Przez moment przeszło mi przez myśl rozwiązanie stosowane np. na drogach o przekroju 2x2. Na wewnętrznym pasie jest wymalowana zebra, która zmusza do zjechania na zewnętrzny, a zaraz za nią znajduje się lewoskręt. Ale szybko się zreflektowałem, że tutaj byłoby to raczej pozbawione sensuGumiś pisze:Skonkretyzuj swoje przemyślenia na temat bezsesowności bo piszesz zbyt ogólnikowo.Podziel się z nami twoimi przemyśleniami,może myślisz o czymś o czym nikt do tej pory nie pomyslał a miałoby to jakis zbawienny wpływ???
[ Dodano: Sob, 20.09.2008, 13:04 ]
Po tym, co Echo zaserwowało na wizualizacjach, mam podobne obawy. Przede wszystkim nie wiemy czy oni rzeczywiście mają już jakąś koncepcję dopasowaną do tego terenu, czy może jednak wszystkie te rysuneczki z parkingiem przed dworcem PKP są zwykłą wizją, nie mającą nic wspólnego z rzeczywistością.marek69 pisze:Słuchajcie wszystko przewróci się do góry nogami po rozpoczęciu budowy Galerii ( jeżeli w ogóle do tego dojdzie) i odpaleniu nowego dworca PKS.
Dlaczego tak krytykujecie to rondo? Zatory się rozładowały, a piesi mają więcej przejść bez makabrycznych cyklów.- rondo ul.Poznańska - porażka
Eeee, a jakby to inaczej miało wyglądać na takim obszarze?- Pułaskiego - wąskie uliczki
Kiedy budowali ten odcinek, po mieście krążyły różne plotki. Może jednak jest jakaś konkretna przyczyna, o której nie wiemy?- Stańczukowskiego ( do Godebskiego) slalom