kazimierzowska.
Na jednym zdjęciu można porównać długość przystanku autobusowego z przejeżdżającym Mercedesem (Taxi). Z moich póżniejszych obserwacji wynika, że autobus przegubowy (stary model - chyba Jelcz) zajmuje ponad połowę długości przystanku. Na pewno zmieszczą się tam jednak dwa krótsze autobusy. Możliwe, że nawet jeden przegubowy i jeden krótki.
Czy ktoś wie, kiedy można spodziewać się dalszego remontu nawierzchni? Chodzi mi o odcinek Złota-Kazimierzowska.
-
- Użytkownik
- Posty: 31
- Rejestracja: 24 sie 2006, o 17:27
- Lokalizacja: Kalisz - Śródmieście
A jednak jeszcze nie koniec
Ekipy drogowców wymalowały ostatnio ulicę Babina. Ku mojemu zaskoczeniu ulica jest dwupasmowa. To już chyba definitywny koniec prac. Proponuję przenieść ten temat do Inwestycji zakończonych. Jeśli ktoś chce mogę zrobić zdjęcia i przesłać na forum.