No ale wydaje mi się że koledzy niema się sensu kłócić że nawierzchnia asfaltowa parkingu jest gorsza od jakiegoś dzikiego parkingu...
Być może próba budowy centrum nie stworzy z tego miejsca wizytówki miasta ale niewątpliwie gorzej niż obecnie już tam być niemożne.
Mówiąc szczerze mam nadzieje że to był jakiś żarcik z waszej strony z tą wypowiedzią bo niestety kompletnie się z nią nie zgadzam.ilość miejsc parkingowych jest zatrważająca
Z tego co widzę troszkę miejsc przybędzie pod PKSem
Jednak pod PKP gigantyczna ilość zniknie.
Parkingiem stanie się ten dzisiejszy dziki parking czyli ten pas wyjeżdżonej zieleni
Tym czasem sama główna płyta dzisiejsza przed dworcem zostanie przebudowana pod komunikacje autobusową
Wiec nie do końca wiem gdzie widzicie tą wzmożoną ilość miejsc parkingowych.
Bo jak dla mnie to ona jest zmniejszona co wręcz przeczy idei centrum przesiadkowego no bo jak przesiąść się z samochodu do autobusu czy pociągu skoro niema miejsc parkingowy by zostawić pojazd w pobliżu??
Milo naprawdę bardziej cię cieszy obecny widok przed dworcem naprawdę??To ten parking niech zbuduje Amber, skoro to pod ich potrzeby.
Tylko pod potrzeby Amber czy jednak nie tylko??
Milo z tym się zgadzam akurat że większość tych miejsc zajmują klienci Amber.
Jednak to kto z tego parkingu będzie korzystał to 2 sprawa jak i problem.
Osobiście mieszkam na osiedlu zbudowany za PRL'u od dawna jest tutaj problem z parkingami dla niektórych osiedli ratunkiem był markety które zazwyczaj zwiększały ilość miejsc parkingowych dopóki nie zaczęto wprowadzać płatnych miejsc parkingowych.
Całe to osiedla wspólnoty itd. istnieją już tyle czasu szkoda że nikt nie rozwiązał tego problemu?
Tutaj mówiąc szczerze z pogonieniem klientów Amber może być gigantyczny problem.
O ile gdyby na przykład proporcje były zupełnie odwrotne czyli do Amber wpływałaby znaczna ilość osób korzystająca np: z PKP i PKS pozostawiając samochody Amber by pewnie pomyślało o jakiś szlabanach i tyle.
A w wypadku centrum przesiadkowego?
Idea centrów jest prosta zostawiamy w centrum przesiadkowym auto i wsiadamy w komunikację zbiorczą.
Jednak jak można to kontrolować??????
Z drugiej strony np: słynne kontrowersyjne centrum przesiadkowe z tego co pamiętam to Kaliskiego gazety wręcz zachęcały do parkowania na nim ponieważ Śródmieście jest płatne i przepełnione
Tak dla porównania aktualna ilość miejsc (doliczycie puste na dzikim parkingu które na zdjęciu były puste)
A planowane centrum: