...Ciebie, na krześle żebyś pilnował nowej drogiANewDay pisze:myslalem ze tam cos posadza
II odcinek Trasy Bursztynowej
W tym miejscu będzie parking.A oto felieton o końcu budowy 2-giego odcinka TB.
[ Dodano: Pon, 08.09.2008, 18:07 ]
Pozostały prace wykończeniowe
Aga
08/09/2008 14:12
Do połowy września potrwają jeszcze prace wykończeniowe na skrzyżowaniu ul. Górnośląskiej i Dworcowej.
Budowa tego odcinka Trasy Bursztynowej trwała kilka miesięcy. Wreszcie, ku radości kierowców, na skrzyżowaniu Górnośląskiej i Dworcowej odbywa się ruch kołowy.
Skrzyżowanie Górnośląskiej z Dworcową zostało całkowicie przebudowane. Wyposażono je w „inteligentną” sygnalizację świetlną, powstała nowa kanalizacja deszczowa.
Kierowcy mogą jednak napotkać na drobne utrudnienia, bowiem do połowy września potrwają prace budowlano – wykończeniowe. W ich ramach wykonany zostanie odcinek kanalizacji deszczowej, zbudowane będą chodniki oraz ścieżka rowerowa, przebudowane zostanie oświetlenie uliczne oraz zatoki autobusowe. Powstanie także parking z wykorzystaniem fragmentu ul. Dworcowej na połączeniu z ul. Ostrowską.
Całkowita realizacja II etapu Trasy Bursztynowej na odc. pomiędzy ul. Górnośląską a ul. Częstochowską planowana jest w latach 2009 -2010 przy udziale środków unijnych i środków z budżetu miasta Kalisza.
[ Dodano: Pon, 08.09.2008, 18:09 ]
Zródło;Portal Calisia.
[ Dodano: Pon, 08.09.2008, 18:07 ]
Pozostały prace wykończeniowe
Aga
08/09/2008 14:12
Do połowy września potrwają jeszcze prace wykończeniowe na skrzyżowaniu ul. Górnośląskiej i Dworcowej.
Budowa tego odcinka Trasy Bursztynowej trwała kilka miesięcy. Wreszcie, ku radości kierowców, na skrzyżowaniu Górnośląskiej i Dworcowej odbywa się ruch kołowy.
Skrzyżowanie Górnośląskiej z Dworcową zostało całkowicie przebudowane. Wyposażono je w „inteligentną” sygnalizację świetlną, powstała nowa kanalizacja deszczowa.
Kierowcy mogą jednak napotkać na drobne utrudnienia, bowiem do połowy września potrwają prace budowlano – wykończeniowe. W ich ramach wykonany zostanie odcinek kanalizacji deszczowej, zbudowane będą chodniki oraz ścieżka rowerowa, przebudowane zostanie oświetlenie uliczne oraz zatoki autobusowe. Powstanie także parking z wykorzystaniem fragmentu ul. Dworcowej na połączeniu z ul. Ostrowską.
Całkowita realizacja II etapu Trasy Bursztynowej na odc. pomiędzy ul. Górnośląską a ul. Częstochowską planowana jest w latach 2009 -2010 przy udziale środków unijnych i środków z budżetu miasta Kalisza.
[ Dodano: Pon, 08.09.2008, 18:09 ]
Zródło;Portal Calisia.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Tak to parking. W końcu ten na Górnośląskiej obok PKO BP uległ zmniejszeniu. Ponadto w bloku po prawej mieści się:Gumiś pisze:Teraz to wszystko nabiera kształtów i kolorów,przyznam że okolica bardzo się zmieniła.Na trzecim zdjęciu coś nabiera kształtów jakby parking????
-dentysta
-gabinet kosmetyczny
-fryzjer
-kilka sklepów
Dobrze wszyscy wiemy że do tych miejsc nikt nie przychodzi na nogach.
jak patrzę na samochody parkujące w różnych częściach miasta to zaczynam wątpić w to czy takie rzeczy są w naszym mieście (i nie tylko w naszym) egzekwowane... poza tym wystarczyłoby w takich miejscach (chodniki z zakazem parkowania, skrzyżowania, itp.) stawiać słupki... i byłoby po problemie...Gumiś pisze:Wystarczy raz,drugi założyć blokade na koło za pięć stówek to się nauczą parkować,na drugi taki jeden z drugim pomyśli że takie parkowanie jak ma miejsce teraz może drogo kosztować.
nie jestem pewny ale chyba blokady są już niepraktykowane i nielegalne zamiast tego robione są zdjęcia które póżniej wraz z mandatem wysyłane są do właściciela pojazdu. Przynajmniej tak kiedyś mówiono w TV
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzisiaj zarząd dróg odważył się i włączył sygnalizacje świetlną. Trzeba się przejść i zobaczyć jak to funkcjonuje.
Bez sygnalizacji bardzo niebezpieczny był moment jak ktoś jadąc od zegara skręca w Dworcową i w tym samym momencie 2 kierowców chce wyjechać z Dworcowej w stronę Wrocławskiej.
Według mnie jest to słaby punkt tego układu.
Bez sygnalizacji bardzo niebezpieczny był moment jak ktoś jadąc od zegara skręca w Dworcową i w tym samym momencie 2 kierowców chce wyjechać z Dworcowej w stronę Wrocławskiej.
Według mnie jest to słaby punkt tego układu.