Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Szlakiem Bursztynowym
- piasek1995
- Użytkownik
- Posty: 115
- Rejestracja: 21 kwie 2011, o 16:23
- Lokalizacja: Majków
- piasek1995
- Użytkownik
- Posty: 115
- Rejestracja: 21 kwie 2011, o 16:23
- Lokalizacja: Majków
http://www.rc.fm/polityczne/na-wlokniar ... ent-120212 Ach te inteligentne komentarze pseudo znawców. A swoją drogą to jest jakiś problem, ale niestety zauważył go dopiero jakiś dziadek na spacerze, które jeszcze zapłacił za telefon do radia, a Ci co powinni dbać żeby było cacy i biorą za to kasę jakoś po wielu godzinach analiz i pensji z naszych podatków tego nie dostrzegli. Z tym, że ze zdjęć Adiego jasno wynika, że te schody prowadzą do drogi dojazdowej do posesji a nie jak można błędnie pomyśleć są w ciągu ścieżki pieszo-rowerowej.
Update:
Rzeczone schody:
Kontynuacja malowania oznakowania poziomego:
Wjazd do Kilargo na ulSzerokiej:
Swoją drogą to jest tam niezły syf ciekawe czy wyczyszczą asfalt przed oddaniem, bo nie trudno tam o poślizg.
Update:
Rzeczone schody:
Kontynuacja malowania oznakowania poziomego:
Wjazd do Kilargo na ulSzerokiej:
Swoją drogą to jest tam niezły syf ciekawe czy wyczyszczą asfalt przed oddaniem, bo nie trudno tam o poślizg.
Umiesz liczyć? Licz na siebie!
Wcale się nie zdziwię, jeżeli za jakiś czas rondo to będzie poprawiane. Kilka dni temu w środku nocy okolicznych mieszkańców obudził straszny hałas. Okazało się, że dwa duże samochody nie mogły się zmieścić na rondzie jadąc w stronę miasta. Słychać było darcie blachy, itp. odgłosy. Chyba coś sobie uszkodziły, bo jakiś czas potem stały na Stawiszyńskiej, no i zrobił się mały korek...
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Odcinek zaistniał w mapie google
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
planuje się w najbliższym czasie przedłużenie ul. Stanisława Wyspiańskiego w kierunku nowo wybudowanego ronda?
www.kaldron.pl - Film i fotografia z lotu ptaka
www.kameranabudowie.pl - Filmy z budowy
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Na chwilę obecną proponuje w nazwie dodać Etap 2 i przenieść do planowanych
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Tymczasem na końcu nienazwanej ulicy... Cisza, wiatr wieje w polu, ciekawe kiedy tam się coś ruszy, bo jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie później na nowo kłaść, a jakże - osławioną już kostkę chodnikową, bo natura jest niewdzięczna, szybko daje o sobie znać.
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Podpisuję się pod tym pomysłem. Jeśli przebieg "trasy" po śladzie ul.Moniuszki okazałby się niemożliwy do realizacji, rozwiązanie przedstawione przez Caspressa jest wg mnie jedyną rozsądną alternatywą. Z kolei pomysł "odsunięcia" planowanej drogi aż w okolice lecznicy dla zwierząt (ktoś proponował takie rozwiązanie) uważam za bardzo niebezpieczny. Jego ewentualna realizacja miałaby fatalne skutki dla przyszłego układu drogowego i rozwoju miasta.damianfarba pisze:Bardzo dobry pomysł na przebieg tej drogi o wiele lepszy niż ul MoniuszkiCaspress pisze:Jak ja to widzę?
Przede wszystkim nie lubię projektów które pogarszają obecny standard.
A więc nie dla obwodnicy 2 pasmowej...
Spokojnie na Sikorskiego można upchnąć 2 jezdnie.
Również od Szerokiej można pociągnąć już tam tą drogę do Sikorskiego.
I od Szerokiej spokojnie można na 2 jezdniach
Osobiście tak bym to widział:
I to szerokiej drogi nie kolidując i nie tworząc kolejnych skrzyżowań pomysł ma jak dla mnie potencjał
P.S. Caspress, wstawię Twoją propozycję także w pozostałych wątkach dotyczących połączenia TB z TS
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
http://i.imgur.com/Ay0AP5B.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
http://i.imgur.com/cl0gpXM.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- jasiek20
- Użytkownik
- Posty: 7143
- Rejestracja: 3 kwie 2009, o 13:08
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław/Warszawa
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
A oprócz tej zabawy Caspressa, coś słychać w tym temacie? Jakieś plany, terminy itd?
"To pięknie, gdy człowiek jest dumny ze swego miasta, lecz jeszcze piękniej, gdy miasto może być z niego dumne".
— Abraham Lincoln
— Abraham Lincoln
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Tego samego chciałbym się dowiedzieć. Na razie wiemy tyle, co wiedzieliśmy wcześniej, czyli, że w planach jest, kiedyś powstanie. Musimy pamiętać, że domknięcie ramy komunikacyjnej to kolejny priorytet dla miasta.
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Koledzy to do tego to chyba trzeba zmienić prezydenta.
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Ogólnie byłoby bardzo fajnie gdyby miasto już teraz małymi kroczkami zaczęło realizować proces domykania ramy, przy okazji informując o tym regularnie opinię publiczną. Mnie np. bardzo interesuje jaki jest stan sprawy na dzień dzisiejszy, czy i jak miasto zamierza rozwiązać problem z ulicą Moniuszki, kiedy można spodziewać się chociażby przedłużenia trasy od Kilargo do Sikorskiego wraz z wybudowaniem ronda. To wszystko to są bardzo istotne rzeczy dla miasta i dla jego rozwoju. Rozumiem, że są na głowie inne sprawy, ale fajnie byłoby, gdyby miasto pokazało mieszkańcom, że interesuje się tą sprawą, nie wiem, np. przez przeprowadzenie konsultacji społecznych, spotkań z mieszkańcami, etc.
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Też mnie to interesuje, ale nie wiem co zamierza miasto. Wydaje mi się że brakuje nie tyle kasy co stanowczej decyzji. Przebieg śródmiejskiej ramy po śladzie ul. Moniuszki wytyczono wieki temu. W pasie drogowym stoją wprawdzie 2 (chyba nie więcej?) domy, ale są to budynki chyba 100-letnie. Nowe domy po nieparzystej stronie ul. Moniuszki budowano już z uwzględnieniem kilkudziesięciometrowego korytarza dla drogi o dwujezdniowym przekroju. Ludzie musieli wiedzieć, że budują/kupują domy przy planowanej trasie. To jest podobna sytuacja jak w przypadku TB. Tam też pozostawiony korytarz czekał na realizację pół wieku. Gdyby połączenie TB z TS zrealizowano po śladzie ul. Moniuszki, droga wyglądałaby podobnie jak TB na odcinku pomiędzy Polną a Kresową.<Przemek> pisze:Mnie np. bardzo interesuje jaki jest stan sprawy na dzień dzisiejszy, czy i jak miasto zamierza rozwiązać problem z ulicą Moniuszki...
Niewielka korekta przebiegu trasy w celu ominięcia ul. Moniuszki jest dopuszczalna, ale boję się żeby komuś nie przyszło do głowy mocniejsze odginanie lub przesuwanie trasy w inne miejsce. Tzw. przedłużenie TB (docelowo dwujezdniowe) powinno łączyć się bezpośrednio z ul.Sikorskiego, tzn. na jej wysokości. Ul.Sikorskiego musi być kontynuacją tej trasy. Na Warszawskiej nie może powstać żaden "ząb", uskok. To byłoby fatalne rozwiązanie i już nie do naprawienia w przyszłości.
W „Życiu Kalisza” jest zdawkowa informacja, ze dokumentacja projektowa miała być gotowa w tym roku, ale jak przyznaje dyr. Krzysztof Gałka potrzebne są raporty o oddziaływaniu na środowisko i wszystkie uzgodnienia, więc dokumentacja na pewno nie będzie gotowa w tym roku. Nie ma więcej informacji na temat tej inwestycji w ŻK.<Przemek> pisze:ZK na stronie internetowej podaje za slowami K. Galki, ze raczej rychlo nie zobaczymy przedluzenia TB do TS bo sa jakies problemy z projektami, uwarunkowaniami, etc. Niestety reszta art jest dostepna w papierowym wydaniu, ma ktos do niego dostep?
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Trwa właśnie remont ulicy Łódzkiej u wylotu Trasy Bursztynowej. Logicznym zatem posunięciem byłoby rozwiązanie przyszłościowe czyli uwzględniające wylot z ul. Łódzkiej w stronę ul. Moniuszki. Z tego co widzę, nic takiego się nie dzieje, więc połączenie TS z TB to póki co science-fiction.
Re: Połączenie Trasy Stanczukowskiego z Trasą Bursztynową
Ogólnie to fajnie, że odnalazł się wątek. Obawiam się tylko, że inwestycja pod nazwą "połączenie TS z TB" nie powinna znaleźć się obecnie w zakładce "inwestycje w trakcie realizacji". Bo w tym trakcie to ona pozostanie jeszcze pewnie sporo.
Jp, dzięki za informację. Myślę, że powiedziałeś po prostu jak jest, brakuje nam stanowczości. Widać to chociażby po tym, na co zwrócił uwagę Heniek i na co my już wcześniej zwracaliśmy uwagę, że skoro planowano remont Łódzkiej, to można było od razu przewidzieć wybudowanie ronda na skrzyżowaniu z TB z gotowym acz ślepym odgałęzieniem w kierunku przedłużenia Trasy (sytuacja analogiczna do ronda na ulicy Stawiszyńskiej, gdzie pozostawiono odnogę do przebicia się przez Majków do Trasy Stanczukowskiego).
Jp, dzięki za informację. Myślę, że powiedziałeś po prostu jak jest, brakuje nam stanowczości. Widać to chociażby po tym, na co zwrócił uwagę Heniek i na co my już wcześniej zwracaliśmy uwagę, że skoro planowano remont Łódzkiej, to można było od razu przewidzieć wybudowanie ronda na skrzyżowaniu z TB z gotowym acz ślepym odgałęzieniem w kierunku przedłużenia Trasy (sytuacja analogiczna do ronda na ulicy Stawiszyńskiej, gdzie pozostawiono odnogę do przebicia się przez Majków do Trasy Stanczukowskiego).
To chyba najważniejsza sprawa. Już sobie wyobrażam, gdyby zamiast połączenia się z ul. Sikorskiego powstałby właśnie taki "ząb" jak na skrzyżowaniu Wrocławska / Zachodnia / AWP.Na Warszawskiej nie może powstać żaden "ząb", uskok. To byłoby fatalne rozwiązanie i już nie do naprawienia w przyszłości.