Lepiej jakby narazie zrobili chociaż do Księżnej Jolanty, albo w tym roku chociaż do Budowlanych,
bo ten odcinek jest najbardziej zniszczony. Jak będą patrzeć by od razu wziąźć się za całość, to i za 10 lat tego nie ruszą....
Lepiej jakby narazie zrobili chociaż do Księżnej Jolanty, albo w tym roku chociaż do Budowlanych,
Mam nadzieję, że projekt nie zostanie zmieniony. Wydaje mi się, że "okrojenie" ma polegać na częściowej realizacji projektu, podzieleniu inwestycji na etapy. Byłaby to słuszna decyzja. Dzięki etapowaniu można będzie wykorzystać przyznane wcześniej środki z Województwa oraz w przypadku kontynuacji inwestycji starać się o kolejne dofinansowanie z innego zródła.
Tylko koszty inwestycji idą znacznie w górę co roku. Zwlekając z pracami, co roku będzie coraz więcej okrojona modernizacja. Na końcu starczy tylko na ścieżkę rowerową.
Ja byłem bliżej. Moim zdaniem dobrze robią. Bo jakoś nie widze tego by ruszyli nagle z całością i rozgrzebali wszystko na raz.
Dokładnie o tym samym pomyślałem... i o remoncie starówki. Przecież nie będzie nas stać na realizację.Jacenty pisze: ↑13 sie 2019, o 18:30Ciekawe cz w obliczu cięcia wydatków na inwestycje w przyszłym roku doczekamy się przebudowy Częstochowskiej ???
Fragment od centrum do Budowlanych jest chyba najbardziej zdewastowany.
W sumie już z kilka lat to przesuwają, więc pytanie czy kiedykolwiek to ruszy.. No i co z tą czekąjącą od lat dotacją
Ważna droga w środku miasta, niby najbardziej ruchliwa itd. Jedyne wyjście to podzielić te przebudowę na etapy. Inaczej dalej będą to przekładać z roku na rok...jasiek20 pisze: ↑14 sie 2019, o 10:19Dokładnie o tym samym pomyślałem... i o remoncie starówki. Przecież nie będzie nas stać na realizację.Jacenty pisze: ↑13 sie 2019, o 18:30Ciekawe cz w obliczu cięcia wydatków na inwestycje w przyszłym roku doczekamy się przebudowy Częstochowskiej ???
Fragment od centrum do Budowlanych jest chyba najbardziej zdewastowany.
W sumie już z kilka lat to przesuwają, więc pytanie czy kiedykolwiek to ruszy.. No i co z tą czekąjącą od lat dotacją
Brakiem wpływów z PIT to straszą pro PO- wsko PZPR-owskie kaliskie media, a nie urząd miasta.kaczorkalisz pisze: ↑17 sie 2019, o 21:12nie uwazacie ze wazniejsza jest budowa kolejnego odcinka Trasy Bursztynowej od remontu Czestochowskiej? Ja wiem ze wymaga ona gruntownego remontu ale ta droga jest, jada nia samochody. A 3. odcinka TB nie ma.... I nie wiadomo czy w ogole bedzie bo miasto straszy ze wplywow z PITu nie bedzie...
No nie... Przede wszystkim to na przebudowę Częstochowskiej miasto otrzymało olbrzymią dotacje, beż której o własnych siłach tego nie zrobi. A to, że droga jest co to za argument. To jest najbardziej ruchliwa ulica w mieście, chociażby dlatego wymagała by rozbudowy. Odcinek do Budowlanych jest już kompletnie zniszczony, chodniki to samo..kaczorkalisz pisze: ↑17 sie 2019, o 21:12nie uwazacie ze wazniejsza jest budowa kolejnego odcinka Trasy Bursztynowej od remontu Czestochowskiej? Ja wiem ze wymaga ona gruntownego remontu ale ta droga jest, jada nia samochody. A 3. odcinka TB nie ma.... I nie wiadomo czy w ogole bedzie bo miasto straszy ze wplywow z PITu nie bedzie...
Z fanpage Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu na FacebookuWojewoda wielkopolski Zbigniew Hoffmann wydał decyzję, która zezwala na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 450 🛣 w Kaliszu na odcinku 6,2 km od ulicy Śródmiejskiej do granicy miasta wraz z przebudową wiaduktu kolejowego. Decyzji wojewody został nadany rygor natychmiastowej wykonalności, w związku z czym inwestor, którym jest prezydent Kalisza, uprawniony jest do rozpoczęcia robót budowlanych.