Multimedia- co sądzicie o tej firmie???
Re: Multimedia- co sądzicie o tej firmie???
Aktualnie mam telewizję oraz telefon stacjonarny w tej firmie. Nie mam do niej zastrzeżeń. Jak na razie wszytko działa bezproblemowo.
https://chb14.pl/
Biura na wynajem Christo Botewa 14
ul. Christo Botewa 14
30-798 Kraków
NIP: 8681438019
Regon: 851642113
email: [email protected]
tel. +48665160136
Biura na wynajem Christo Botewa 14
ul. Christo Botewa 14
30-798 Kraków
NIP: 8681438019
Regon: 851642113
email: [email protected]
tel. +48665160136
-
- Użytkownik
- Posty: 3670
- Rejestracja: 20 kwie 2006, o 12:47
Re: Multimedia- co sądzicie o tej firmie???
Blokują port UDP 123, w związku z czym są problemy z serwerem czasu.
Re: Multimedia- co sądzicie o tej firmie???
Przejęcie przyklepane https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/v ... ogowskiego
Czas na zmiany i podwyżki
Czas na zmiany i podwyżki
-
- Użytkownik
- Posty: 3670
- Rejestracja: 20 kwie 2006, o 12:47
Re: Multimedia- co sądzicie o tej firmie???
Koncentracja to nic dobrego. Ostatnim etapem koncentracji jest monopolizacja. Całe szczęście, że istnieją alternatywne dla kablówki metody dostarczania internetu. Dzięki temu nawet gdyby pozostała w Polsce tylko jedna kablówka, to i tak będzie miała konkurencję.
-
- Użytkownik
- Posty: 3670
- Rejestracja: 20 kwie 2006, o 12:47
Re: Multimedia- co sądzicie o tej firmie???
Są już pierwsze efekty przejęcia - od paru dni co chwilę brak sygnału telewizyjnego. Przed przejęciem to się też zdarzało, ale uporczywość obecnych awarii wydaje się być już dziełem przejmującego.
Przed awariami przejmujący zdążył się już przedstawić jako byznesmęt bardzo dbały o swoją kieszeń - dokonał imponującej oszczędności polegającej na likwidacji opisów nadawanych programów. Tego typu żałosną pazernością najczęściej zarabia się na opinię "g... by spod siebie zjadł". Rynki finansowe całego świata zapewne z zachwytem przyjrzą się zaradności byznesmęta podziwiając jego gotowość do aż takich poświęceń.
Ciekawe czy notoryczne awarie też są wynikiem "synergicznych" oszczędności, np. zastąpieniem dotychczasowych urządzeń jakimś chłamem z demobilu zalegającym przed przejęciem w magazynach byznesmęta.
Mało co mnie tak drażni jak nadęty byznesmęt ględzący, że pogorszenie jego oferty przy podwyżce ceny to wynik "racjonalizacji i optymalizacji ekonomicznej dla dobra klienta, naszego pana". Na szczęście niejeden byznesmęt już się przejechał na przekonaniu, że klient to nie pan, tylko pacan, którego zawsze można bezkarnie okpić.
Przed awariami przejmujący zdążył się już przedstawić jako byznesmęt bardzo dbały o swoją kieszeń - dokonał imponującej oszczędności polegającej na likwidacji opisów nadawanych programów. Tego typu żałosną pazernością najczęściej zarabia się na opinię "g... by spod siebie zjadł". Rynki finansowe całego świata zapewne z zachwytem przyjrzą się zaradności byznesmęta podziwiając jego gotowość do aż takich poświęceń.
Ciekawe czy notoryczne awarie też są wynikiem "synergicznych" oszczędności, np. zastąpieniem dotychczasowych urządzeń jakimś chłamem z demobilu zalegającym przed przejęciem w magazynach byznesmęta.
Mało co mnie tak drażni jak nadęty byznesmęt ględzący, że pogorszenie jego oferty przy podwyżce ceny to wynik "racjonalizacji i optymalizacji ekonomicznej dla dobra klienta, naszego pana". Na szczęście niejeden byznesmęt już się przejechał na przekonaniu, że klient to nie pan, tylko pacan, którego zawsze można bezkarnie okpić.